1,9 96kW kouří a občas škube lehce
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9 96kW kouří a občas škube lehce
Precti si prosim celé vlákno, píšu ze jsem měl prsklou hadici od turba. Teď uz ke vše ok
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.10.2013 20:54
Re: 1,9 96kW kouří a občas škube lehce
Ahoj, takže celý problém ve škubání při jízdě byl na hadicích od sání? Mám obdobný problém co tu píšete, při nízkých otáčkách cuká. Straší mě vstřikama a to je raketa.
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,9 96kW kouří a občas škube lehce
U mě jo, takže tím zkus začít, lepší 2t za hadici nez 10 za vstřik.
- wasssabi
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 31.12.2008 11:23
Re: 1,9 96kW kouří a občas škube lehce
Zdar,
navážu na tohle vlákno. Po nastartování studeného motoru a někdy i teplého Passat hulí a je cítit z výuku nafta. Najeto 250.000km
Už jsem provedl:
Kontrola vstřikovačů na VAG - v normě, pro jistotu výměna všech těsnění vstřiků+pročištění na ultrazvuku. Samozřejmě seřízeno tak, jak má být. Hlava není vymletá od vstřiku.
Výměna komplet filtrů+oleje. Nafta jen OMW, Shell+ aditiva.
Kontrola žhaviček, žhaví všechny, proměřeno + přiloženo k plus pólu.
Změření komprese, všechny válce cca 30barů.
Turbo po repasi 50tkm, nebere olej.
Olej se neztrácí. Auto tahá krásně.
Při studeném startu musím déle držet startér.Nechytá na brnk.
Můžete prosím poradit? Dočetl jsem se, že může být špatné tandemové čerpadlo, ale nemám přípravek na měření tlaku. Navíc se jeho závada projevuje cukáním auta, což mě nedělá.
Díky za rady.
navážu na tohle vlákno. Po nastartování studeného motoru a někdy i teplého Passat hulí a je cítit z výuku nafta. Najeto 250.000km
Už jsem provedl:
Kontrola vstřikovačů na VAG - v normě, pro jistotu výměna všech těsnění vstřiků+pročištění na ultrazvuku. Samozřejmě seřízeno tak, jak má být. Hlava není vymletá od vstřiku.
Výměna komplet filtrů+oleje. Nafta jen OMW, Shell+ aditiva.
Kontrola žhaviček, žhaví všechny, proměřeno + přiloženo k plus pólu.
Změření komprese, všechny válce cca 30barů.
Turbo po repasi 50tkm, nebere olej.
Olej se neztrácí. Auto tahá krásně.
Při studeném startu musím déle držet startér.Nechytá na brnk.
Můžete prosím poradit? Dočetl jsem se, že může být špatné tandemové čerpadlo, ale nemám přípravek na měření tlaku. Navíc se jeho závada projevuje cukáním auta, což mě nedělá.
Díky za rady.
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF