Zdravim.
Chcem sa tu spytat s problemom ktory neviem doriesit . Po par km jazdy mi na palubovke zacne svietit kontrolka mazatia .vykricnik stop olej . Je to VW Bora r.v. 2000 1,6 SR .
Auto bolo aj na diagnostike ,na merani tlakov a nic . Vsetko je v poriadku .Chybu ziadnu nevyhadzuje na pc a tlaky ma motor normalne ako maju byt . Daval sa aj novy olej a robi to stale . Motor pritom nejavi ziadny naznak ze by prestal mazat . Proste vsetko ide ako ma len ta kontrolka sa rozsvieti. Kupoval sa aj novy merak tlaku (cidlo), cistilo sa sitko na olejovom cerpadle , proste stale nic.
Skusal som len tak na sekundu odpojit konektor z tlakoveho cidla a z hruba po 5 sekundach sa to na palubovke zobrazi stop olej cize tak ze pochopil som ze staci co len sekundovy pokles tlaku oleja a hned to zaznamena cez cidlo do pocitaca .
Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.12.2013 20:01
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
Vitej na clubu,pokud jsi měnit tlakove čidlo a pořad to je stejne tak bud bude motoro tak hodně vyběhany a nebo bude přidřene čerpadlo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.12.2013 20:01
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
Tlak oleja je ale v poriadku . a udaje na cidle v bar su totozne na meraku oleja pri merani . Za studena su tlaky daco vacsie . Motor ma nabehane 200 tis. ale je to otacne ci ma ozaj tolko . Celkovo motor ide pekne ticho len jedna vec co mi je divne ze ked som zhodil dole olejovu vanu tak vsade je vrstva tvrdeho karbonu a ked som to cistil z vane tak sa olupovali dost velke platy tohoto karbonu . Ako sa to tam dostalo neviem . Videl som viacero motorov co mali nabehane aj 300 tis. ale tie motory boli ciste bez karbonu .
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
a jsme u toho je divne že je dole ve vaně nějaka usazenina mělo by to tam být čiste
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.12.2013 20:01
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
U starych aut ten karbon bol maky a hruba vrstva a na tomto motore je to tenka vrstva a tvrde v porovnani ako zaschnuty hermetyk . Ked som aj cistil sitko na cerpadle tak bolo cele zanesene a len tak zo zvedavosti som rozobral olejovy filter a hotova katastrofa . Proste neviem ako sa tam ten karbon vytvoril a teraz sa stale olupuje a cirkuluje v mazani. Rozmyslal som ze ci neni daka napln co to dokaze vsetko rozpustit a vycistit ale obavam sa ze budem musiet zohnat druhy motor .
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
pokud je usazen karbon ve spodni časti motoru tak to je problem,jedine co by to vyčistilo tak dobry je benzol jenže ho neseženeš
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.12.2013 20:01
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
Tak ze k problemu som este neprisiel . Motor stale signalizuje problem a pritom je vsetko bez problemov . Motor si pradie pekne , tlak motora aky ma byt a diagnostika ukazuje vsetko ok . Kupil som havarovanu druhu vw boru s rovnakym motorom ze motory prehodim . Auto ma najazdene 133 tis. km a ma skutocne km len je havarovane na lave koleso . Po tom co mi to doviezli tak staloto daky cas . Doma sa mi to podarilo nastartovat ze aby som videl ako ide motor ked ho budem menit do svojeho vw a neviem ci je to uz smola alebo co ale po nastartovani a pridani plynu mi opat vyskoci na palubovke ale v nemcine vystraha OLDRUCK MOTOR AUS a pipanie .Ak bezi auto na volnobehu tak vystraha zhasne . Cize robia to obe auta rovnaku chybu . Otazne je teda ze kde je skutocny problem a preco to vyhadzuje i na druhom motore co je ako lusk .
- havajisco
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16.10.2010 11:41
- Bydliště: Břeclavsko/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem motor 1,6 8V 74 kW SR
A co olej? Máš tam správný? Já tam lil tuším 10W40, ale nechci kecat, už je to 2 roky. Kdyby nějaký zbytek motoru, tuším celý spodek.