Čištění vstřiků - metoda která funguje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od favoV6 »

ahoj protoze mam docela vazny problem se startovanim zacinam behat kolem vstrikovacu. po studenem startu to zahukli jemne bile chvilicku se hada nee moc,ale hada a pak to Rj zkoriguje 2 vstriky jsou vetsinou tak v +0,3-0,4 a 2 maji - hodnotu. max 0,7 ,ale je divne,ze se to po kazdem startu zmeni na jiny valec,takze to neni stale samozrejme po zahrati to klesa a meni se.
mechos mi rikal,ze nejcasteji gumicky na vstrikach,ze se mam podivat jetsli mam cernou naftu v palivacu. ten sem vylil a byla krasne cista. pak si rikam tos kdyz uz je vylitej,tak dam VIF. nedal sem tam celou plechovku nejsu blazen,ale dal sme 3 odmerky a dolil naftou. musim uznat,ze motor okamzite zmekcil chod a kdyz sem to sel projet tak zacala klouzat spojka. nevim jestli to pridalo takovy kroutak to cetanovy cislo,ale proste pot dalsich 20 km uz to neklouzalo. nicmene startuje to porad blbe a to od teploty 15 stupnu dolu. cim mensi tim vci tocim nebo musim na 2x. cim vetsi tim chytne na drc,ale opozdene zapaluje. kdyztak natocim video,proste je to viditelne blbe a tandem nikdo netypuje ten sem sundaval kvuli zjisteni jaky tam je tesneni,ale nebylo tma zadny to sem nechapal. chcije mi vracecka z tandmeu ta hadicka je uplne zabordelena to jediny sem odhalil
co myslite budou to gumicky? nebo zkusit koupit jeste flasku VIFu a znova nechat klapat?

Explosive
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 23.02.2013 22:03
Bydliště: Praha

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Explosive »

Tak jsem vyzkoušel čištění vstřiků a sacího potrubí na mé stařičké Alhambře. Jezdím na SMN30 a dost často se mi stává, že mi chvíli po nastartování motor udržuje volnoběh o 100 otáček výš, než normálně. Zapojil jsem hadice s papírovým filtrem, nalil VIF do (suchého :) ) kanystru od destilované vody a nastartoval a mírně tůroval motor. Ze začátku to dost pěnilo, ale asi po dvou minutách se to ustálilo. Z vratky mi šel úplně stejně čistej VIF, jako ze sací hadice. Tudiž jsem to chcípnul, zbytek VIFu s naftou přefiltroval a nalil do nádrže, protože mi toho bylo líto :) U mě zbytečná práce, vstřiky byly krásně čisté (asi díky dlouhodobému používání VIFu) Volnoběh nakonec způsoboval jeden uhnilý drátek... Zato sací potrubí a intercooler jsou zasviněné od oleje hodně. Vyzkoušel jsem metodu čištění sprejem, vč. dočištění zhruba po týdnu. Následující den po dočištění jsem kvůli výměně vodní hadice musel sundat stoupací trubku sacího potrubí a oleje tam bylo pořád dost, takže tato metoda není úplně 100% :( Na výkonu je to ovšem znát, takže vřele doporučuji :)

Jen mi řekněte vy zkušenější, co to vlastně měřím u klasické rotačky ve VAGu na kanále 13??? Protože jediná elektronika na vstřikovačích je snímač zdvihu jehly na 3. válci. Takže to musí být něco krapet jinčačího než u PD :D
Seat Alhambra I, 1999, 81kW AFN

bemmet
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.02.2009 16:15

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od bemmet »

zdravim da se to toutou metodou cistit i u passata B5 1998 1.9TDI 81kw?

pepek.t
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 10.12.2013 00:32

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od pepek.t »

Ahoj, byl by tu někdo z okolí UnL, kdo by zkusil touto metodou vyčistit mojeho Sharana 85kw? Občas jede na tři válce

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od M@rty74 »

To, že jede občas na 3 nemusí mít s touhle metodou vůbec nic společného.
Začni načtením paměti závad a pokračuj kontrolou svazku ke vstřikům - je tu o tom samostatné téma.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od luk.ass »

zdravím,mám Passata 1.9TDI 85kW PD a mám problémy se studenejma startama.už od doby co jsem auto koupil (2 roky zpět).
když je například mínus 1-2 stupně,tak už mám problémy,když třeba mínus 10-12 stupňů tak už je to hrozný ty dlouhý starty.ale jakmile chytne a chcípnu ho,tak naskočí na drcnutí.vstřiky byly měřený před cca 4 měsícema a hodnoty byly +1.0 / -1.0 / -1.0 / +1.0 nebo aspoň podle člověka co mi to dělal a bylo mi řečeno,že jsou vstřiky špatný.jak tomu mám rozumět?jo a při rozjíždění škube jako blázen,takže musím víc plynu a trošku pod spojkou abych se rozjel.co s tím?

jinak rozvody hotový a podle diagnostiky jsou seřízený dobře,žhavičky taky nový a fungujou podle měření...nevím co s tím už :-(
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
daber
Profík
Profík
Příspěvky: 954
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od daber »

Ahoj. Mě u starýho šaránka pomohlo zvýšení startovací dávky vstřiku. V podstatě sem měl ten samej problém co ty, až na to škubání při jízdě. To už je zase jiná věc.

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od luk.ass »

startovací dávku mám už přes rok na MAX.bylo to pak o něco lepší,ale stále pro mě nepřijatelný...spíš horší je to škubání,to by pak klidně taky mohla bejt dvouhmota co :-(
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od abeljozef »

A zas ta forova tupost ze boli "merane vstreky" :mrgreen:

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Janchi999 »

Skor je to "tupost" toho mechanika, ktory vyhodnotil automaticky zle vstreky na zaklade VAGu,kanal 13.... Takeho cloveka by som ja uz do motora,ba ani k autu uz nepustil :mrgreen:
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od abeljozef »

A kde myslis ze tupy mechanici chodia na taketo tuposti ?

No tam kde sa tieto tuposti siria staci sa pozriet npriklad na tento bordel :laugh:

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od luk.ass »

myslel jsem si to,že by to nebylo až tak hrozný.no,každopádně starty se zlepšily díky proplachu VIFem a to o dost.škubání stále přetrvává,takže by to škubání mohla dělat dvouhmota?
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Hladasek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 01.03.2013 20:00
Bydliště: Vysočina

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od Hladasek »

zdar :)
dával jsem egr pryč, čistil parohy a ty sací trubky chtěl bych to ještě pročistit touhle lektvarovinou :D...jakej je průměr těch palivových hadic co mám napojit, tam budu muset dát asi nějakou redukci ne? jednu vlastně napojím přes filtřík ale tu druhou hodtě mě sem kdyžtak fotku dík
GOLF 4 TDI AHF 81kw
Moje golfové vozítko http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=297549

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od vilik »

Dej tam stejný průměr, jako jsou palivové hadice, třeba k filtru. :good:
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění vstřiků - metoda která funguje

Příspěvek od luk.ass »

myslím že 8mm by mohlo stačit.já měl 10mm hadici a byla velká,ale stáhnul jsem ji páskou.takže 8mm by mělo být OK.jinak vyřešení startů + vybrací při rozjezdu.viz můj topic: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5#p2890885" onclick="window.open(this.href);return false;
podotýkám,že s níčím podobným jsem se ještě nesetkal.auto je o dost tišší,líp jede (možná pocitový),necinká v motoru jako dřív,starty jsou pěkný a už neškube při stání na neutrál...
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“