VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Nedávno jsem popojížděl u nás v Tescu při parkování a rozvítila se porucha ABS. Po načtění Vagem.
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 7M3 907 379 B
Komponent: ESP 20 CAN V005
Kódování: 18952
Opravna #: WSC 00020
1 Nalezeny chyby:
00812 - Uvolnovaci spinac magneticke civky brzdneho tlaku (F84)
35-10 - - - Sporadicky
Tuto chybu jsem měl už asi před dvěma lety při úplně stějné situaci. Jen jsem popojížděl a přibržďoval.
Kde hledat příčinu a hlavně ten spínač s cívkou?
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 7M3 907 379 B
Komponent: ESP 20 CAN V005
Kódování: 18952
Opravna #: WSC 00020
1 Nalezeny chyby:
00812 - Uvolnovaci spinac magneticke civky brzdneho tlaku (F84)
35-10 - - - Sporadicky
Tuto chybu jsem měl už asi před dvěma lety při úplně stějné situaci. Jen jsem popojížděl a přibržďoval.
Kde hledat příčinu a hlavně ten spínač s cívkou?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 18.11.2009 22:14
- Bydliště: Praha
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
kubenec:
Ze spoda na hlavním brzdovém válci jsou takový dva pimpiše,tak jeden z nich.
Tutu závadu mívám také tak 2x do roka. (od té doby co jsem pokusně konektor F84 odpojil/spojil se tato "závada" neobjevila - považuju za náhodu)
Ze spoda na hlavním brzdovém válci jsou takový dva pimpiše,tak jeden z nich.
Tutu závadu mívám také tak 2x do roka. (od té doby co jsem pokusně konektor F84 odpojil/spojil se tato "závada" neobjevila - považuju za náhodu)
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- crazyduke
- VWjunior
- Příspěvky: 1577
- Registrován: 07.04.2008 15:17
- Bydliště: Kladno, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Zdravim, právě mi KUBENEC zprovoznil VAG + kabel a tak jsem to projížděl a narazil jsem "zatím" na dvě věci:
1. píše mi to "Bez odezvy řídící jednotky" u některých ŘJ. (klimatizace, centrální zamykání, stahování oken) viz obr. 1
2. co znamenají chyby v rádiu DELTA viz obr. 2 a proč nejdou vymazat....
Díky za pomoc....
1. píše mi to "Bez odezvy řídící jednotky" u některých ŘJ. (klimatizace, centrální zamykání, stahování oken) viz obr. 1
2. co znamenají chyby v rádiu DELTA viz obr. 2 a proč nejdou vymazat....
Díky za pomoc....
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Popis závad pro peter 16
- Přílohy
-
- peter 16.doc
- (46.5 KiB) Staženo 226 x
- Petr FG
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.01.2009 20:14
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Zdravím přátelé, copak to mám v autě za chyby?
Chyba z jednotky: 01-Motor = tuhle chybu nic nesignalizovalo. Nejde smazat při běřícím motoru. Chyba z jednotky: 03-ABS brzdy = občas se rozsvítila kontorlka ESP na budíku. Smazat jde kdykoliv.
Chyba z jednotky: 01-Motor = tuhle chybu nic nesignalizovalo. Nejde smazat při běřícím motoru. Chyba z jednotky: 03-ABS brzdy = občas se rozsvítila kontorlka ESP na budíku. Smazat jde kdykoliv.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
U toho alternátoru bych to viděl na regulátor nebo uhlíky.
- Petr FG
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.01.2009 20:14
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Alternátor jsem měl venku, dával jsem novou volnoběžku, napínací kladku a řemen, přitom jsem kontroloval uhlíky a ty mají ještě minimálně šest mm na úběr. VAG ukazoval nabíjení 13,7V. Jinak jsem to neměřil.
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Tak taky přidám něco do seznamu a řešení závad.
Včera večer při cestě ze severu na východ mi v jedné vesničce při ostřejším předjíždění zhasnul motor, rozsvítila se kontrolka ESP a tím jsem skončil. Startér točil, ale motor ani neškytnul. Vytáhl jsem tedy z povinné výbavy vozidla PC, napojil a ejhle.
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G401SG 1562
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodatečná informace: WVWZZZ7MZ3V014540 VWZ1Z0B2195248
1 Nalezeny chyby:
18072 - Buzeni ventilu cerpadlo-tryska El.zavada v obvodu
P1664 - 35-10 - - - Sporadicky
Tak jsem juknul pod kapotu, kde u těch našich autobusů stejně není na nic pořádně vidět, zavrglal jsem všema konektorama kolem hlavy motoru a bylo opraveno.
Vesel jsme dorazili k rodičům a dnes ráno jsem se to jal prozkoumat trošku víc. Při kontrole všech konektorů jsem zjistil, že konektor vedoucí do hlavy motoru ke vstřikovačům není zcela zajištěn tím svým pojistným kroužkem. Tak tato banalita byla schopná způsobit takovouhle nepříjemnost. Jak se stalo, že nebyl ten konektor zcela zajištěn nedokážu vysvětlit, protože s ním jsem za těch 50.000 km vůbec nepřišel do kontaktu.
Tak se mějte a držte se.
Včera večer při cestě ze severu na východ mi v jedné vesničce při ostřejším předjíždění zhasnul motor, rozsvítila se kontrolka ESP a tím jsem skončil. Startér točil, ale motor ani neškytnul. Vytáhl jsem tedy z povinné výbavy vozidla PC, napojil a ejhle.
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G401SG 1562
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodatečná informace: WVWZZZ7MZ3V014540 VWZ1Z0B2195248
1 Nalezeny chyby:
18072 - Buzeni ventilu cerpadlo-tryska El.zavada v obvodu
P1664 - 35-10 - - - Sporadicky
Tak jsem juknul pod kapotu, kde u těch našich autobusů stejně není na nic pořádně vidět, zavrglal jsem všema konektorama kolem hlavy motoru a bylo opraveno.
Vesel jsme dorazili k rodičům a dnes ráno jsem se to jal prozkoumat trošku víc. Při kontrole všech konektorů jsem zjistil, že konektor vedoucí do hlavy motoru ke vstřikovačům není zcela zajištěn tím svým pojistným kroužkem. Tak tato banalita byla schopná způsobit takovouhle nepříjemnost. Jak se stalo, že nebyl ten konektor zcela zajištěn nedokážu vysvětlit, protože s ním jsem za těch 50.000 km vůbec nepřišel do kontaktu.
Tak se mějte a držte se.
- TOMIK__007
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 05.09.2010 08:33
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpo
Ahoj, poradil by někdo, co může znamenat toto:
1166 - Signál momentu motoru mimo toleranci
Chyba se projevuje následovně: Když jezdím pozvolna, vše v pořádku, převodovka (automat) řadí plynule, všechny rychlosti i tiptronic. Když chci zrychlit, přidáním plynu tak, že automat o jeden stupeň podřadí, začne blikat na přístrojovce kontrolka od ESP (následně zůstane svítit) a na chvilku se rozsvítí EPC. Od té doby převodovka řadí jen 4 rychl. stupně a při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň je větší ráz. Takto se to chová do vypnutí zapalování. Po novém startu zase vše funguje hladce a plynule, do té doby, než se víc sešlápne plyn.
Chyba převodovky je vyloučena, byla na diagnostice, proběhla kontrola hladiny oleje atd.. kolem. Může to být chyba nějakého čidla od stabilizace podvozku nebo tak něco?
Díky za rady Tomáš
(Sharan 2001, 1.8T tiptronic)
1166 - Signál momentu motoru mimo toleranci
Chyba se projevuje následovně: Když jezdím pozvolna, vše v pořádku, převodovka (automat) řadí plynule, všechny rychlosti i tiptronic. Když chci zrychlit, přidáním plynu tak, že automat o jeden stupeň podřadí, začne blikat na přístrojovce kontrolka od ESP (následně zůstane svítit) a na chvilku se rozsvítí EPC. Od té doby převodovka řadí jen 4 rychl. stupně a při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň je větší ráz. Takto se to chová do vypnutí zapalování. Po novém startu zase vše funguje hladce a plynule, do té doby, než se víc sešlápne plyn.
Chyba převodovky je vyloučena, byla na diagnostice, proběhla kontrola hladiny oleje atd.. kolem. Může to být chyba nějakého čidla od stabilizace podvozku nebo tak něco?
Díky za rady Tomáš
(Sharan 2001, 1.8T tiptronic)
VW Golf I cabrio GTi Karmann r.1981 - http://youtu.be/mPwAdlToOmU" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Sharan II r.2001 Family, 1.8T + LPG, tiptronic, 5/7 sedaček, 6el. oken
SEAT Alhambra III 2.0TSI 162kW Style Advanced, DSG
VW Sharan II r.2001 Family, 1.8T + LPG, tiptronic, 5/7 sedaček, 6el. oken
SEAT Alhambra III 2.0TSI 162kW Style Advanced, DSG
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
potřebuji poradit kde mám hledat chybu ukazuje to 668- palubní napětí svorka 30 07-10 signál příliš malý, 527- čidlo teploty sacího potrubí 672 30-00 přerušení nebo zkrat na plus , 553- průtokoměr hmoty vzduchu 28-00 zkrat na plus , 553 - průtokoměr hmoty vzduchu 31- 10 přerušení nebo zkrat. U všech je sporadicky jen u 527 ne a ten se po vymazání objeví zase znovu . Auto nekdy cuká a spotřeba kolem 30 na 100.
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Stiahni si VIS tam sú kody chýb koncernu aj s popisom možných príčin.
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
a co to je ten vis a kde se to dá sehnat díky
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Pročmuchej zde :
Kód: Vybrat vše
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00741
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
už jsem to našel díky
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Ahoj,
nevíte někdo, co znamená doplnění kódu chyby
35-00 - -
u jiných je k tomu přidaný i popis. Např. tady
37-00 - Defekt
49-00 - bez komunikace
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
To 35-00 - - mi to píše u obou předních čidel ABS.
nevíte někdo, co znamená doplnění kódu chyby
35-00 - -
u jiných je k tomu přidaný i popis. Např. tady
37-00 - Defekt
49-00 - bez komunikace
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
To 35-00 - - mi to píše u obou předních čidel ABS.