Mě osobně po výměně z Bosch na NGK nenastala žádná změna ani nic sem nezpozoroval, takže pokud jsou nové a kvalitní není problém jezdit pár let na Bosche.happy.blondak píše:přesně tak, teď si zčeknu motor aby byl cajk, páč nevim jaký hovado to předemnou mělo (aby mi taky 30 ventilů neprofrčelo haupnou ) a pak to budu cpát do benzínu a vozit se, auto mám stejně jen jako víkendowku takže mě spotřeba dvakrát nese.e. Jinak dneska jsme koukali na svíčky, vypadá to že je někdo měnil, jsou jako nový. Nějaký BOSCH. Nevim jestli je mám teda vyměnit za NGKáčka nebo je zatim nechat. Myslíte že na výkonu budou znát ty NGK?
Jinak olej v normě XW/40 se dával do VR6stek nejčastěji. Viskozitu si každej zvolí sám podle kiláků co najede ročně.