Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Mě by spíš zajímalo kolik máte najeto že to máte ucpané tak že už to nejde ani nastartovat, já mám 7/2010 a 247000km a výfuk je absolutně čistý a regenerace funguje bez sebemenších problémů
Bohužel takto bezstarostně to můžou tvrdit pouze majitelé motorů CR.U motorů PD spolupráce s filtrem DPF je velice omezená a tudíž problematická.Takže už jsem několikrát řešil problém kolem 200tkm s totálně zasekaným filtrem,že po 10sekundách motor zdechnul a nešel již nastartovat.
Proto není problém pouze černý a bílý,je tak trochu černobílý a nedivím se,že někdo to řeší po svém.
já bych chtěl vědět jednu věc, jak moc ekologicky náročný je výroba toho filtru, aby to nebylo tak, že ve městě je čistější ovzduší,ale mnohem víc se znečisťuje jinde za městem na jeho výrobu....zatím nemám auto s dpf filtrem, ale časem se tomu asi nikdo nevyhne.....a ještě se domnívám,že tahle ekologie je nastavená vyšší mocí, která se nikdy moc nezajímala o lidi,ale šlo jim jen o zvětšení jejich majetku,i když teď možná přeháním....
a ještě jsem si myslel, že cr a pd motory má dokonalejší spalování oproti starším rotačkám, myšleno tak, že je to ekologičtější....
prostě abych dokončil tu myšlenku,strašně moc mě zajímá jestli se ta ekologičnost vrátí.....
svanco píše:Bude super až se nebudou podvádět emise a pak stačí brát techničaky jednoduše černý výfuk zásah do konstrukce vozidlo nezpůsobilé naschledanou.
Vždy je řešení a filtry už dávno nestojí 40 jen se zeptat.
Nedavno som bol na technickej kontrole. Hned na uvod po vlozeni snimacov na vyfuk mi povedali, ze mi to velmi dymi a ze urcite neprejdem. Mam motor BKP. Hovorim, je chladno, mal som to iba chvilu nastartovane, co mam spravit pre to, aby som presiel?!? Mam vymenit motor, auto, alebo co ?!?!
Tak snad je tam nějaká hodnota kouřivosti,kterou to při měření nesmí překročit,ne?
A mimochodem všechno okolo snižování emisí je jenom lobby nadnárodních společností,jak z lidí tahat peníze.Emise,který vyprodukují osobní auta jsou kapka v moři...
Samozrejme, maju na to nastavenu urcitu hranicu, ktora sa pocas viacerych merani nesmie prekrocit.
Moja otazka ostava: Co mam spravit pre to, aby som sa pri merani dymivosti dostal pod tu ich nastavenu hranicu?
pokud nemáš DPF,tak asi jenom doufat.Mám GV 2.0 PD,kde je taky vykuchanej DPF.Po předchozím majiteli mám papíry z STK a emisí a i pro auto s DPF tam je nějaká hranice kouřivosti a ne 0,jak se někde psalo.Moje auto podle měření prošlo
DPF nemam, aj preto som sa tu uz raz spytal, co by obnasalo ho dorobit do auta, kde nebolo z vyroby namontovane, zial nikto mi neodpovedal.
Toto neber ako narazku na Teba, ale asi nebude vsetko uplne v poriadku, ked mozem len dufat, ci prejdem. Ak mi povedia, ze neprejdem, mozem skusit inu stanicu technickej kontroly, alebo auto zaparkovat doma a nejazdit (alebo jazdit aj tak a dufat, ze nikto nikdy nebude odo mna pytat potvrdenie z technickej kontroly).
A ty jsi tam DPF nikdy fyzicky neměl už z výroby? Pokud ne,neřešit a jezdit.Myslel jsem,že ho máš vykuchanej.Pokud máš EuroIII bez DPF,neřeš to.Měl by jsi projít,pokud to není nějaká extra dýmovnice.A pokud máš možnost jiné stanice měření emisí,asi bych jel jinam když soudí podle prstu ve výfuku.Každý auto bez DPF bude mít saze ve výfuku,od toho tam ten DPF je,aby je zachytával