Rozvody 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od xerxes »

pokud už měniš sadu tak to vyměn komplet aspon budeš mit jistotu

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od srotty »

Já teda nevím,ale rozvody na tento motor jsou dvě kladky a řemen viz. tady http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu- ... model=GOLF" onclick="window.open(this.href);return false; žádnej tlumič vybrací tam není.Teda jestli tím nemyslí tu napínací kladku.

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

Tak proc to tam maji? To by chteelo nejakeho profika AGUckare...o jednom vim ;)

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Ja menil na agu rozvody a ten hydraulickej napinak jsem nechaval puvodni, je tam jen na napinani rozvodu. ;-)

Daval jsem konkretne tyhle http://www.skoda-dily.cz/eshop/06A198119B.html" onclick="window.open(this.href);return false; bylo to do AUDI A3 1.8T AGU 99´.
A tuhle pumpu k tomu http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a12101 ... padlo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

a co je lepší za vodní pumpu graf nebo hepu??

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od vtuni »

SKF :mrgreen: :wink:

co se týče napínáku...tak jsem ho dal do pr**le..protože je to nezkutečný kurVWítko... a hydrauliku jsem nahradil mechanikou, na které see nemá co pos.at.....
holt se to jednou za 10tis km ( při výměně oleje ) ale musí zkontrolovat popř. dopnout.. :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

Co jsem se díval na SKF tak až tak dráha vodní pumpa to není cca 1250kč což jde....
Tlumičem vibrací myslím to co je na fotce.... takže opravdu to tam není u AGU ??

Obrázek

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Je to tam, ale je to spis napinak rozvodu ;-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

já jsem myslel že se rozvody napínají napínací kladkou....
Obrázek

takže to se musí taky měnit ten "napínák" google mě to ukáže jako tlumič vibrací..

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od srotty »

V Etce je to označeno jako tlumič vybrací řemenu 06B 109477

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

jojo je to tak :) ale musí se měnit při rozvodech?? nebo ne??

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od srotty »

V servisní příručce o tom není ani slovo,jen řemen a kladky,prostě to ,co se točí.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od vtuni »

to na té fotce je právě to kurvítko... říká se tomu tlumič vibrací, ale je to vlastně hydraulickej dopínák te napínací kladky

"polopatické vysvětlení " :nastavíte rozvody a dopnete je tou šroubovací kladkou... aby jste nemuseli jak idioti co 15tis kontrolovat napnutí toho rozvodovýho řemenu, tak tam soudruzi z NDR vymysleli to hydraulický kurvítko, který má dvě funkce.. za prvé tlumí vibrace, na tom dlouhým volným konci mezi napínací kladkou a řemenicí na klice tou řemeničkou ... a za druhý tím hydraulickým mechanismem v sobě tlačí na tu napínací kladku a automaticky dopíná řemen a díky tomu máme na 1,8T servisní interval na rozvodech přes 150tis km... protože o co se povytáhne ten řemen, to ten napínák ho automaticky dopne...
bohužel se poměrně (relativně) často stává, že se to kurvítko pokurví... řemen se tím pádem povolí no a písty si dají pac a pusu s ventilama.. :thanks:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
ReadyHead
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1498
Registrován: 29.06.2011 22:34
Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od ReadyHead »

Vtuni a ty máš někde nějakou fotku jak to máš řešené ty??
Ale zas ten hydraulický dopínák musí něco vydržet.. přece když tam dám origo a budu měnit rozvody aj s tím kurvítkem po 90-100t tak to musí vydržet.. típek u mě měnil rozvody po 170t od výroby a vydrželo to.....

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Rozvody AGU

Příspěvek od vtuni »

komplet mechanicky... a napnutí řemene se bude kontrolovat každou výměnu oleje..
nějak takhle
Obrázek
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“