SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
- rcmony
- Pilot
- Příspěvky: 792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Mám bohužel špatné zprávy. Na první pohled jsem se zaradoval, ale při bližším pohledu je to na .... Ani stříbrné ani černé pouze blílý plast a stříbrné parabolky. Nenašel jsem žádnou homologaci ani na plastu ani na skle. Navíc i ten použitý plast byl takový divný. Na auto bych se to bál dát. Takže hledáme dál.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.
Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.
Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.
Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.
Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.
Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.
- Sokolda
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
Pěkný, škoda těch fotek......rfarsky píše:Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.
Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.
Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.
- Drapič
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 08.01.2008 18:57
- Bydliště: Tachovsko
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Jízda s xenony je 100x lepší. Mám tam BiXenony 6000 k a paráda. Jen nedoporučuji 8000-10.000 a už vůbec ne 12.000 k (jako švestka). Měl jsem 8000k, bylo to v pohodě, pak 1 praskl a objednal si nový. No přišel my ale 6000k, tak jsem si řekl, že na to prdim a dám ho tam. Na jedné straně jsem pak viděl líp, tak jsem si objednal ještě jeden se 6000k a teď to nemá chybu. Můj postřeh.
Je to krásné, když auto jede.
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
No taky se mi jeden nejmenovanej kamarád Patper vysmíval,jestli v tom nemám svíčky když sem u něj byl.A to sem si myslel jak mi to svítí,ale jeho bixenony fakt svítily jasněji a mnohem víc.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.01.2011 12:31
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Ahoj, koupil jsem si Alhambru I 1999 a chtěl bych něco udělat se světlama, máte nějaké info o těch lampách co tu jsou? Dejuji
- Brady7
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 29.02.2008 09:34
- Bydliště: Černčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Bi-xenony jsem taky namontoval a fakt je to lepší. Ale rozebrat celej předek mám 6000K a jak řikal kámoš. V dešti nic mom. Měl je na golfu a to samé. Dal tam ty 4200K nebo kolik (žluté) a je to prej nej. Vidí ve tmě i dešti a na vzhled sere. Alespoň ho ne_rdají benga
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.
diagnostika, plaťák atd.
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Zdar chlapi, jen malej dotaz taky chci xenon protože vidím fakt prd ,jak to svíti v těch broušených sklech? nezaří to moc aby na mě každej hned neblikal . díky za radu
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
tak jsem pod stromečkem našel xenon sadu na šardu, kdo ještě váhá jako já do teď tak neváhejte svítí to jak prase i přes to broušený sklo.Udělal jsme pár foto je to tam trochu vidět, ale v reálu je to mnohem lepší jinak ta nexenon žárovka je s lepší svítivostí od philips a xenon sada je 4300K je to bíle světlo lehounce do modra
tady přikládám par foto
tady přikládám par foto
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5721
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Spíš by to chtělo fotku jen s xenonem a jen s halogenem. Takhle to nic moc neřekne. Já sám ale těmto přestavbám nefandím, ale je to tvá volba, rozmlouvat ti to nebudu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Netusim jakou mas vybojku, ale vetsinou jsou tam D2S a ta nema clonu na bance. Patri totiz do cockove paraboly. Kdyz jedu pred takovym autem, ktery ma tuto vybojku v obyc. parabole. Zvazuju zastavit a dat mu pesti mezi svetla. Promin, ale fakt me to stve. Protoze davat takove svetla na auto, kdyz na to neni prispusobeno o vyroby, je proste trestu hodne.
Priklad.
Proc se asi davaj do potkavacek H7/H4 a ne treba H1 nebo H3? Prave kvuli te clone na bance.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Priklad.
Proc se asi davaj do potkavacek H7/H4 a ne treba H1 nebo H3? Prave kvuli te clone na bance.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!
jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!
se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!
jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!
se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
jinač bohužel foto jsem před montáží zapoměl a navíc nebyla ještě tma
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
1. Proc bys mel nekoho smetat. Co meli delat nasi dedove ve S100, ta mela jeste pouze 35W zarovky.Mr.x píše:já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!
jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!
se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!
2.Ohledne serizeni a oslneni.
A co treba takova Fabie, ktera jede pred SAGem. Muzes je mit 100x serizeny, ale toho sofera co sedi o cca 30 cm niz ve Fabii proste oslnis.
3. SAG II taky nema svetla na poradny sviceni. To treba ta Fabie svitila o 30% lip.
To jen okrajove.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
Jasne a to ze oslnis niekoho oproti a ten nieko sejme je v poriadku. Hnaty rozlamat.Mr.x píše:já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!
jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!
se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!