VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

KubassB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 10.12.2013 20:02

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od KubassB »

Tak bohužel:( Měřil jsem olej po 700Km,super(mezi min-max, teď mám nalítáno 1250Km a bylo trošku na lízátku pod min) Do toho mi po 1000Km zmizelo tak 2dec. vody z expanzní nádoby(cca 1mm pod min). Do toho dnes,při zařazení spátečky začne něco chrastit,jako by přes suby. Čím rychleji couvám(se spátečkou) tím je to hlasitější a rychlejší. Já už nevím,keé by to jezdilo půl roku bez investic.
VW Golf IV(1998),1.6 SR 74kw(100PS),K&N,E85(flexcar).

chonsicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 485
Registrován: 09.07.2009 12:28

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od chonsicek »

tak ten motor to má za sebou ale to už ti je asi dávno jasné...dolívej obyč olej a uvidíš jestli se to nezačne zhoršovat..
Polo 1.4TDI

KubassB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 10.12.2013 20:02

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od KubassB »

Tak to zase snad ne. V expanzni nadobe voda nebubla,tak snad hlava praskla neni. Olej,pocitam ty pistni krouzky a to drnceni nebo k cemu bych to mel prirovnat.....nevim,diferencial....to ale nemlati pri zataceni a nic tak leda prevodovka.....
VW Golf IV(1998),1.6 SR 74kw(100PS),K&N,E85(flexcar).

KubassB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 10.12.2013 20:02

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od KubassB »

Dnes dáno do servisu. Podle všeho,voda co se někde vypařuje bude prý možná netěsnost někde v topení za palubkou. proto lehký smrádek když topím. Olej a mokrá vana,si není jistý. Prý to může být nějakej tlakovej kanálek nebo jak to říkal...prostě něco pod motorem jak je vana...nevím. Zpátečku co drnčí neřeším,nejsou peníze tak snad koncel ledna nebo únor. Jinak uvidím v pondělí. Zadílku mám sevřenou
VW Golf IV(1998),1.6 SR 74kw(100PS),K&N,E85(flexcar).

KubassB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 10.12.2013 20:02

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od KubassB »

Dnes jsem si byl pro Golfenštika. Co tam bylo a nebylo. Ten ynámej co mi to tehdy opravoval tak,neseřídil rozvody tak jak měl,co říkal tento automechanik tak ani nesundaval nějaké výčko na převodovce kde ji ryska jak podle které se to nastaví. Pravděpodobně není dobře utažená hlava,proto to kape. Špatně dal i kabely na svíčky atd.......Takže teď už je to dobrý. Cvakání zpátečky,...to mě potkalo to o čem se tu na foru taky vedla rec. Odchazi prevodovka,chlapek to projel,kvalty jdou ještě pěkně z lehka,olej v ní je ale v brzké době se to musí opravit než se rozletí. Samozřejmě jsem mu řekl cenu za jakou mi to opravil a smál se že mě natáhl. Říkal to i jiný mechanik,též z autorizovaného servisu i jeden prodejce. Všichni se shodly na jednom,jak on na mě,tak já na něj. Pokud mi to opravil bez faktury tak mu mám dát možnost"odškodnění"popřípadě vrácení určité části peněz,dát mu možnost se vyjádřit. A nebo ho nahlásit na finančáku a živnostáku. Vím a mám svědky že opravuje bez faktur a dává je minimálně. Je to hnus ale potom co mi řekl tenhle servisák mám chuť se nějak bránit.
VW Golf IV(1998),1.6 SR 74kw(100PS),K&N,E85(flexcar).

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: VW Golf IV. Polovicni generalka motoru. Prosim pomoc

Příspěvek od MKTech »

Pokud na tom autě dělal to co píšeš tak cena 18500Kč je solidní. Jenom asi moc o těch motorech neví. Jelikož
pokud se dělá hlava u těchto motorů a spodek se nechá v původním stavu tak vždy po opravě motor začne brát olej. Je to způsobeno tím že narostou tlaky ve válci a pak se přes kroužky olej spaluje. Pokud to měl tak rozděláno měl vytáhnout ven ještě písty vyčistit je dát nové kroužky a válce trochu přebrousit strhnout v nich takovou sklovinu.
Udělání komplet hlavy to je zabroušení ventilů nějaké to vodítko všechny simerinky a srovnání jsi hned na 2 až 4 tisících. Tlakování nemá smysl jelikož ty hlavy nepraskají a pokud jo nikdo při tom tlakování nedokáže nasimulovat podmínky co jsou v motoru. Stává se běžně že ti ji odtlakují a je OK namontuješ ji a je KO.
Dál těsnění pod hlavu, sání,výfuk,víko. cca 1800Kč rozvody 4000Kč filtry olej 2000Kč nějaká ta nemrzka 500kč ,čističe, práce za 8h to neuděláš hodinovka bez papíru 200-300kč a jsi tam hned.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“