nad 3000ot/min rozsviceni esp+abs

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
grubyedd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 16.09.2013 18:32
Bydliště: Dešov

nad 3000ot/min rozsviceni esp+abs

Příspěvek od grubyedd »

Zdravim pri vytoceni motoru nad 3000ot/min se mi rozsviti kotrolka abs a esp kdyz to chcipnu tak to.zhasne nastartuju a vytocim ho a udela to zase a pri jizde nad 1800ot/min sem tam cukne uz si nevim rady diky

Uživatelský avatar
Jacques.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 813
Registrován: 31.03.2011 17:57
Bydliště: Děčín okolí...

Příspěvek od Jacques. »

Napichni to na VAG. Hned budeš vědět. Možná bude jedno z čidel Abs špatné.

Píšu z telefonu
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN

grubyedd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 16.09.2013 18:32
Bydliště: Dešov

Re: nad 3000ot/min rozsviceni esp+abs

Příspěvek od grubyedd »

Na VAGu jsem to mel a pdalo to akorat tlakový senzor sání, teplota vzduchu, přepínací ventil sacího potrubí, snímač otáček motoru a egr

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: nad 3000ot/min rozsviceni esp+abs

Příspěvek od M@ty »

Blbá otázka, ale když je to závislé na ot. motoru, tak kolik ti to vlastně dobíjí?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

triangl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 22.10.2012 14:14

Re: nad 3000ot/min rozsviceni esp+abs

Příspěvek od triangl »

grubyedd píše:Na VAGu jsem to mel a pdalo to akorat tlakový senzor sání, teplota vzduchu, přepínací ventil sacího potrubí, snímač otáček motoru a egr

Vsadím se,že máš benzínový motor.Takže je to špinavou škrtící klapkou.Měl jsem stejný problém.Odmontuj gumovou hubici která přichází do vzduchové klapky z airboxu.Z klapky odpoj plastový konektor který jr zapíchnutý v elektronice klapky, pak tě už čeká odmontování třech imbus šroubů a máš klapu v ruce.Opatrně vyčisti benzínem a starým zubním kartáčkem tak aby si nehýbel klapkou. Namontuj všechno zpět a vyresetuj chyby palubního počítače nebo odpoj autobaterku na hodinu a mělo by to být dobré.

!!! Klapku čisti velmi opatrně !!!

Jo a podle mě ti nesvítí ikona ESP jak píšeš v textu nýbrž EPC což je podstatný rozdíl.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“