turbo?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo?
v zatahu muze cvakat i kloub ... nejhorsi pro auto je fakt sam majitel , ja to rikam porad
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: turbo?
Padá stále ? tak vyměníme lambdu Nevím, někteří ty dílenští "profesionálové" tomu rozumí asi jak já.. Bratranci pomohlo vyměnit olej !?? Je to možný vůbec ?
Jinak kdo jezdí pod otáčkama a často přidává a ubírá, tak má menší pravděpodobnost, že mu zatuhne regulace dřív, jak člověk, který jezdí stylem TDí dědy od Lidlu - trojku tam má dřív, než já jedničku a přes 2000 ot. se turbo dostává málokdy. Osobně co mám zkušenosti s TD motory, tak jsem vždy točil a nikdy nic nezatuhlo. Kamarád jezdil s Oct. 1 81kw od volnoběhu téměř i na trojku a zatuhlá regulace byla hned po pár měsících. Měl sem v OCTĚ 66sku a otáčky ten motor dostával občas až moc a nikdy žádný problém s turbem. Max. vyvlíklá hadice od IC, když sem zapadl v poli s brambory (joo rande nemusí vždy končit pozváním nahoru)
Jinak kdo jezdí pod otáčkama a často přidává a ubírá, tak má menší pravděpodobnost, že mu zatuhne regulace dřív, jak člověk, který jezdí stylem TDí dědy od Lidlu - trojku tam má dřív, než já jedničku a přes 2000 ot. se turbo dostává málokdy. Osobně co mám zkušenosti s TD motory, tak jsem vždy točil a nikdy nic nezatuhlo. Kamarád jezdil s Oct. 1 81kw od volnoběhu téměř i na trojku a zatuhlá regulace byla hned po pár měsících. Měl sem v OCTĚ 66sku a otáčky ten motor dostával občas až moc a nikdy žádný problém s turbem. Max. vyvlíklá hadice od IC, když sem zapadl v poli s brambory (joo rande nemusí vždy končit pozváním nahoru)
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.07.2011 19:08
- Bydliště: diablo3 :-)
Re: turbo?
Nevím čoveče ale nějak ti nerozummím. Pokud jezdí pod otáčkama (ideálníma) tak to znamená že jezdí přesně jako děda od lidlu né??
Doctor Driver píše: Jinak kdo jezdí pod otáčkama a často přidává a ubírá, tak má menší pravděpodobnost, že mu zatuhne regulace dřív, jak člověk, který jezdí stylem TDí dědy od Lidlu - trojku tam má dřív, než já jedničku a přes 2000 ot. se turbo dostává málokdy. Osobně co mám zkušenosti s TD motory, tak jsem vždy točil a nikdy nic nezatuhlo. K