Pazvuk při zařazené pětce

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od srotty »

Maxbiker píše:Takže... kamarád rozebral převodovku, na pětce je pár utrhnutých zubů a ty poškodily ložisko. Jinak v převodovce už se asi někdo musel hrabat, nýty nejsou hliníkové, ale ocelové.
Hliníkové nýty v převodovce-co to je za blbost.Ty by se hned ustřihly.Origo se dávaly ocelové a ty se měnily za šrouby.

Maxbiker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 23.12.2013 15:57

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od Maxbiker »

Všude se píše, že v převodovkách DUU byly nýty hliníkové, které vydržely prd...

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od srotty »

Tak to jsi asi špatně četl.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od xerxes »

blbost aby mezi kus železa davali hlinikove nyty

Maxbiker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 23.12.2013 15:57

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od Maxbiker »

Tak to se omlouvám, převzal jsem špatnou informaci z jiného serveru.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Pazvuk při zařazené pětce

Příspěvek od srotty »

Je pravda,že v těchto převodovkách je diferenciál nýtovaný a tyto nýty rády praskají.Oprava se dělá výměnou nýtů za pevnostní šrouby.Takže pokud jsi měl v převodovce nýty tak to máš origo z fabriky.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“