Pískání, syčení..
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Pískání, syčení..
No pokud spoj na propojovací hadici z turba do roury ti určitě drží a těsní, čistě jen blbý nápad, jestli není ucpaný vzducháč že by si to chtělo přisávat někde po cestě z boxu k turbu a tím to "syčelo"? Popřípadě to načaté turbo no... Ale s repasem bych počkal až se to projeví víc... Potom bych se případně obrátil jedině na turbosport.cz - to je kvalitní repas
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Vzducháč je nový a na hadici mezi turbo a rouru jsem dal nové O-kroužky. Zatim to asi nechám být a projevit víc...
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
- playboy
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 31.08.2012 12:29
- Bydliště: okolo Prahy
Re: Pískání, syčení..
A ty O-kroužky jsi kontroloval potom znovu? Nebo jestli tam ta hadice drží? Já tyhle spoje některý musel prošroubovat, jinak furt lezli ven. I na malém tlaku...
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm
https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Spoje jsou dobrý. I jsem za ně bral jestli nemaj snahu vylézt ven, ale všechny byli dobré. Mám pořád podezření někde na výfukovou část. Všim jsem si toho totižpo výměně vlnovce a jelikož ten starý byl uplně rozpadlý tak možná montáží a utěsněním nového to prostě někde při větším tlaku fičí...
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískání, syčení..
Jen taková vsuvka,když jsi dělal vlnovec neměl jsi venku i turbo?nebo se podívej jestli se ti turbo nepovolilo..už jsem se s tím setkal ze bylo turbo povolené od svodu a pak to sycelo nejlíp koupit ty origo matice...jsou samojistne
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Spider44 píše:Jen taková vsuvka,když jsi dělal vlnovec neměl jsi venku i turbo?nebo se podívej jestli se ti turbo nepovolilo..už jsem se s tím setkal ze bylo turbo povolené od svodu a pak to sycelo nejlíp koupit ty origo matice...jsou samojistne
No turbo jsem venku neměl, ale mrknu na to. Dík za radu.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
Já sem zatím nepřišel čím to je ale mě to šíleně sičí jak sepne turbo cca od 1600 a stupnuje se to až do 2000ot kdy už to syčí hodně.Jako když stáhnu okno tak přes to není slyšet pomalu ani motor.. Ale co je duležité vubec mi to nekouří.. výkon se neztratil ale jakoby to turbo má prodlevu celkem dlouho trvá než se uplně zatáhne. Neznám nikoho s vagem a abych jezdil do servisu tak na to zas v tuhle chvíli nemám.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Pískání, syčení..
Opět: Hledej díru v hadicích sání nebo v intercooleru. Hadice může být jen prasklá a pro zjištění je dobré je demontovat a pořádně prohmatat. Podle toho odkud to syčí - na levé straně je jedna od turba do příčky motoru, vpravo pak dvě do/z cooleru (ten může být rozšklebený).
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
Zkusim nekoho poprosit jestli mi to auto nezvedne ...uz je na takovou praci dost zima
- silverous
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15.07.2009 20:56
- Bydliště: Kolín
Re: Pískání, syčení..
Já měl podobný problém se syčením a pískaním a dělal mi to EGR ventil. Když jsem ho zaslepil, auto nepískalo. Casem jsem si na bazaru koupil jinej EGR a po výměně a vyndání záslepky auto už taky nepískalo.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
To jo ale to je spíš jak z kompresoru Hlavně prostě musím sehnat nikoho kdo má nařadí a rozumí tomu aby se na to semnou podíval jsem student a prostě servis na to nemám. Bojim se auto zvednout na hever a líst pod něj. mam pocit že to spadne
- Mirdík
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09.02.2013 21:39
- Bydliště: Valašskoooo
Re: Pískání, syčení..
Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách
Neměcká letka z roku 2001... VW Passat Vagoon 1.9 TDI 74kW up to 96kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 93
- Registrován: 04.11.2013 21:25
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Pískání, syčení..
To právě ne .. ono je v podstatě jedno v kolika otáčkách .. spíš čím víc zmáčknu plynMirdík píše:Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách
- Jenda.
- Pilot
- Příspěvky: 801
- Registrován: 11.07.2009 19:02
- Bydliště: BRNO
- Milhaus_01
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 15.05.2011 12:04
Re: Pískání, syčení..
Přesně tak to mám i já. Když sešlápnu rychleji, syčí to. Když šlapu pozvolna tak to můžu točit třeba na 4000 ot. a nic. Až bude chvilka tak kouknu na ten cooler a zkusim dotahnout šrouby na přírubě u turba a popř. i sponu co je pod autem na potrubí...Althax píše:To právě ne .. ono je v podstatě jedno v kolika otáčkách .. spíš čím víc zmáčknu plynMirdík píše:Tak pokud Ti to začalo dělat až po výměně vlnovce tak hledej tam, rozhoď to a zkontroluj těsnění na spojích jestli není někde propálené, popř. vem nové a pořádně to dotáhni. Já měl podobný problém na spoji. Pískalo to přesně jak píšeš jen v určitých otáčkách
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004