1.4 TDi - startování

1998 - 2005

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sephirot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 23.12.2013 14:38
Bydliště: Havlíčkův Brod

1.4 TDi - startování

Příspěvek od Sephirot »

Zdravím všechny příznivce toho největšího VW :)

Před vánoci jsem se stal taktéž hrdým majitelem VW Lupo, rv. 01 s 1.4 TDi.
Auto jezdí suprově, jen mě trápí dvě drobné věci.

Startování. Měnil sem veškeré náplně a dával sem i nové žhavičky Lukas, při vyndání starých byla na 2. válci notně začernělá, takže to vypadalo jako kdyby nežhavila vůbec a že by se tím problém se starty vyřešil, bohužel dnes ráno když sem z práce sedl do auta a pokusil se o start (bylo asi na nule, takže by to jedno nažhavení mělo snad vzít), tak sem s motorem zas točil dobrých 6sec, než se chytil. Teď sem to zkoušel odpoledne, když bylo kolem 8 stupňů a motor chytl na druhé nebo třetí otočení.
Nenapadá někoho, kde by mohl bejt ještě zakopanej pes, nebo jestli něco nedělám špatně při startování (jestli se nemá přišlapávat plyn, nebo čekat delší dobu po nažhavení....., diesela mám prvně v životě???

Druhá věc mě trápí s rádiem, originál VW rádio šlo pryč a místo něj sem nastěhoval nové, jenže. Když ho zapojím, následně to (dle mého názoru) rozhodí imobilizér, když zamknu z venku auto, ledka u čudlíku na dveřích nebliká. Nemá s tím někdo zkušenosti? (více mě samozřejmě trápí to startování, tohle celkem vem čert, jen kdyby měl někdo podobnou zkušenost)

Díky všem
Piškot
VW Lupo 1.4TDi

Uživatelský avatar
McMahon
Pilot
Pilot
Příspěvky: 731
Registrován: 19.05.2008 17:01
Bydliště: Guty 74
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování Lumpa 1.4 TDi

Příspěvek od McMahon »

Zkontrolovat časovani vačky, pokud nepomuže přetěsnit PD-jednotky a samozřejmě hlavně pak přesně nastavit dobu otevirani PD-jednotek.

Uživatelský avatar
Filas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 30.05.2008 14:53
Bydliště: Praha - Západ

Re: Startování Lumpa 1.4 TDi

Příspěvek od Filas »

Taky mě to startovalo v mrazu blbě, pomohla nová baterka, stará měla malý startovací proud a i když nebyla špatná, prostě to nestartovalo. Mám i novej startér a chytá to v jakémkoliv počasí na škubnutí. Nové rádio máš špatně zapojené, v ISO konektoru je diagnostická K-linka, ale ve stejné pozici mají neorigo rádia výstup na el.anténu. Odpoj tento vodič (většinou je u neorigo rádií modrý) a ledka bude zase blikat.

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování Lumpa 1.4 TDi

Příspěvek od C3 »

:) popravde mam za sebou uz tunu D, TD a TDi (krom PD), tak me kdyztak zastavte,ale... neni mozny,ze ti pada nafta? - delka startu se meni v zavislosti na poloze auta,jak to spadne a delce,co auto stoji? (jukni na hadicky nafty co jdou od filtru, jestli jsou pruhledny,prijd ke studenemu autu a kdyz budou prazdne,je to jasne)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
Sephirot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 23.12.2013 14:38
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: Startování Lumpa 1.4 TDi

Příspěvek od Sephirot »

Hadičky průhledné nejsou, bohužel, ale možnost by to možná byla, nevím, fakt o dieselech mám jen znalosti teoretické, prax 0. Nad baterkou sem taktéž rozmýšlel, zkusim to o vejkendu přehodit z druhého auta, tam mám půl roku starou Vartu 72Ah, tady je viditelně starší a jen 60Ah. (u Fabky 1.4 taky s AMF motorem doporučují 70-72Ah, tak by to snad vadit nemělo.) Startér sem se dočetl byl zrádnější docela na Oktávkách, které nechtějí startovat teplé. Ale i tady by to bylo možný, že by tolik netočil, ikdyž se taky spíš přikláním k té slabší baterii. :)


To rádio by mě v životě nenapadlo, ikdyž je to blbinka, kterou z praxe vim. Díky moc Filas. :)
Piškot
VW Lupo 1.4TDi

Odpovědět

Zpět na „Lupo“