Problém na mém G IV. vyřešen, cukání auta způsoboval diferenciál převodovky DLP. Utržené tři nýty a dva natažené. Vykloněné kolo dřelo o stěnu skříně, štěstí, že hlavy nýtů nezpůsobily větší škody. Nýty nahrazeny za šrouby, nechal jsem vytočit z imbus šroubů pevnosti 8.8. Pro jistotu jsem ještě zalepil průmyslovým lepidlem Aldurit jak šrouby tak i styčné plochy kola a diferenciálu.KUDO píše:Zdravím, objevil se mi podobný problém - auto cuká. Volnoběh v pořádku, ale od 2000 ot. cuká po 3500 ot. se to zlepší 4000 ot. a víc OK. dnes jsem tomu poprvé věnoval nějaký čas a vyměnil okousané kabely od svíček (hladová kuna) za nové. problém trvá, ale co mě překvapilo je, že přeskakují drobné jiskry mezi hlavou a fajfkama na všech válcích. Svíčky jsou měněny cca před půl rokem. Co to způsobuje?
Jiskření na fajfkách způsobily svíčky Bosch po půl roce K.O. nahrazeno NGK.