vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Tom55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 23.01.2014 14:00

vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

Příspěvek od Tom55 »

Zdravim. Ma někdo zkušenost se snižování hlavy u V5? Zajimalo by me o kolik mužů jit max . dolů? Mam v plánu delat novou palivovou soustavu ,snizeni hlavy, vyhloubeni a sjednocení sacich a vyfukovych kanalku. přijde mi to jako logicke reseni kdyz chci u atmosféry zvysit vykon. Pak se mohu zaměřit na vyfuk. Diky

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

Příspěvek od xerxes »

na sniženi hlavy ani neuvažuj max ji dej srovnat,nevim jestli by pak vydrželo těsněni pod hlavou

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

Příspěvek od vtuni »

proč ne... :?: klasická "závodní" motorařina... jen o pak samozřejmě chce adekvátní těsnění, šrouby a ostatní věci v závislosti na zvýšeným kompresním poměru
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

Příspěvek od xerxes »

pokud chce tak at ji sniži ale moc mu motor nevydrži motory od Vw nejsou na to dělane moc toho nevydrži hlavně ten řadovy V5

Vincenth
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 22.11.2007 21:23
Bydliště: Brno venkov

Re: vw 2.3v5 snížení hlavy a vybrus sacich a vyf.kanálků

Příspěvek od Vincenth »

Proč by pána boha neměla Vr5 vydržet líznutí hlavy a slícování kanálku ?? Co to je zase za keeec :D :D Sám mám hlavu lízlou 2x, po výbrusu, new písty atd, je to Agz, čily spodek to má ted jako kráva a určitě nefoukne těsnení ani nic takovýho lidi :)) A že by motory Vw byly nějaký poddminezovaný extra, to teda určitě ne, každá druhá 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.8 má hlavu dávno dělanou jelikož odchází tak max. ventily, sedla, hydra atd...Jinak určo nic...No stress :))

A ten pán co tu píše že je VR5 špatný motor nechť přesně objasní proč - jednoduchá atmosféra - odnož VR6 - o válec míň, o vyvažovák víc - nic víc, nic míň...Jednoduchost..Nebýt lidí co neumí vyměnit ani ten pos. olej s filtrama a se svíčkama, tak by Vr5 nebyly zakorbonovaný a nejezdily by na olej atd...Jediný co odchází jsou zase hlavy ( a ) - hydra, sedla, ventily atd a zapal. cívky...Ende...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“