hvizdani po startu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: hvizdani po startu

Příspěvek od jurod »

Ono je to nastaveno v RJ...kdy se spouští a kdy ne...
Na jiném fóru jsem našel následovní, což odpovídá:
Spouštění
- studený start s teplotou pod 5°C - není aktivní
- studený start s teplotou 5°C až 33°C - aktivní 100 vteřin
- volnoběh po teplém startu až do teploty 96°C - aktivní 10 vteřin

A co jsem si všiml, tak mi teď také nefouká... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: hvizdani po startu

Příspěvek od Vesel »

Super tak tyhle udaje presne pasuji do me skladanky :D moc dekuji za objasneni
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: hvizdani po startu

Příspěvek od Vesel »

Tak jsem dnes projizdel zavady a vypsalo mi to 16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu (sporadicky).Za cca 3.5 mesice podruhe. Zkousel sem tedy tvuj postup. Sundal jsem hadici z boxu a malem mi to urvalo prsty :D to ma silu jak 4 vysavace. Bylo to jen tak na rychlo takze az bude cas zkusim sundat obe dve hadice a projdu je jestli treba neni nekde unik. Nejaka rada kde by mohl byt problem? jinak test akcnich clenu cvaka jak ventil tak i rele takze ty jsou v pohode.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“