Škubání za studena - hodnoty vstřiků

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

wasssabi píše:Můžete se mi prosím mrknout na můj LOG. Od 2500 ot. mi to nejede. Podle toho co jsem se dočetl to vypadá na ventil N75. Přece jen chci mít názor od Vás, co jste toto řešili. Měřeno na 3rychl. stupeň do kopce pod plným plynem.
Díky
Tak ventilem to nebylo. Je zatuhlá regulace turba.
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

Althax
Člen klubu
Příspěvky: 93
Registrován: 04.11.2013 21:25
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Althax »

Já mám podobný problém ale jen na volnoběh. Za 1 se mi auto ještě nikdy nepovedlo ohřát na 90c teplota se drží na 70 a když jo na to šlapu max 75-80 ale jinak topení už třeba topí po 2-3km. Ale k tématu.. při teplejším motoru a stání třeba v zácpě pochvilce občas jakoby klesne ručička otáčkoměru tak o 50ot a jakoby se auto mírně zaklepe a hned jakoby trošku přidá a ustálí cca 1sec.. je to v intervalech kolem 10sec. Ale souvislost s netěsným víkem ventilů to asi nemá ?...
Ex. Ford focus 1.4 ztec 1999, Pašák B5 1.9 TDI 85kw.
Aktualní: GOLF GTI 1.8T

Uživatelský avatar
Mirek.Sluka
Člen klubu
Příspěvky: 368
Registrován: 24.01.2013 23:55
Bydliště: Ostrov u KV

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Mirek.Sluka »

S tim ohratim.... ja mel to samy kdyz jsem to koupil. . Cesta do Brna 300km na dalnici furt 160 a teplota nesla pres 75. Termostat za 180kc to vyresil :-D
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Jenda. »

Taky bych šel po tom termostatu.

Uživatelský avatar
Mirek.Sluka
Člen klubu
Příspěvky: 368
Registrován: 24.01.2013 23:55
Bydliště: Ostrov u KV

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Mirek.Sluka »

Je to asi prvni nejlevnejsi reseni... Kdyz to nepomuze muzes se pustit do nejakych vetsich akci (dražších) ;)
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

Zdar,
pořád po nastartování studeného motoru a někdy i teplého Passat hulí a je cítit z výfuku nafta. Najeto 250.000km
Už jsem provedl:
Kontrola vstřikovačů na VAG - v normě, pro jistotu výměna všech těsnění vstřiků+pročištění na ultrazvuku. Samozřejmě seřízeno tak, jak má být. Hlava není vymletá od vstřiku.
Výměna komplet filtrů+oleje. Nafta jen OMW, Shell+ aditiva.
Kontrola žhaviček, žhaví všechny, proměřeno + přiloženo k plus pólu.
Změření komprese, všechny válce cca 30barů.
Turbo po repasi 50tkm, nebere olej-kontrola komplet sání.
Kontrola synchronizace - hodnota 4,4 (spotřeba 7l/100km, volnoběh 0,6-0,7l/h)Když nastavím 0, tak jak má být, spotřeba se zvedne na 9l/100km, na volnoběh bere 1,2l/h.
Olej se neztrácí. Auto tahá krásně.
Při studeném startu musím déle držet startér.Nechytá na brnk.
Můžete prosím poradit? Dočetl jsem se, že může být špatné tandemové čerpadlo, ale nemám přípravek na měření jeho tlaku. Navíc se jeho závada projevuje cukáním auta, což mě nedělá.
Díky za rady.
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od pohodarkajik »

jsou radne napnute rozvody? ja kdyz jsem je poprve delal, nepovolil jsem ty tri srouby na vacce a remen se malo dopnul, pak to delalo podobnou neplechu, takze jsem sehnal pripravky (allegro cca 200,-) a dopnul dle videa skf na youtube, nebo i v else je navod, pak se vse srovnalo

Uživatelský avatar
wasssabi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 31.12.2008 11:23

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od wasssabi »

pohodarkajik píše:jsou radne napnute rozvody? ja kdyz jsem je poprve delal, nepovolil jsem ty tri srouby na vacce a remen se malo dopnul, pak to delalo podobnou neplechu, takze jsem sehnal pripravky (allegro cca 200,-) a dopnul dle videa skf na youtube, nebo i v else je navod, pak se vse srovnalo
Jaký by měl být průhyb řemene? Řemen se mi zdá napnutý standardně.
Passat TDi 74kw,2004, Passat TDi 96kw AVF

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

provizorne muzes zkontrolovat napnuti remene tak ze mezi vodni pumpou a ozubenym kolem vacky otocis remenem....nemel bys ho snadno otocit o 90°...kdyz ho ani silou nepootocis o tech 90 tak je remen spravne napnut
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
Mirek.Sluka
Člen klubu
Příspěvky: 368
Registrován: 24.01.2013 23:55
Bydliště: Ostrov u KV

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Mirek.Sluka »

Je to sice mimo tema ale setkávám se tady s tim dost casto... Kazdej si tu mysli ze u nas ma omv a shell nejlepsi naftu ale pravdou je he je to stejne ,, kvalitni,, nafta jako treba od pap oilu... Pokud nekdo chce dat autu to nejlepsi musi tankovat treba shell v power diesel jen v Německu a ne u nas...http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to jen pro ty co pisi ,, tankuju jen u shellu ,, atd :-D Osobne davam přednost benzine nebo Aral ultimate diesel v Annabergu..
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

tak o shell se vi uz dlouho ze to je drahej nalestenej shit :-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
Mirek.Sluka
Člen klubu
Příspěvky: 368
Registrován: 24.01.2013 23:55
Bydliště: Ostrov u KV

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Mirek.Sluka »

No a neni to jen shell u nas okradaj lidi skoro vsichni :-D Rozhodne sem tim nechtel nekoho prekecavat a ponaucovat..je to kazdyho vec na co jezdi..jestli na kvalitni naftu, naftu, topnej olej nebo kerosin ;)
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od M@ty »

hucelnevim píše:provizorne muzes zkontrolovat napnuti remene tak ze mezi vodni pumpou a ozubenym kolem vacky otocis remenem....nemel bys ho snadno otocit o 90°...kdyz ho ani silou nepootocis o tech 90 tak je remen spravne napnut
Nechci kecat, ale u mě s hydronapínákem neotočíš ani o těch 90°. Kontroloval jsem to několikrát protože se mi to pořád zdálo moc, ale dle návodu to je dobře.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od hucelnevim »

no to pisu ze s tim NESMIS otocit o 90 jinak je malo napnuty....tech 90° je uz horni hranice kdy bych se bal s tim jet....taky mam hydronapinak a kdyz jsem to zkousel tak jsem mel co delat aby jsem s tim pootocil o 45...musel jsem do toho dat dost sily...takze tak ;-) ;-) ;-)
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od M@ty »

No jo, sakra. Tak to s tebou souhlasim. Ja si to cetl u ranni kavy a nejspis jsem mel zalepeny oci. V kazdem pripade ten remen je jak struna...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“