Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 12.06.2009 20:22
- Bydliště: Sukorady
Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Ahoj passaťáci.CHtěl jsem poprosit o radu.Hledal jsem tu ,ale po usilovném hledání jsem nenašel odpověď na otázku kterou potřebuji odpopvědět.Auto mi padá do nouzáku,ale je to silně nepravidelné.Někdy už do 100km za hodinu a někdy nad.Nejní to ani podle otáček.Stačí vypnout a zapnout zapalování a auto zas jede normálně pokud zase nespadne do nouzáku.Jedná se o B5 rv.2000 85kw PD.
Krom té chyby co je v přiloze je tam ještě jedna (překročena maximální hodnota plnícího tlaku).Prosím o pomoc těch kteří měli stejnou závadu a jak to odstranili díky moc.Zkoušel jsem měnit egr(je zaslepenej) a váhu vzduchu a měl jsem venku turbo(bylo bez závad tak se jen vyčistilo a vrátilo zpět)
Krom té chyby co je v přiloze je tam ještě jedna (překročena maximální hodnota plnícího tlaku).Prosím o pomoc těch kteří měli stejnou závadu a jak to odstranili díky moc.Zkoušel jsem měnit egr(je zaslepenej) a váhu vzduchu a měl jsem venku turbo(bylo bez závad tak se jen vyčistilo a vrátilo zpět)
Pásovec 2.0 Tdi DSG
Golf V 1.6 Mpi
Golf V 1.6 Mpi
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Udělej log (návodů je tu bezpočet) a výsledný soubor (nikoliv obrázek) sem hoď.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Trosku se sem vetřu:-)
Muj passat 1.9 81kw porad jezdil v poho a takrka ze dne na den zacal padat do nouzaku pri tahu napr do kopce. Kouknete mi prosim nekdo zkusenej na log. Diky moc. Chyba mi tam skace 00575r a egr mam zaslepeny. Jezdim sice vic mesto,ale snazim se to obcas protahnout, takze turbo snad zaneseny neni. Hadicky zkontroluji zitra, ale mam tam pred par lety vsechny novy... http://leteckaposta.cz/390345639" onclick="window.open(this.href);return false;
Diky
Muj passat 1.9 81kw porad jezdil v poho a takrka ze dne na den zacal padat do nouzaku pri tahu napr do kopce. Kouknete mi prosim nekdo zkusenej na log. Diky moc. Chyba mi tam skace 00575r a egr mam zaslepeny. Jezdim sice vic mesto,ale snazim se to obcas protahnout, takze turbo snad zaneseny neni. Hadicky zkontroluji zitra, ale mam tam pred par lety vsechny novy... http://leteckaposta.cz/390345639" onclick="window.open(this.href);return false;
Diky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
no ty kraaaso ...tak takovejhle prefuk jsem snad jeste nevidel .....bud zadreny lopatky nebo N75....jestli ale jezdis hodne mesto tak bych vsazel na ty saze v turbu.... ....ale ted koukam ze mas i ten pozadavek na tlak nejak nizkej ...ja teda nevim kolik by melo mit turbo z 81 kw pozadavek ale myslim ze 1500 mbar je malo .....
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Předpokládám, že máš jednokonektorovou ECU s integrovaným snímačem tlaku.
Podle logu máš krom regulace turba i v háji čidlo atmosférického tlaku a proto ten nízký požadavek. Myslím, že je pravděpodobné, že můžeš mít i olej v ECU.
Takže podle mne máš víc problémů najednou.
Podle logu máš krom regulace turba i v háji čidlo atmosférického tlaku a proto ten nízký požadavek. Myslím, že je pravděpodobné, že můžeš mít i olej v ECU.
Takže podle mne máš víc problémů najednou.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
jj, mam snimac jeste v jednotce. zkusim to procistit a uvidime co to udela:-) Zatim dik
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Tak hadicky zkontrolovany, kdyz pripojim pri nastarovanym motoru podtlak k turbu, tak mi tahlo prejede z jedne krajni polohy do druhe. V jednotce kde je snimac tlaku od turba byl olej, tak jsem to opatrne vycistil a dnes udelal 2 novy logy, tak jestli mi na ne prosim nekdo kouknete http://leteckaposta.cz/502237045" onclick="window.open(this.href);return false; . Nekdy mi po tom skoku do nouzaku vyskoci chyba 00575, nekdy 00519. Diky moc za rady
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Turbo se ti rozhodně zasekává v krajní poloze.
Ale stále hapruje čidlo atmosférického tlaku. Během pár vteřin se ti změnila hodnota (965mbar až na 1000mbar) což je pochopitelně nesmysl - pokud auto neletělo volným pádem z letadla k zemi
Vem si někoho k ruce (plynu) a ať ti sešlápne plyn. Táhlo by mělo zajet částečně zpět (dolů). Podle mne zůstane nahoře. Pravděpodobně tě deratizace turba nemine.
Ale stále hapruje čidlo atmosférického tlaku. Během pár vteřin se ti změnila hodnota (965mbar až na 1000mbar) což je pochopitelně nesmysl - pokud auto neletělo volným pádem z letadla k zemi
Vem si někoho k ruce (plynu) a ať ti sešlápne plyn. Táhlo by mělo zajet částečně zpět (dolů). Podle mne zůstane nahoře. Pravděpodobně tě deratizace turba nemine.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Zkusim to, ale mam za to, ze kdyz jsem mel motor nastarovany a pripojoval a odpojoval hadicku k turbu, tak pokud by se sekalo naklapeni, tak po odpojeni podtlaku by tahlo zustalo stat,ale me se hned vratilo a po pripojeni se zas pohlo do druhe krajni polohy. Snazim se fakt jezdit,aby se mi naklapeni hybalo a nezarostlo.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
V případě, který jsi uvedl jsou maximální změny podtlaku. Za reálu jsou ty změny menší, tudíž rozdíl tlaků nad a pod membránou je menší a proto ti to klidně za jízdy může drhnout. Taky můžeš dát test akčních členů a vyzkoušet funkčnost regulace. Ta by se měla v pravidelných intervalech naklápět. Případně to zkusit naklopit jen vytvořením podtlaku pusou a přitom kontrolovat rukou hladkost pohybu regulace.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Tak naklapeni rekl bych funguje krasne.... Je treba mozny ze je vaha v haji? Ja tem grafum moc nerozumim, takze jestli v tom dobre ctu, nechapu proc v dobe kdy jedu do kopce, chci co nejvetsi vykon, tak je tak nizkej pozadavek na plnici tlak:-/
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Váha s regulací nemá nic společného. Ten nízkej požadavek ná svědomí čidlo atm. tlaku. To je tam jako ochrana turba pře přetočením při nižším tlaku vzduchu (nadmořská výška).
A jak stále říkám - to že ti regulace chodí, když hadičku s podtlakem k membráně přikládáš a odděláváš nemá s reálným provozem moc společného.
A jak stále říkám - to že ti regulace chodí, když hadičku s podtlakem k membráně přikládáš a odděláváš nemá s reálným provozem moc společného.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Kdepak, ja koukal jak jsi rikal na to at mi nekdo pridava plyn, jestli se to hne nebo zustane v krajni poloze a krasne rychle se to kus vrati. A ty cidla jsou oboje v jednotce, ze jo? Mam jeste tu starou. A daji se nekde sehnat samostatne? Asi bych nejak radsi vymenil jak to cidlo atm. tlaku, tak to cidlo plniciho tlaku. Je to celkem stary auto, takze kupovat nekde celou jednotku a prehravat nekde neco nebo tak se mi moc nechce.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Pokud ti táhlo zajede dolů, měl by tlak jít dolů. Pokud ne, pak je možná špatná délka táhla. Nehrál si někdo s tou regulací?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Nouzák ..Rady ohledně výsledku vagu
Kdepak, mam auto uz tak 5 let a na turbo nikdo nesahal.
Jeste jsem nasel v PC nejaky stary log, asi taky muj. www.http://leteckaposta.cz/373041519" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeste jsem nasel v PC nejaky stary log, asi taky muj. www.http://leteckaposta.cz/373041519" onclick="window.open(this.href);return false;