prosím o radu: má nejaké údaje z VAGU

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

prosím o radu: má nejaké údaje z VAGU

Příspěvek od harmani »

Mne raz vynechal ventilator a kamosovi na 5-6 st. pri axeleracii vyplo turbo.
Přílohy
CAM00496.jpg
CAM00497.jpg
CAM00500.jpg
CAM00499.jpg

Uživatelský avatar
Dj_Nemo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 15.07.2012 04:31

Příspěvek od Dj_Nemo »

A ted o jaký problem jde? S klimatizaci nebo s motorem/turbo?

Odesláno z mého HTC Desire X pomocí Tapatalk
Dj Nemo VW Passat Variant 1.9 TDi96kW r.v 02

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re: prosím o radu: má nejaké údaje z VAGU

Příspěvek od harmani »

u mna ventilator u kamosa turbo

Uživatelský avatar
Dj_Nemo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 15.07.2012 04:31

Příspěvek od Dj_Nemo »

Ok-no ventilátor to moc neporadím-možná zkontrolovat kabely pod kobercem na straně u řidiče,možná nekde špatný drát-uhnity...a k tomu turbu-co to má za motor?má na turbu variabilní naklapeni lopatek?

Odesláno z mého HTC Desire X pomocí Tapatalk
Dj Nemo VW Passat Variant 1.9 TDi96kW r.v 02

Uživatelský avatar
Dj_Nemo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 15.07.2012 04:31

Příspěvek od Dj_Nemo »

Jinak předpokládám ze turbo bude variabilní-viděl bych to na zatuhle lopatky turba-je třeba je rozhybat-pokud nejsou moc-tak možná stačí to parkrát protahnout-mne to pomohlo cca po 3 měsících,jinak pravidelně aspon 3x do měsíce to protahnu-ideální je delší kopec a do nej na 3stupeň,plyn na podlahu a od 2tis. az do max otáček,pak 4 a zase plný...nejlépe několikrát opakovat. Jinak jak to spadne do nouzaku(nemá tah) tak zastavit,nechat 2 minuty vychladnout turbo,vypnout motor a hned zase nastartovat a znova...a uvidíš...snad se to zlepší

Odesláno z mého HTC Desire X pomocí Tapatalk
Dj Nemo VW Passat Variant 1.9 TDi96kW r.v 02

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re:

Příspěvek od harmani »

soused má 1.9 96kw avf

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re:

Příspěvek od harmani »

no jo tak to rozoberem a kuknem...nemôže byť že ventilator odchádza?

Uživatelský avatar
harmani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 08.07.2011 10:05

Re: prosím o radu: má nejaké údaje z VAGU

Příspěvek od harmani »

Nechcem zakladat novú tému, ale mám windows 7 a chcel by som sa opýtať ktorý VAG alebo vcds - by som na tom rozchodil?
stiahol som niečo z piratebay.org...kábel niekde mám musím pohladat. Pôjde to? Dakujem

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: prosím o radu: má nejaké údaje z VAGU

Příspěvek od M@ty »

Tak k turbu : udělej log , k motoru topení : můžou být krátké uhlíky. To pak chvíli jde a zas nejde. Vadný předřadný odpor zas způsobí že motor nejde na nižší ot. popř. nejde vůbec.
A k Vagíně : mám 304 a pro mě zcela dostačující. Ale pokud budeš chtít i na novější auta, pak je potřeba novější verzi. Ke starší stačí KKL, k novější Hex Can. Starší kabel a VAG W7 (u mě přeinstalace na 32bit i kvůli Etce), novjší už asi nemá problém s W8. Nemám ale osobní zkušenost. Já jsem zpátečník...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“