nove brzdy a nebrzdi

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od M@ty »

Pokud to trvá delší dobu (léto, podzim kdy nemrzlo), tak bych se osobně přiklonil k té první variantě.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

FUGAS1222
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 29.01.2010 15:18

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od FUGAS1222 »

majkl1 píše:Tak máš buď malý podtlak nebo sníženou objemovou kapacitu posilovače - zmrzlou vodu.

podtlak? a kde ? nebo jak se to pravuje kde se hleda chyba? vag to asi nenajde co?? jinak když šlapu 18x tak je to furt stejne ale tuhé.... auto mam měsíc a i když bylo teplo tak to špatně brzdilo

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od M@ty »

U našeho motoru vzniká podtlak potřebný pro posilovač brzd v tandem. čerpadle, které je na hlavě válců. U nás je při pohledu zepředu na motor na druhé straně (zpředu je rozvod. řemen). Stačí se na něj podívat a bude ti jasné které gumové hadice jsou palivové a která silnější plastová je podtlaková. Problém je buď samotný vývod z tandemu (bude se hýbat) nebo průchodka požární příčkou hned v kolínku za ním. Jelikož je podtlaku potřeba i pro regulaci turba, nemusí být přisávání netěstnostmi problém jen pro posilovač brzd (jak už zmínil Majkl1). Pokud máš možnost si půjčit měřák na podtlak a změřit ho, tak vyloučíš špatný posilovač brzd. Pravděpodobněji bude ale problém v tandemu nebo jiné netěsnosti.

Dovolil jsem si použít obr. ze staršího téma o tom samém :
Přílohy
Tandem.png
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

FUGAS1222
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 29.01.2010 15:18

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od FUGAS1222 »

M@ty píše:U našeho motoru vzniká podtlak potřebný pro posilovač brzd v tandem. čerpadle, které je na hlavě válců. U nás je při pohledu zepředu na motor na druhé straně (zpředu je rozvod. řemen). Stačí se na něj podívat a bude ti jasné které gumové hadice jsou palivové a která silnější plastová je podtlaková. Problém je buď samotný vývod z tandemu (bude se hýbat) nebo průchodka požární příčkou hned v kolínku za ním. Jelikož je podtlaku potřeba i pro regulaci turba, nemusí být přisávání netěstnostmi problém jen pro posilovač brzd (jak už zmínil Majkl1). Pokud máš možnost si půjčit měřák na podtlak a změřit ho, tak vyloučíš špatný posilovač brzd. Pravděpodobněji bude ale problém v tandemu nebo jiné netěsnosti.

Dovolil jsem si použít obr. ze staršího téma o tom samém :

opravu toho když to tam utíka sem našel na sk strankach http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?p=166805#p166805" onclick="window.open(this.href);return false;
ale když tam neni vule a je ten tandem KO? Co stoji oprava? nebo se dělá nějakej repas? neni tam moc mista při vyměne snad nebude muset jít motor ven?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od majkl1 »

Koukám, že v tvém případě bude lepší dát auto k nějakému mechanikovi s tím, aby uvedl brzdy do pořádku. Je třeba změřit kolik dává tandem podtlak, zda posilovač podtlak udrží, zda a případně kde se podtlak ztrácí. Bez nějakých základních vědomostí, zkušeností a výbavy to asi nedáš. V okruhu posilovače brzd není moc míst, kde by mohla být chyba. Je tam jen tandem, vedení mezi ním a posilovačem a posilovač samotný.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Edisko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 22.05.2014 01:36
Bydliště: TT okolie

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od Edisko »

Čaute.
Mne to sičí cez priechodku ktorá je medzi motorovou časťou a posilovačom bŕzd. Vyzerá to tak že v tej gumenej priechodke je nejaký medzikus ktorý spája trubku čo vedie od motorovej časti s trubkou od posilovača. Neviete ako to tam v tej gumenej prichodke je spojené, či je to zlepené a ako by som to mohol opraviť? Sičí to len vtedy keď s trubkou pri motore trocha pohnem alebo aj keď trochu stlačím tú gumenú priechodku.
Obrázek
VW Passat B5 1,9TDi PD 85kW ATJ r.v.10/2000
Historia:
Š.Octavia 2 1,9TDi 77kW r.v.2/2005
Ford Mondeo 1,6 16V 70kW r.v.1999
Ford Escort 1.6 16V r.v.199
4

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od M@ty »

U novějších PD motorů je to jen nasunuté. Počítám že to budeš mít stejně. Zkusil bych to něčím zalepit. U sebe jsem to preventivně zalepil silikonovým těsněním na motory.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Edisko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 22.05.2014 01:36
Bydliště: TT okolie

Re: nove brzdy a nebrzdi

Příspěvek od Edisko »

Mal si pravdu, bolo to tam len nasunuté. Tak som to spevnil kovovou eska páskou a už to nefučí. Ďakujem.
Obrázek ..................... Obrázek
VW Passat B5 1,9TDi PD 85kW ATJ r.v.10/2000
Historia:
Š.Octavia 2 1,9TDi 77kW r.v.2/2005
Ford Mondeo 1,6 16V 70kW r.v.1999
Ford Escort 1.6 16V r.v.199
4

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“