Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

Hoď mi foto osazení tvého tišťáku do SZ a změř mi napětí:
IC2 vývod VO-3
IC1 pin 12,13 při zkratlé S1/3,4
pin14,9

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

IC1 ti funguje od 3 do 15V.Ten LM je tam pro větší stabilitu v případě zatížení a kolísání napájecího zdroje.Tedy je tam "nějaký" stabilizovaný napájení.LQ nemá na zapojení vliv.Je to jen signalizace že je relé seplé.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

zejtra to blejsknu a pošlu :)

Uživatelský avatar
00Inferno00
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 265
Registrován: 28.08.2010 18:49
Bydliště: Dolní BenešoVW

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od 00Inferno00 »

nebylo by špatné zveřejnit fungující schéma, ubastlil bych si to už sám :blush:
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od marfy8 »

Hledat na netu, přemýšlet a zkoušet na vlastní pěst to nééé... Pěkně mi naservírujte hotovou věc :thk:

Uživatelský avatar
00Inferno00
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 265
Registrován: 28.08.2010 18:49
Bydliště: Dolní BenešoVW

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od 00Inferno00 »

Než to zkoušet na vlastním autě, radši kdyby to vyzkoušel někdo jíný :smoke: :mrgreen:
VW Passat B8 Variant 2.0TDI 110kW DYNAUDIO Confidence, DiscoverPRO, R-Line sportovní paket

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

00Inferno00 píše:Než to zkoušet na vlastním autě, radši kdyby to vyzkoušel někdo jíný :smoke: :mrgreen:
Co na tom ? Když si najdeš na netu schéma a uděláš si sám co by se mělo posrat na autě ? Max to nebude fungovat kvuli imobilizéru.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

duduh píše:Hoď mi foto osazení tvého tišťáku do SZ a změř mi napětí:
IC2 vývod VO-3
IC1 pin 12,13 při zkratlé S1/3,4
pin14,9
Změřil jsem poslal jsem i foto v SZ (už to bude nějakej pátek :) )

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

:tongue: Dle schématka v zapojení oscilátoru jde C1 vývodem + na 2~ IO4541.Dle tvého obrázku vidím v zapojení C1 vývod - na 2~ IO4541.
Na R1 je na obrázku nečitelný 3tí proužek.Je to opravdu 9.1K? R2 je M91.

A proč by neměl fungovat imobilizér?Je načtený a motor běží.Tedy relé doběhu dává napětí pro svorku X.

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Fakt že jo C1 otočenej, potupa :laugh: R1 sedí :good:

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Tak jsem to předělal a relé už občas cvakne (sepne a drží) když chvíli přepínám ten trojitej vypínač. Ale k rozepnutí relé už nedojde . . .

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

Časovací relé ti:
sepne
rozepne
sepne/rozepne v časové periodě
V tvém zapojení ti časovací relé jen sepne.Tedy samo se nerozepne.ČR tedy rozepne teprve při jeho resetu = odpojením napájení,zkratnutím pinu RES...

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

duduh píše:Časovací relé ti:
sepne
rozepne
sepne/rozepne v časové periodě
V tvém zapojení ti časovací relé jen sepne.Tedy samo se nerozepne.ČR tedy rozepne teprve při jeho resetu = odpojením napájení,zkratnutím pinu RES...
Takže když tam dám přepínací relé, tak by teda mohlo obvod po určitý době rozpínat . . .
Ale podle mě samo nesepne, to musim chvíli přepínat "trojitej" přepínač než se relé sepne.
Ještě teda zkusím to zapojit a počkat 10 minut jestli se relé samo sepne bez přepínání sem tam . . .

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od duduh »

Máš SZ

m4rt4s
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 07.07.2012 22:40
Bydliště: Netolice

Re: Dochlazení turba po vytažení klíčku ze zapalování

Příspěvek od m4rt4s »

Až budu mít čas zkusim novej návrh udělat a dám vědět jak to maká :-)

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“