vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

gerocz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.02.2014 12:35

vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od gerocz »

Dobrý den,

chci se zeptat jak dlouho vydrží vstřikovací čerpadlo a turbo u těchto motorů? Jedná se mi o auto, které má najeto cca 290 000km a nebylo tam měněno.

Je mi jasné, že mi řeknete, že záleží hlavně na tom, jak se k tomu člověk chová (vytáčení za studena, ježdění po městě/dálnici atp...) ale jde mi o to, jestli se to dá říct i nějak globálně. Jestli to klidně ještě 20 000km najede nebo bude za 30km třeba to měnit.

A taky se chci zeptat, kolik oboje stojí, vstřikovací čerpadlo, i turbo.

Díky

bumpkin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 06.10.2008 19:33
Bydliště: Praha 9

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od bumpkin »

Tento motor žádné vstřikovací čerpadlo nemá. Je to technologie PD(čerpadlo-tryska).

bumpkin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 06.10.2008 19:33
Bydliště: Praha 9

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od bumpkin »

Tento motor žádné vstřikovací čerpadlo nemá. Je to technologie PD(čerpadlo-tryska).

gerocz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.02.2014 12:35

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od gerocz »

Aha, omlouvám se a děkuju za upozornění. A to vydrží jak dlouho, kdy je "ten správný čas to vyměnit"? Nebo můžete mně informovat, kdy co odchází? Jestli se to tak dá říct? Na co si má člověk dát pozor?

Děkuju

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od Sedlo01 »

bumpkin jak mu můžeš s jistotou napsat že to čerpadlo nemá? Nenapsal o jaký auto se jedná, jestli o výkony 66, 81kW tak má čerpadlo. Jestli o 74, 85, 96kW tak je to PDčko a to čerpadlo nemá. Turbo i čerpadlo většinou poznáš dopředu, neodejdou znenadání i když i to se stává. Turbo začne pískat, padat ti to do nouzáku, bude to žrát olej a nepojede to jak by mělo. Podle vůlí na vrtulce, podle logu, podle toho kolik to žere oleje by se dalo zjistit jak je na tom ale je to takovej hrubej nástřel. Čerpadlo většinou hůř startuje, má hrubej zvuk chodu motoru, čadí to atd. Turbo repas na 96kW stojí cca 10k, to samí se dá říct i o čerpadle na rotačku.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

bumpkin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 06.10.2008 19:33
Bydliště: Praha 9

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od bumpkin »

V názvu tematu je 96kw.

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od Sedlo01 »

Vidíš toho jsem si nevšiml sorry :D
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

bumpkin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 06.10.2008 19:33
Bydliště: Praha 9

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od bumpkin »

Myslím,že když si tazatel trochu pročte zdejší fórum,najde odpověď na svůj dotaz. Životnost komponentů tohoto motoru se hodně různí a je samozřejmě závislá na tom,jak se k motoru kdo chová a jak zanedbává,či šetří na údržbě. Moje vlastní zkušenost je taková:Auto jsem koupil se 110tis.,nechal chipnout na 130kw a nyní mám najeto necelých 200tis. Turbo měněno,protože houkalo,jako sova. Do vstřikování jsem zatím nemusel lezt,pouze jsem napružoval kontakty na vstřikovačích.K tomu měněn vlnovec výfuku a kotva alternátoru.
Přeju hodně štěstí při výběru,protože dneska už koupit kousek s nájezdem pod 200tis bude hodně velká náhoda.
Naposledy upravil(a) bumpkin dne 21.02.2014 22:05, celkem upraveno 1 x.

gerocz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.02.2014 12:35

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od gerocz »

Děkuju za rady

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od playboy »

Bumpkin: Ta poslední věta je optimistická... Dneska je totiž oříšek koupit B5,5 Passata co má pod 500tis km (myslím reálného nájezdu před stočením, nekoukejte všichni na tachometr a Cebii :roll: ). Nehledě na to že spousta aut se stočí několikrát... Dál to nebudu rozebírat ale ta naše česká najivita mě pořád fascinuje... :good:

Přesně proto se taky nedá říct kolik co vydrží. Samozřejmě to záleží na tom jak se k tomu kdo choval, ale NIKDY nezjistíte na celých 100% kolik to auto má skutečně najeto. Takže na tacho se na 12let starým autě každýmu vesele směje 150-220tis km ( :laugh: ) ale v reálu to bude 450tis + a vyjímkou nebudou ani nájezdy okolo 800tis km. Jen o tom nevíte a nejhorší na tom je že si to nehodláte připustit. Jenže to tak je. A pak se někdo diví že mu odešli PD vstřiky, že mu odešel tandem, že turbo je v pytli, motor má horší kompresi a pořád dokola...

Ono totiž turbo vydrží na sériovém motoru i se špatným zacházením hromadu km - svědčí o tom třeba služební dodávky, kdy koupí funglovku auto, řidiči s tím jezdí jako největší prasata, k turbu žádná úcta ale vydrží 300tis km (což najedou maximálně za dva - tři roky s přehledem), i víc. Se správným zacházením by vydrželo jednou tolik :wink: Však taky v odborných článkách se dočtete, že při správném zacházení turbo vydrží takový nájezd co motor (ale to by zase muselo být jako v bavlnce protože tyhle naše PD reálně najedou 1mil km bez opravy motoru jako takového) - opět opakuju, myslím reálný nájezd, nekoukat na stav tachometru :good: :drinks:

Proč taky myslíte, že se do info letáčků v bazarech a do kupních smluv píše doslovný text: "stav tachometru" ? A né: "automobil má najeto" ? protože je to právní ochrana prodejců aby smlouva na tomto základě nebyla vypověditelná. Stav tachometru je totiž to co je na tachometru, neříká nic o tom kolik má mít skutečně auto najeto :wink:

Čecháčství zdar 8)
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od PlusOne »

Moje 96ka má najeto cca 370.000, turbo jsem měnil za repas od Andreho (http://www.turbosport.cz" onclick="window.open(this.href);return false; má spoustu kladných referencí) před dvěma lety (cca 320.000), vstřiky jsou všechny snad ještě původní.
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Recius
Řidič
Řidič
Příspěvky: 195
Registrován: 05.05.2009 23:17
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od Recius »

je to ruzne kus od kusu nedávno jsem měl na dílně passata 96kw PD nějakej ro 2004 který teda na venek ne moc pěkný omlácený ze všech stran světla vysvícený ale na tachometru (což mě překvapilo) měl nějakých 970 000km majitel to má od funglovky jako služebák a nechal si dělat rozvody a podotýkám že motor v zimě chytnul na brnknutí nic v něm nemlátilo a dle info od něj měnil akorát dvakrát turbo nápravu brzdy a rozvody ale jak říkáte kolikrát mě uplně fascinujou auta 15let starý který mají na budíkách 180tis a mlátí v nich jak ve starý škatuli :D

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od playboy »

Recius: Tady vidíš jak to je :good:
Já jsem zase měl JEDNOU v životě tu čest vidět B5ku prvního majitele od funglovky, která měla najeto poctivých POUHÝCH tuším 350 000km. A nestačil jsem valit bulvy jak to auto bylo zachovalý 8O Teda né zachovalý, dalo by se říct že podle ostatních jak sám píšeš co mají na tacho 180 tis km, tak tohle bylo ve stavu jako kdyby právě sjelo z linky :good: Tak jsem si jen řekl- vidíš jak jsme všichni oklamaný stavem podle stočených tachometrů a přitom auto co má skutečných 350tis je jako funglovka...

A mimochodem turbosport.cz nemá jen spoustu kladných referencí, ale za sebe si troufám říct že to je nejkvalitnější firma přes turba v týhle republice :good:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od Sedlo01 »

Přesně tak, táta měl vectru C kupoval jí s 11000km jako předváděčku, když šla pryč tak měla skor 350000km, původní turbo, původní vstřikovací čerpalo, jen spojka byly měněná a uvnitř nic ošmatanýho.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
playboy
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 31.08.2012 12:29
Bydliště: okolo Prahy

Re: vstřikovací čerpadlo a turbo, 1.9 tdi-pd 96 kW

Příspěvek od playboy »

Jojo, o tom to je :drinks: A ty naše Pašštiky pod půl míče mít nebudou :laugh:
Transporter T5 2,5TDI 96kw++ + SW Profituning Praha- 267PS/576Nm
BMW 535d + SW Profituning - 399ps/841Nm

https://www.facebook.com/garagepowercz/
https://www.facebook.com/garagelightingcz/

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“