Regenerácia DPF

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max583
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 09.07.2009 13:31
Bydliště: Most

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od Max583 »

Mám stejný problém. DPF vyčistily - viděl jsem ho krásně čistej. Nějak to ošetřily softvérově- to nevím jak. Ale po ujetí asi 1000km mi začalo auto padat do nouzáku, rozsvítila se chyba motoru, ukazuje to trvalou chybu snímače tlaku spalin. Když to spadne do nouzáku, sešlápnu spojku a jede to normálně dál.

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od Jelko4 »

ked je uz dpf hodne zaneseny tak softwarove cistenie ani chemicke nepomoze na dlhu dobu...

Moojay
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 10.05.2009 12:20
Bydliště: Praha

Regenerácia DPF

Příspěvek od Moojay »

Max583 píše:Mám stejný problém. DPF vyčistily - viděl jsem ho krásně čistej. Nějak to ošetřily softvérově- to nevím jak. Ale po ujetí asi 1000km mi začalo auto padat do nouzáku, rozsvítila se chyba motoru, ukazuje to trvalou chybu snímače tlaku spalin. Když to spadne do nouzáku, sešlápnu spojku a jede to normálně dál.
No v jinem threadu jsme resili jake maji uzasne vseobecne obchodni podminky, jake sluzby poskytuji a zaruky nesou...

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od blefa »

Tak jak už bylo někde uvedeno (myslim, že to psal TDIfun) hodnota v kanále 68/2 udává dopočítávanou hodnotu v g, která vychází z najetých km, ze spotřeby auta atd. Vychází to zhruba 60g na 200tkm, někdo tady měl asi 32g na 103tkm, někdo zas 80g na 260tkm, což zhruba tak vychází, VW pouze doporučuje výměnu při 60g, ale to je podle mě pouze preventivní krok, i když je filtr OK. Nevim teda, jestli je to na 100 pro, ale něco na tom bude. Nechá se podle toho poznat i smotaný auto, když upraví jen budíky a řídící jednotku a na tohle kašle - upravit to samozřejmě není problém, ale zas se o tom podle mě moc neví. Druhá věc je, při výměně filtru se samozřejmě udělá adaptace a jede se zas od nuly, tak s tím je taky nutný počítat..

Kdyžtak sem připište svoje hodnoty pro přehled (g a km)

matsu37
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 31.05.2012 21:30

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od matsu37 »

Pridám tiež svoj postreh, mám najazdené 267 000 km a popolček na hodnote 82 g.

Uživatelský avatar
vincent19
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 13.09.2011 07:57
Bydliště: Olšany

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od vincent19 »

76g. a najeto 236 000km.
Passat Variant 3G 2.0TDI 110kW , Passat Variant 3C 2.0TDI 125kW Sportline , Vento 1.9D

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od blefa »

Tak hodně lidem vychází 1g na 3100 - 3250km. V dalších případech si myslim, že jde o smotajev nebo auto např. hodně často regeneruje díky např. časté jízdě po městě nebo je zde jiný problém týkající se samotné kouřivosti vozidla..

Vlad55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 12.10.2012 19:53

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od Vlad55 »

250tisic km a 8g

CR motor, dpf nemenene.

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od blefa »

Vlad55 píše:250tisic km a 8g

CR motor, dpf nemenene.
Jj, zapomněl jsem napsat, že jsem řešil pouze PD motory..

pavel16
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 05.01.2014 00:31
Bydliště: Praha 9

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od pavel16 »

Tak já mám 58 při 304 000km.
Není to nějak málo? S filtrem se nic nedělalo
Passat 3C5, 2006, 2.0tdi BMP, DSG

macko25
Profík
Profík
Příspěvky: 996
Registrován: 26.11.2010 23:49
Bydliště: Kosice

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od macko25 »

Je to malo bud rad...

dobrmik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 16.10.2011 22:19
Bydliště: Rychnov

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od dobrmik »

Má cenu to tedy nechávat čistit těma výplachovejma věcma?
Znovu 3c 125kw highline

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od ppfox »

kluci sorry, že se ptám jak jouda :D ale jak zjistíte to, jak je zanesenej filtr apod.? asi přes VAG že? jen se ptám, jako kdyby se to dalo třeba někde najít v údajích na MFD...sám si odpovím - asi ne, že jo? :wink:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
vincent19
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 13.09.2011 07:57
Bydliště: Olšany

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od vincent19 »

Přes VAG, 68 skupina 2 pole.........
Passat Variant 3G 2.0TDI 110kW , Passat Variant 3C 2.0TDI 125kW Sportline , Vento 1.9D

milky22
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 05.06.2011 21:23
Bydliště: Bratislava

Re: Regenerácia DPF

Příspěvek od milky22 »

Pre CR motory je to inde:

1.6l/2.0l R4 CR-TDI

With the newer CR-TDI engines there are 2 different types of regenerations available depending on the actual soot mass/load. If either the calculated or measured soot mass is above 30g but below 40g you can initiate a regeneration while standing (Idle will be raised etc.), a forced regeneration while driving is also possible. Once the values are above 40g (but below the max 45g) the regeneration while standing is no longer available and the regeneration while driving is the only way.

Regeneration while Standing/Idle
Prerequisites (General):
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Parking Brake engaged
Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4)
Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3 -or- 241.2/3 VCDS should give the specified values)
If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“