1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

martin39
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.02.2014 18:51

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od martin39 »

No najeto na tacho 200,000km asi no ja bych na tu vuli jen tak nedošel ale byl sem z toho magor přemyšlel sem nad čerpadlem oleje ale tlak se ztracel v tech vačkach sundal sem vyko ventilu uplne z motoru jinak žadna vule a dal na ponk cele viko i z vačkama a ejhle vule jak krava a přitom motor tichy chod akorat proste po zahřati rozblikani kontrolky a občas unik oleje kolem gufer vačky po vymeně vika ventilu i z vačkama vše ok muj nazor je takovy že naky vymenovani olejoveho čerpadla nesmysl proste ten tlak se straci u tech vaček

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Moc se to neda cist bez te interpunkce, nicmene to, ze u tebe to byla vule, neznamena, ze to tak je vzdy. Ocekaval bych, ze kdyby to byla vule, tak to bude delat postupne. Zacne to s tim, ze se to objevi jednou za cas a bude se to zhorsovat. Tady to dela prokazatelne z niceho nic. Respektive po vymene toho tesneni a utesneni motoru. Takze zkusi se cerpadlo a uvidi se. Proto jsem objednal cinu, kdyby to tim nebylo, at se tam nedava nic extra. Davam tomu tak 40 %.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od xerxes »

možna jsi udělal chybu že jsi obědnal tu činu stačilo možna sehnat starši ale origo

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

hele, ja nevim. jde o to to zkusit a to ze nejaky cas pojede je vetsi sance u te ciny. a ze vydrzi méně me fakt netrapi. proste se zavcas vymeni.

Starsi origo jsem zkousel poptat, ale bez odezvy.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od bifur »

Hm, teraz ma tak napadlo, kedze mas rok vyroby 2002, akej farby ti blika kontrolka? Dalsia moznost, davalo sa dole veko hlavy? Ak ano, nenakydal tam niekto vela lepidla? Kolko si daval za tu cinu?

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Je to rok výroby 2000, nicméně čidlo kvality oleje už tam je. Olejnička je ale červená. Žlutá může mít příčinu buď v čidle na vaně, nebo v čidle na otevření kapoty. Červená je horší. Čerpadlo dnes dorazilo. V pondělí by se mělo přehodit. Uvidíme. Čína stála ďábelských 666,- s DPH. Koupil jsem k tomu ještě za 109,- gufero.

Viz zde:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... -2339.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.skoda-dily.cz/eshop/036103085E.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Tak jen pro info, dorazila VIKA. Vypadá docela dobře. Myslím, že na tom není moc co zkazit. Snad.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

Tak nepomohla ani vymena pumpy. Ja jen nechapu, jak se ten tlak muze ztracet nekde v motoru. Vzdyt je to uzavreny system. Jeste teda me napada jedna varianta. Nektera ta cidla jsou popsana jako 0,5 bar a některa 0,3-0,6 bar. Je mozne, ze to puvodni cidlo odelo tim, ze vystrikal ten olej, druhe co jsme tam zkouseli bylo 0,55 - 0,8 a pak se koupilo nove a na nem neni napsanonic, jen made in italy. Pokud by bylo taky 0,5 a ten tlak je nizsi, treba 0,4, tak to muze pipat. Evidentne to maze. Motor ma porad stejny zvuk a dobre, nenajely se s tim stovky, ale desitky kilometru jo.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od xerxes »

nejspiš bude motor vyběhany takže ten konečny tlak už neni dostatěčně velky

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od the_miracle »

asi... takže buď výměna motoru, generálka, hustší olej a nebo prostě sehnat čidlo, které bude mít nižší prahovou hodnotu. Koukal jsem totiž, že u některých těch čidel je jen 0,5 bar a u některých interval 0,3-0,6 bar. Na tom co jsme koupili není napsané nic (pominu MADE IN ITALY). Předpokládám, že kdyby se tam dalo čidlo třeba 0,2 bar, tak by to mělo být ok. Nebo pokud je tam teď to 0,5 bar, tak by tam stačilo dát to 0,3-0,6 bar.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

martin39
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.02.2014 18:51

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od martin39 »

Ja bych sundal to ventilove viko z vačkama zda nejsou volne pokud sou volne tak tlak oleje se straci kolem vaček pak se rožina kontrolka...

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od bifur »

A meral si tlak s tym novym cerpadlom? Ake boli hodnoty? Cidlo zacina hlasit az nad tusim 1500 alebo 2000 otacok, to vtedy mas realny tlak oleja okolo 0,5 baru? To je strasne malo, mne to klepe aspon 1,1 - 1,4 baru ;-) Malo by to mat aspon 2 bary pri 2000 ot..

MistrGua
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 29.04.2013 18:27

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od MistrGua »

Ahoj,mám stejný problém akorád jakmile se rozsvítila kontrolka tlaku oleje okamřitě po ní se asi na 5 vteřin rozsvítili i ostatní kontrolky.Asi pět vteřin to všechno svítilo nešel ani posilovač řízení.Po těch 5ti vteřinách se vše vrýtilo k normálu.Co by to mohlo být za problém?Děkuju za radu :smoke:

MistrGua
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 29.04.2013 18:27

Re: 1.4 16V, bliká tlak oleje na zahřátém motor a po chvíli zhasne

Příspěvek od MistrGua »

MistrGua píše:Ahoj,mám stejný problém akorád jakmile se rozsvítila kontrolka tlaku oleje okamřitě po ní se asi na 5 vteřin rozsvítili i ostatní kontrolky.Asi pět vteřin to všechno svítilo nešel ani posilovač řízení.Po těch 5ti vteřinách se vše vrýtilo k normálu.Co by to mohlo být za problém?Děkuju za radu :smoke:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“