Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

Ahoj všem,
poraďte prosím s konfigurací NOVÉHO auta. Chci koupit nového Sharana a mám nějaké dotazy ohledně konfigurace, co má smysl a co nebrat.

Vybraná konfigurace (modré věci už jsou rozhodnuté, červené po zdejší konzultaci také a doplněné zelené):
Sharan highline 2,0 TDI, 130kW, manuální převodovka
+ paket comfort view (xenony, denní LED, zpětná kamera)
+ paket space+ (7míst, climatronic, el.posuv dveří)
+ park assist

+ boční skla vzadu a zadní sklo zatmavené ? (originál, nebo dodělat později? cena 7100 se mi zdá vysoká, dá se udělat levněji?) - vezmu originál
+ funkce Auto Hold přes elektronickou parkovací brzdu ? (k čemu to je? nějak to souvisí i s tažným)
+ tažné zařízení ? (vzít originál předražené tažné za 21700, nebo namontovat svoje? Prodejce tvrdí, že originál má nějakou speciální stabilizaci. Není to blbost?) Tažné potřebuju, klidně pevné, nehodlám ho sklápet nikdy - je to zároveň ochrana proti tomu, aby to někdo zezadu nabořil při parkování.

+ nezávislé vodní topení (dálkové ovládání má, zatím jsem nezjistil dosah)
+ prodloužená záruka (má smysl, nebo má tolik vyjímek, že na nic neplatí a jsou to vyhozené peníze?)


+ alarm ? (vzít originální, nebo pak nechat domontovat nejaký jiný? Magicar mě ale zklamal)
+ vyhřívání předního skla ? (s bufíkem je to prý zbytečnost)
+ lane assist ? (má to smysl za ty prachy? 13500, nějak to drží auto v pruhu? bojím se, aby něco neškubalo volantem, když budu chtít přejet z pruhu do pruhu) - NEDÁ se kombinovat s vyhříváním předního skla!
+ zvuk Dynaudio ? (hraje to opravdu podstatně líp? nebo nechat standart co je ve výbavě?)


- jak tlačit na autosalony, aby snížily cenu? Má smysl oslovit spoustu salonů, nebo budou podmínky +- stejné?
- jak řešit pojistky? Hodlám zaplatit hotově, čili si nemusím nechat vnutit nějaké drahé pojistky jako součást financování. Pořešit si to sám, případně kde, kdo dá nejlepší cenu na POV i HAV?
- doplnit alarm ? (originál nebo jiný - vliv na cenu HAV pojistky)
- doplnit mechanické zabezpečení ? Jaké - medvěd blok, construct, defend lock?
- doplnit nějaké GPS sledování s GSM přenosem dat ? Vliv na cenu HAV pojistky?

Poradíte?
Mockrát díky. Toto bude moje první soukromé auto. Zatím jezdím desítky let ve firemních.
Auto potřebuji objednat během března, aby bylo dodáno cca v červenci.
Naposledy upravil(a) Rakosnik dne 05.03.2014 00:10, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5719
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od michall »

Zajímavý dotaz :D

Možná tu pár majitelů je, tak by mohli poradit. Za mě jen asi toto:

Alarm - kvalitu továrního neumím posoudit, ale lepší je mít alarm, který je nezávislý na autě, tj. má z něj info přímo z kontaktů dveří, kapoty, kufru, má svoje prostorové detektory, ...

Mechanické - ano, mělo by odolávat alespoň tak dlouho, aby již aktivovaný alarm přivolal pomoc

GSM/GPS - ideálně kombinace obojího, minimálně to chce alarm s pagerem

Okna - asi se dá zatmavení pořídit levněji, ale znamená to u nového auta rozebírání dveří, plastů, tapeců, ... i kdyby nepadla záruka, tak to mechoš určitě nesloží tak dokonale, jako ve fabrice, některé díly jsou na jedno použití, téměř 100% bude potom někde něco vrzat, klepat. Šel bych do originálu

NT vytopí vnitřek auta, za nějakou dobu i rozmrazí přední okno a funguje i bez motoru; vyhřívané přední okno bude rozmrazené podstatně rychleji, ale uvnitř bude stejně zima a rozmrazování funguje jen s motorem. Tady je nutné si určit, co je pro mě lepší.

Cena - základní cena auta bude podle mě podobná, autosalony budou "bojovat" výbavou nad rámec tovární výbavy (kola, služby, ...). Ale třeba se mýlým. Menší výběrové řízení asi nebude na škodu.



Třeba mě časem ještě něco popadne


edit: u těch oken bude nejspíš originál tónovaná skla, u dodělávaných to bude nejspíš fólie.

edit2: pečlivost se vyplatí i u pojistky, alram, mechanika, park. asistent, adapt. tempomat, ... mají na pojistku vliv

edit3: asistent pro jízdu v pruzích - nejspíš funguje jen za určitých podmínek (musí bý vyznačen pruh daným způsobem), takže třeba na dálnici ano, na okreskách ne. Záleží teda na tom, kde budeš víc jezdit
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
vhml
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 19.07.2012 21:29
Bydliště: Chodsko

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od vhml »

Tažné zařízení od výroby je spojené s ESP. Pokud zapráhneš vlek, ESP to pozná a při stabilizaci s ním počítá. Nevím jestli tohle umí i dodělávaný závěs. Ale platí to samé co píše michall. Pokud si necháš tažné pak dodělat, znamená to vrtat do nového auta, někde tam tahat elektriku atd. Cena je sice vysoká, ale při těch penězích co stojí celý nový Sharan ( proč ne levnější Alhambra? ) bych to asi neřešil a koupil rovnou originál.
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od 11mAjA11 »

Doporučuji kontaktovat Davida viz. zde na fóru : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=302&t=224034" onclick="window.open(this.href);return false;

A přímo prodejce je tady Tomáš - sphinxx : http://www.vw-club.cz/memberlist.php?mo ... file&u=447" onclick="window.open(this.href);return false;

Věřím že budeš nadmíru spokojen..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od the.max »

nové auto, nové téma?
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

sachy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 27.10.2007 23:41

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od sachy »

Noveho Sharana jsem kupoval vloni - objednani cervenec, dodani tesne pred vanoci, tj 5 mesicu.

K vybave
- mam take Highline, nizsi vybava po dokoupeni rozumnych polozek nema moc smysl
- ComfortView - perfektni nataceni xenony a parkovaci kamera, jen ji budes muset casto umyvat, rychle se spini
- Space+ - nechtel jsem 7 mist kvuli vetsimu kufru, takze jsem ostatni polozky paketu dokupoval samostatne. Bohuzel u 5-mistneho provedeni neexistuje mezipodlaha, coz se nikde nedzovis, takze dnes bych asi sel do celeho paketu. Elektricke posuvne dvere super, ovladani klimatizace vzadu uprostred dite na prostredni sedacce okopava nohama, takze nevim, jak dlouho vydrzi
- park asist - mam, vyzkousel jsem, ale v praxi je to pomale, hlavne kdyz hledas misto. S kamerou, senzory a sklopenym zrcatkem zaparkujes urcite rychleji - ted uz bych ho nekoupil
- alarm - dnes to stejne kazdy ignoruje
- zamek razeni - zamek je z boku a pokud nemas sedadlo spolujezdce posunute az dozadu, tak kvuli pacce pro posun sedacky se k tomu spatne dostanes
- nezavisle topeni - bufik je na rozdil od stareho Sharana umisten primo v motoru, takze teplota vody pri dnesnim pocasi jde nahoru uz po 2 minutach. Existuje originalni sada pro prestavbu na nez. topeni, takze se da rozhodnout pozdeji, cenove to vychazi skoro stejne.
- vyhrivane okno - doporucuji bez ohledu na bufik
- zatmavena skla - vzhledem k cene asi nema resit tisicikorunove polozky s tim, ze je dodelas pozdeji, nikdy to nebude jako original a cenove to take moc vyhodnejsi nebude.
- auto hold - po zastaveni to automaticky aktivuje parkovaci brzdu, pri rozjezdu zase uvolni. Prijemne v kolonach, nemusis stat celou dobu na brzde a "palit" oci tem za tebou
- lane assist - pokud jezdis hodne po dalnicich, tak ano, jinak na nasich okreskach zbytecne - bud nejsou namalovane cary nebo te to taha za ruce, kdyz chces zatacku riznout
- Dynaudio - auto je krasne tiche, takze mne staci "zakladni" RCD510. Na rozdil od starsi Delty neumi dopravni informace na jine stanici, nez zrovna poslouchas.
- tazne - doporucuji original vyklopne, nemusis pak tahat elektriku. BTW jezdit s nasazenym taznym je pekna prasarna ...
- zaruka - prodlouzena je poskytovana primo VW a mela by byt shodna se zakladni, to mi aspon tvrdil prodejce
Doporucoval bych jeste slunecni rolety do zadnich dveri a stresni okno. Pokud je prodejce sikovny, tak se do auta da objednat i vybava, ktera je v Nemecku, ale neni uvedena v nasem ceniku.

Cena - z cenikove ceny 1.115 tis jsem se na Jarove dostal na 914tis a ani jsem se moc nesnazil. Navic jsem dostal zakladni vybavu + Sherlog R vcetne aktivace - tj dalsich 17tis. Ze slevy delal 40tis nakup na ICO a dalsich 25tis sleva, ze jsem vzal uver. Puvodne jsem chtel platit take v hotovosti, ale 3-lety uver s 60% akontaci vychazi se slevou stejne, jako kdybych platil hotove bez slevy - akorat k tomu musis vzit pojisteni od Alianz, ktere ale nevychazi o moc draz, nez bych ho dostal naprimo. Koukal jsem i na Alhambru, ktera se zamerne neda nakonfigurovat uplne stejne. Ve vysledku se stejnou vybavou, "malou" navigaci a s latkovymi sedackami a se slevou vysla +- stejne. Alhambra ma vyrazne lepsi volant, kuze je "kozenejsi" nez ten papir, co je v Sharanu.

Salonu v Praze jsem oslovil nekolik, nejlepsi cenu jsem dostal na Jarove v podstate hned napoprve. Ostatni dealeri jako kdyby ani nechteli prodat, ne zrovna prijemne osobni jednani, neochota jednat o cene, ne zrovna dobra znalost ceniku a techniky. Na druhou stranu mi na Jarove nabidli smesnou cenu za stareho Sharana, ktera byla o 100tis nizsi, nez realna, jinde bych dostal o 50tis vic.

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Jose1 »

sachy
Nevíš náhodou, ty bufíky se montují do SA III standardně u všech dieselů, jako pomocný příhřev?
Stejně jako u SAG II......? Nebo je to nadstandard?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

sachy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 27.10.2007 23:41

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od sachy »

Bufik by u TDI mel byt standard, jako u stareho modelu

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

Díky všem za odpovědi. Nejsem tu denně, proto odpovídám až po pár dnech, omlouvám se. Prosím o upřesnění odpovědí, pokud budete ochotni, díky.
michall píše:Alarm - kvalitu továrního neumím posoudit, ale lepší je mít alarm, který je nezávislý na autě, tj. má z něj info přímo z kontaktů dveří, kapoty, kufru, má svoje prostorové detektory, ...
Mechanické - ano, mělo by odolávat alespoň tak dlouho, aby již aktivovaný alarm přivolal pomoc
GSM/GPS - ideálně kombinace obojího, minimálně to chce alarm s pagerem
Jaký alarm se tedy obecně doporučuje? A jaké mechanické? Vyjmenoval jsem 4 druhy co znám, ale nevím, co je lepší. Dá se nějak obecně poradit, co do takových aut víc lidi berou?
michall píše:Okna - asi se dá zatmavení pořídit levněji, ale znamená to u nového auta rozebírání dveří, plastů, tapeců, ... i kdyby nepadla záruka, tak to mechoš určitě nesloží tak dokonale, jako ve fabrice, některé díly jsou na jedno použití, téměř 100% bude potom někde něco vrzat, klepat. Šel bych do originálu
Jasně, rozumný argument - beru originál.
michall píše:NT vytopí vnitřek auta, za nějakou dobu i rozmrazí přední okno a funguje i bez motoru; vyhřívané přední okno bude rozmrazené podstatně rychleji, ale uvnitř bude stejně zima a rozmrazování funguje jen s motorem. Tady je nutné si určit, co je pro mě lepší.
Potřeboval bych polopaticky vysvětlit, co je nezávislé topení a co bufík. Myslel jsem že je to totéž. Tady níže v mém vlákně píšou Jose1 a sachy, že bufík by snad měl být v seriové výbavě TDI. Já ho ale mám v konfiguraci jako NEZÁVISLÉ vodní topení za 37100 Kč. Co to tedy nabízí? Chtěl bych do auta to, co umí vevnitř vyhřát i bez motoru - ráno pipnu ovladačem na auto před barákem a za deset minut bude teplý i bez nastartovanýho motoru.
Co je to tedy za těch 37100 a má to dálkové ovládání?
A k tomu bych vzal i to vyhřívání předního skla, když to odmrazí led výrazně rychleji. Nebaví mě škrabat :)
michall píše: edit3: asistent pro jízdu v pruzích - nejspíš funguje jen za určitých podmínek (musí bý vyznačen pruh daným způsobem), takže třeba na dálnici ano, na okreskách ne. Záleží teda na tom, kde budeš víc jezdit
Jezdit budu spíš dlouhé jízdy po dálnicích, stejně to mám i teď. Jak ta funkce pracuje? To opravdu točí volantem proti vůli řidiče? Pokud spím, je to určitě fajn, ale aby mi to vracelo auto zpět při přejíždění mezi pruhama, to nechcu.
Navíc bacha - vylučuje se to s vyhříváním předního skla - zřejmě ta kamera co hlídá pruh "nevidí" skrz ty vyhřívací drátky ve skle?

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

Jasně, vezmu originál tažný, ať se v tom dodatečně nikdo nevrtá, dík.
Alhambra se v té konfiguraci co chci vůbec nedělá, resp. její konfigurátor mi ty kombinace co chcu nenabídl. že je to až na design stejný auto chápu.
vhml píše:Tažné zařízení od výroby je spojené s ESP. Pokud zapráhneš vlek, ESP to pozná a při stabilizaci s ním počítá. Nevím jestli tohle umí i dodělávaný závěs. Ale platí to samé co píše michall. Pokud si necháš tažné pak dodělat, znamená to vrtat do nového auta, někde tam tahat elektriku atd. Cena je sice vysoká, ale při těch penězích co stojí celý nový Sharan ( proč ne levnější Alhambra? ) bych to asi neřešil a koupil rovnou originál.

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

Dík, zkusím oba, přestože Švéd vypadá, že dělá jen ojetá auta a nikoli nová?
Tomáše mám celkem kousek, 80km.
Je mi jedno, kdo mi to auto prodá a kde to bude. Pokud bude lepší cena, klidně si pro to 500 km zajedu.
11mAjA11 píše:Doporučuji kontaktovat Davida viz. zde na fóru : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=302&t=224034" onclick="window.open(this.href);return false;

A přímo prodejce je tady Tomáš - sphinxx : http://www.vw-club.cz/memberlist.php?mo ... file&u=447" onclick="window.open(this.href);return false;

Věřím že budeš nadmíru spokojen..

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od the.max »

Pridavne topeni pomaha ohrivat vodu v dobe, kdy bezi motor, aby se dostal na pracovni teplotu a taky to zacalo driv topit.

Nezavisle je, ze jednak behem jizdy ohriva vodu, ale hlavne muze bezet i bez motoru prave tak, ze si ho na dalku nebo naprogramovanim na urcity cas zapnes a vlezes uz do zahrateho auta.

Pridavne topeni lze prestavet na nezavisle, existuji na to origo prestavbove sady, u starsiho modelu to je v podstate jen kabelovej svazek pojistkami a relatkem a k tomu se pak pripojili spinaci hodiny, nebo dalka, nebo oboji. V tvem pripade to bude asi o neco slozitejsi, mozna tam bude i nejaka extra ridici jednotka, proto takovej cenovej rozdil. A nebo taky ne :-D
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

the.max píše:nové auto, nové téma?
Ano, nové auto - nové téma. Poctivě jsem prohledal Sherlocka, zda už podobné téma existuje a nenašel nic. Všichni řeší pouze nákup ojetých aut, nikoli konfiguraci nových.
Proto jsem založil nové vlákno, ještě po konzultaci s jedním zdejším adminem. Snad to nevadí :drinks:
A už jsem ho přes PM i požádal o zařazení vlákna do Sherlocka.
Naposledy upravil(a) Rakosnik dne 03.03.2014 03:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od the.max »

Jeste k tomu topeni. U predchozich modelu, kdyz bylo objednano primo nezavisle topeni, tak pod sedackou spolujezdce byl kastlik na druhou baterku, ktera prave zivila bufika v dobe kdy topilo ale motor nebezel, aby se nevybijela baterka. U prestavbove sady (kabeloveho svazku) se to pripojovalo rovnou na hlavni baterku.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Rakosnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 27.01.2014 01:57
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě NOVÉHO auta - rady, pomoc s konfigurací?

Příspěvek od Rakosnik »

sachy píše:Noveho Sharana jsem kupoval vloni - objednani cervenec, dodani tesne pred vanoci, tj 5 mesicu.

K vybave
- mam take Highline, nizsi vybava po dokoupeni rozumnych polozek nema moc smysl
- ComfortView - perfektni nataceni xenony a parkovaci kamera, jen ji budes muset casto umyvat, rychle se spini
- Space+ - nechtel jsem 7 mist kvuli vetsimu kufru, takze jsem ostatni polozky paketu dokupoval samostatne. Bohuzel u 5-mistneho provedeni neexistuje mezipodlaha, coz se nikde nedzovis, takze dnes bych asi sel do celeho paketu. Elektricke posuvne dvere super, ovladani klimatizace vzadu uprostred dite na prostredni sedacce okopava nohama, takze nevim, jak dlouho vydrzi
- park asist - mam, vyzkousel jsem, ale v praxi je to pomale, hlavne kdyz hledas misto. S kamerou, senzory a sklopenym zrcatkem zaparkujes urcite rychleji - ted uz bych ho nekoupil
- alarm - dnes to stejne kazdy ignoruje
- zamek razeni - zamek je z boku a pokud nemas sedadlo spolujezdce posunute az dozadu, tak kvuli pacce pro posun sedacky se k tomu spatne dostanes
- nezavisle topeni - bufik je na rozdil od stareho Sharana umisten primo v motoru, takze teplota vody pri dnesnim pocasi jde nahoru uz po 2 minutach. Existuje originalni sada pro prestavbu na nez. topeni, takze se da rozhodnout pozdeji, cenove to vychazi skoro stejne.
- vyhrivane okno - doporucuji bez ohledu na bufik
- zatmavena skla - vzhledem k cene asi nema resit tisicikorunove polozky s tim, ze je dodelas pozdeji, nikdy to nebude jako original a cenove to take moc vyhodnejsi nebude.
- auto hold - po zastaveni to automaticky aktivuje parkovaci brzdu, pri rozjezdu zase uvolni. Prijemne v kolonach, nemusis stat celou dobu na brzde a "palit" oci tem za tebou
- lane assist - pokud jezdis hodne po dalnicich, tak ano, jinak na nasich okreskach zbytecne - bud nejsou namalovane cary nebo te to taha za ruce, kdyz chces zatacku riznout
- Dynaudio - auto je krasne tiche, takze mne staci "zakladni" RCD510. Na rozdil od starsi Delty neumi dopravni informace na jine stanici, nez zrovna poslouchas.
- tazne - doporucuji original vyklopne, nemusis pak tahat elektriku. BTW jezdit s nasazenym taznym je pekna prasarna ...
- zaruka - prodlouzena je poskytovana primo VW a mela by byt shodna se zakladni, to mi aspon tvrdil prodejce
Doporucoval bych jeste slunecni rolety do zadnich dveri a stresni okno. Pokud je prodejce sikovny, tak se do auta da objednat i vybava, ktera je v Nemecku, ale neni uvedena v nasem ceniku.

Cena - z cenikove ceny 1.115 tis jsem se na Jarove dostal na 914tis a ani jsem se moc nesnazil. Navic jsem dostal zakladni vybavu + Sherlog R vcetne aktivace - tj dalsich 17tis. Ze slevy delal 40tis nakup na ICO a dalsich 25tis sleva, ze jsem vzal uver. Puvodne jsem chtel platit take v hotovosti, ale 3-lety uver s 60% akontaci vychazi se slevou stejne, jako kdybych platil hotove bez slevy - akorat k tomu musis vzit pojisteni od Alianz, ktere ale nevychazi o moc draz, nez bych ho dostal naprimo. Koukal jsem i na Alhambru, ktera se zamerne neda nakonfigurovat uplne stejne. Ve vysledku se stejnou vybavou, "malou" navigaci a s latkovymi sedackami a se slevou vysla +- stejne. Alhambra ma vyrazne lepsi volant, kuze je "kozenejsi" nez ten papir, co je v Sharanu.

Salonu v Praze jsem oslovil nekolik, nejlepsi cenu jsem dostal na Jarove v podstate hned napoprve. Ostatni dealeri jako kdyby ani nechteli prodat, ne zrovna prijemne osobni jednani, neochota jednat o cene, ne zrovna dobra znalost ceniku a techniky. Na druhou stranu mi na Jarove nabidli smesnou cenu za stareho Sharana, ktera byla o 100tis nizsi, nez realna, jinde bych dostal o 50tis vic.
Velice zásadní a fundovaná odpověď, díky.
- park assist - nepotřebuju pro sebe, ale pro manželku, aby neodřela okolí i sebe :lol: já se vlezu kamkoli.
- alarm - ignorovat to můžou, zajímá mě, zda za něj bude sleva na HAV, že je jinak k ničemu vím, už mi dvakrát auto s alarmem vybrali a houkalo jak blbý :(
- zamek razeni - je vždycky zboku? nedělá se něco shora vedle řadičky nebo tak nějak? Co tam máš za zámek, jaký druh/výrobce?
- nezávislé topení furt nechápu funkci, jak jsem citoval výš. Bufik vs. nezávislé vodní za 37100. A zda má/nemá dálkový ovládání. Bez toho je k ničemu. Umí tedy ten originální vestavěný bufík vyhřát studené auto BEZ nastartovaného motoru?
- vyhřívané sklo chci ať nemusím škrabat. Ovšem s tím topením by mohlo být zbytečné?
- Dynaudio - myslel jsem, že rádio je furt stejný a od Dynaudia je jen zesilovač a lepší repro, že to líp hraje? Myslím, že tam to rádio RCD510 je i s tím Dynaudiem.
- tažné vezmu originál, jasně (ale netuším, proč je ježděnií s tažným prasárna - aspoň ti to nikdo zezadu nenaboří, radši si dá bacha, když vidí kouli)
- sluneční rolety tam mám (nepsal jsem přesnou konfiguraci), střešní okno nechci, na německou výbavu se mrknu, co tam mají navíc a bylo by to dobrý.
- nákup na ičo - nemám ičo a předpokládám, že když se auto koupí na ičo podle obchodního zákoníku, zase se tě někdo pokusí ojebat na právech. Pak otázka, za se úspora 40k vyplatí. Jiný důvod ke slevě 40k nevidím, než že v tom má salon zase jinou výhodu, jako třeba ojebání práv zakoše.
Naposledy upravil(a) Rakosnik dne 03.03.2014 00:37, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“