Jo už tu funkci snad chápu. Čili opravdu chcu to nezávislé, které se doplácí za 37100. Takže bych ho vzal taky jako originál, ať se v tom už pak nikdo dodatečně nevrtá.the.max píše:Pridavne topeni pomaha ohrivat vodu v dobe, kdy bezi motor, aby se dostal na pracovni teplotu a taky to zacalo driv topit.
Nezavisle je, ze jednak behem jizdy ohriva vodu, ale hlavne muze bezet i bez motoru prave tak, ze si ho na dalku nebo naprogramovanim na urcity cas zapnes a vlezes uz do zahrateho auta.
Pridavne topeni lze prestavet na nezavisle, existuji na to origo prestavbove sady, u starsiho modelu to je v podstate jen kabelovej svazek pojistkami a relatkem a k tomu se pak pripojili spinaci hodiny, nebo dalka, nebo oboji. V tvem pripade to bude asi o neco slozitejsi, mozna tam bude i nejaka extra ridici jednotka, proto takovej cenovej rozdil. A nebo taky ne
Teď ještě musím zjistit, zda to má i dálkové ovládání, příp. jak se to ovládá, bližší popis jsem nikde nenašel.
V konfigurátoru se mi vzájemně blokují položky topení a vyhřívání skla - zřejmě nejdou vybrat obě zároveň - musím prověřit, zda to vyrobí, imo není důvod zakošovi bránit ve vysolení peněz za výbavu, kterou chce