MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

Ja osobne by som to neriskoval išiel by som nato metódou tu skôr popisanou dolu výfuk a hadickov to nastriekat do priestoru regulačných lopatiek....

Uživatelský avatar
tomxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 26.06.2008 16:33
Bydliště: Stochov

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od tomxxx »

Otázka ještě když hýbeš tou regulací, máš soundané to táhlo od toho podtlaku? samotná ta baňka dělá silnej odpor, když je to napojený jde to hodně z tuha, po sundání to jde samo. (když to není zatuhlý)

parnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 25.01.2012 20:56
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od parnik »

Odpojil jsem hadicku a stejne to neslo.Budu chytrejsi zitra,vrhnu se na to.
alhambra II,1.9tdi 85kw

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od kubenec »

On nemyslel hadicku z banky, ale to tahlo od banky k turbu.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od smolda »

Není dobrý tahat za táhlo regulace pokud je připojená baňka. V baňce je kovová membrána, který by se silnější zatahání za táhlo nemuselo líbit a mohla by prasknout.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

parnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 25.01.2012 20:56
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od parnik »

Ahoj vsichni,tak jsem se do to pustil,ale dosly mi sily na 3 matce u vyfuku.Nez abych neco znicil,tak jsme zacali rozhybavat tu regulaci primo na turbu a podarili se.Pri nastartovani se zatahne cca 1cm a vypnuti se vrati a hlavne zadny nouzak .Snad to vydrzi.
alhambra II,1.9tdi 85kw

Uživatelský avatar
Laslo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Laslo »

prosím môže niekto mrknúť logy,VW Sharan 85kw AUY 2005 ďakujem
http://leteckaposta.cz/843648272" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/527181471" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

ta vaha ukazuje nejako vela....ked si logoval plyn bol na podlahe? lebo v druhom logu sa stale meni poziadavka na tlak co ma tlacit turbo tak to tazko zhodnotit...je tam vobec seriovy soft? poziadavka je dost vysoka...nech sa vyjadria schopnejsi....

Uživatelský avatar
Laslo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Laslo »

3 kvalt na podlahe do kopca,je tam seriovy soft ináč auto ide super.prvý krát som logoval tak dúfam že som to dobre spravil,bol by som rád aby sa k tomu vyjadrili "schopnejší" :D ďakujem za každý komentár

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

hiero píše:
hiero píše:bol som asi sprosty ked som nato isiel od zadu....prave som urobil test akcnych clenov a ventil ovladania turba ani netukne pricom jeho sused tuka ako datel :laugh: takze zajtra skusim zohnat funkcny a uvidime....
taaakze to bolo v N75 uf ale mi odlahlo :yahoo: takze ziadne cistenie netreba. plny plyn na trojke a otackomer leti az do nebies bez toho aby sa len niekde co i len na pol sekundy zastavil....ked mozem poradit osatnym Ja som kupil urceny pre oktavku lisi sa iba tvarom konektoru nema obdlznik ale polelipsu. povodny konektor som upravil tak ze som odcvakal tu obdlznikovu cas a nechal som len stredove jadro v ktorom su umiestnene piny. cele to som nasunul na kontakty noveho ventilu a potom do medzere medzi krajom konektoru ventilu a casti co som nasunul na kontakty natlacil silikon koli zaisteniu a utesneniu. original mi ponukali za 70,-€ do oktavky za 40,-€ a Ja som ho mal za 28,-€ samozrejme sa jedna o pierburg 7.02184.01.0 :smoke:
zase som sa trochu potrapil z nudzakom a prekracovanim tlaku a samozrejme sa to stalo cestou do chorvatska takze polovicna cesta tam a cela naspat v nudzaku. este pocas pobytu som pred hotelom vyhodil prepazku skontroloval podtlak, urobil akcne cleny mal som zo sebou netbook s vagom a vsetko ok dokonca som podtlakom vytvorenym ustami dokazal regulaciu turba potiahnut az na doraz a aj n75 tukala...spolubyvajuci nemci a taliany sa pri prechadzani okolo mna potkinali o kamene ked cucali co tam stvaram :mrgreen: bol som bezradny. pocas cesty som aj logoval a samo ze pri prudkej akceleracii na trojke a a stvorke to ani raz nepadlo a vsetko bolo ok.....po prichode som sa do toho pustil a nahodou som nato prisiel . ako som mal ruky v motorovom priestore vzadu pri n75 tak som synovi zakrical aby vipol motor a vtedy to nastalo. n75 zacala drncat a trepat sa ako ked si ulavite vypustenim plynov zo zadnice az pokial sa nevyrnovali tlaky a vtedy som zistil co bolo pricinou tohoto zvuku za palubovkou ktory sa mi zacal objavovat sporadicky po vypnuti motoru asi od maja tohoto roku zrovna po zfunkcneni klimy ktorej som tento zvuk pripisoval a od vtedy mi to veelmi zriedkavo aj nepravidelne vacsinou pri ustalenej rychlosti na patke a jemnom pridani plynu padlo do nudzaku. takze sa zase odfajcila ani nie rok stara n75 ktoru som osobne kupoval aj menil a ta prepustala podtlak pricom krasne tukala a elektricky tiez nevykazovala chybu. volal som brachovi od ktoreho som ju kupil koli reklamacii a z dovodu ze pri reklamacii je potrebny mat vystupny protokol z diagnostiky urobenej v ofiku servise kde je presne uvedena pricina chyby nefunkcnost n75 tak som brachu poslal do pr**le a n75 do kosa. tu u znameho som za 25,-€ kupil n75 urcenu pre audiny ktora ma vsak vsetky vstupy a vystupy na jednej strane a ma aj ine priemery ale dal mi k tomu gratis celu rampu s hadicami tak som cely podtlak prerobil a zaroven som vynechal z podtlaku n18 lebo mam egr aj tak zaslepeny a zase je vsetko ok. dokonca pri akcnych clenoch ktore som robil po predoslom nastartovani je v systeme taka zasoba podlatku ze regulacia turba je schopna sa zatiahnut niekolko krat....hold clovek sa uci stale.....

Martin-K
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 13.08.2014 15:03
Bydliště: Strakonice

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Martin-K »

Ahoj prosím mohl by se mi někdo podívat na tento log při akceleraci jsou slyšet zvláštní zvuky jako od turba http://kozak.st.sweb.cz/LOG-01-003-010-011.CSV
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od smolda »

Zvláštní zvuky jako od turba nemusí být od turba, ale od načaté volnoběžky alternátoru. Když začne "cvrlikat", je to zvuk hodně podobný turbu.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

po neustalom trapeni sa s nuzakom, po vymene ani nie rok starej n75, neustalom logovani, zisteni ze banka je zhrdzavena a pusta podtlak a po jej docasnej vymene zistene ze ked je turbo zahriate tak sa regulacia zadrhava co bolo evidentne z logov a na zaklade rad clenov tohoto a inych for som sa odhodlal nato comu som sa chcel vyhnut a to demontazi turba z auta a jeho naslednom rozobrati a vycisteni regulacie coho som sa desil lebo to moje turbo este nebolo z auta demontovane. samotna demontaz z auta vobec nie je prechadzkou a to hlavne koli jednej skrutke vyfuku ktora sa nachadza za ohybom vyfuku a velkej prekazky v podobe drziaku pravej poloosi ako je zrejme na fotkach od vilika na zaciatku vlakna. nakoniec sa turbo podarilo vybrat a modlil som sa aby sa mi ho podarilo rozpolit. podla rad z audi fora som turbo tresol na stary sporak a vyfukovu cast nechal grilovat na plameni a po jemnom tukani po obvode sa to podarilo. ako to vyzeralo vo vnutri vidite na foto. pokial to bolo horuce tak som rychlo povolil aj regulacny veniec mam tam este imbus skrutky a islo to lahko. ten bordel som zabudol odfotit. nasledovalo kartacovanie cistenie a regulacny veniec s kruhom som odniesol znamemu do ultrazvuku. po vycisteni som este plochu lopatiek zabrusil na skle so smirglom 800 a z nerezoveho plechu 0.1 vyrobil podlozky a pri skladani som distancne valceky s nimi podlozil. po vycisteni a prebruseni plochy kde dosadali lopatky bolo vidiet ako min. dve zadierali do plochy. na foto to moc vidiet nie je. turbo som zlozil avsak este cakam na novu regulacnu banku takze vysledok nepoznam a ten sa dozviem az po logovani ci je vsetko ok. medzi tym som zhodil sanie a skoro ma trafil slak kolko tam bolo bordelu tak som sa pustil aj do jeho cistenia. spolu s bankou cakam aj na vstrekovace do ktorych som kupil a dal osadit sadu fb 150p764. dufam ze za tuto kuru sa mi sharanik aj patricne odvdaci....
Přílohy
turbo po vybrati
turbo po vybrati
bordel v regulacnej casti
bordel v regulacnej casti
po vycisteni
po vycisteni
po vycisteni
po vycisteni
po vycisteni
po vycisteni

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

pokracovanie
Přílohy
zlozena regulacna cast
zlozena regulacna cast

Martin-K
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 13.08.2014 15:03
Bydliště: Strakonice

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Martin-K »

Smolda od volnoběžky bych řekl že to není je to tak čtrnáct dní jsem měl alternátor venku odešel mi regulátor tak jsem volnoběžku zkoušel a ta je v pořádku.
________________________________________
VW Sharan II,1.9 TDI PD,96 KW,motor ASZ,r.v.2004 Prodáno

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“