1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

Zdravim vyměnil jsem motor 1.6 rf za 1.8 16v PL nová el. plus jsem na ním udělal GO první start motor točí točí hází jiskru čerpadlo davá 6bar trubka studeného startu je zalitá benzínem ale s rozdělovače paliva nejde to hadic ke vstříkum ani slza a to jsem ještě přizvedával klapku nahoru a přidával plyn a stejně kuloví ... Jestli někdo neví o nějakým schématu přímo na 1.8 16v PL neue ZE ? Už fakt nevím :sorry:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od lister »

lepší schéma není, kdybys našel lepší tak ho sem dej...

jinak podle toho popisu bych začal od elektro-hydraulickýho regulátoru (21) protože při odpojení jeho konektoru, nebo přerušení drátu se to chová stejně.
takže kontrola vedení, napájení ř.j. vstřikování a kontrola řídícího proudu...
Přílohy
schéma-PL.gif
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

Děkuji zá schéma :-) jinak jsme všchno propípli a vše v pohodě akorad tam chybí zapojit dva kabeli co jsou dohromady v očku hnědej a červeno hnědej jdou z řídící jednotky akorad vědět kam patří :-/ Ale při točení na něm nabívá napětí ..

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od lister »

každej kabel kterej jde z/do řídící jednotky, jde na nějakej konkrétní, číslem označenej pin. a podle toho čísla se hledá ve schématu.

hnědý jsou kostry a když to má na konci očko tak je to tutovka, pak už jen zbývá podle délky kabelu určit jestli to má jít na hlavu nebo baterku.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

Tady jsem pořídil fotky stěma kabeláma aby jsi věděl ktery myslím a ty dva zelený taky nevim kčemu jsou ..
Přílohy
Fotografie0065.jpg
Fotografie0066.jpg
Fotografie0067.jpg
Fotografie0068.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od lister »

1 fotka. ukostřit na kostřící bod u rozdělovače.
2 fotka. zelenej+modrej je vstup/výstup na klikmatizaci, někam to zastrč.
3 fotka. žluto-červenej kabel je standartně signál teploty pro budíky, připojit na jedno volný černý čidlo.
4 fotka. nevím co na ní má být vidět, psal jsi že jiskra jde...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

1.Foto když ukostřim jak říkáž tak mi to blbne zařadím jedničku a rozvítí se mi budíky a natlačí čerpadlo :roll: jo a dává to napětí a při startování davá větší napětí ..

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od areka »

To očko z foto 1, musí být ukostřeno vedle rozdělovače na hlavě motoru. Hnědý drát průřez 2,5 mm vede na vyhřívání lambda sondy a také se mění na hnědo-modrý (kostra čidla teploty pro ř.j.), na tom očku je ještě hnědo-červený drát průřez 1,0mm a ten se rozvádí na piny ř.j. 7 - bílý, 2 - hnědo-černý, 15 - bílý, 22 - bílý.

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

Ok děkuji moc :-) protože když jsem ho dal hned vedle rozdělovače tak mi to hazelo blbosti : zařadím při vypnutým klíčku jedničku a rozsvítili se mi kontrolky a čerpadlo natlačilo vyřadil jsem a zhaslo :zzz:

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od areka »

Proměřit, někde bude studený spoj a nebo přerušené dráty.

karhos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 04.05.2011 19:11
Bydliště: kraslice

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od karhos »

jak proměřim ten el.hydr. regulátor popř kolik na to má jít proudu dnes jsme vše zapojili předělali předstih což ne šumák ale prostě z rozdělovače paliva ani kapka. za další kolik má jít barů přímo do roždělovače je tam manuální regulátor paliva máme to nastavený na 6bar tak jestli to neni málo... ale podle mě bude zrada v tom regulátoru nebo v elektrice na něj motor ležel bůh ví kde v kopřivách x let tak aby to nebylo tim dík

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od areka »

Pořiď si ampermetr a podle obrázku si vyrob propojku (věřím, že spoustě členů při pohledu na obrázek se bude dělat špatně, nicméně funguje) a to co je v červeným kroužku zapoj do štekru co jsi odpojil z EHT a to co je v modrým kroužku napoj na EHT. Popřípadě si to zjednoduš a přestřihni jeden z drátů co vede k EHT a na něj připoj ampermetr. Po zapnutí klíčku by na EHT mělo být krátkodobě 90 - 110 mA a mělo by to klesat.

Asi by bylo pro začátek dobré vrátit původní regulátor tlaku paliva a nebo ten manuální nastavit na rozmezí 5,2 - 5,6 bar.
Přílohy
01022012008ff.JPG

Macek16V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 05.12.2013 21:04

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od Macek16V »

1. Manuální vede do něj přívod paliva z čerpadla
2. serie ale to slouží jestli se nemýlim jenom jako zpětný chod paliva do nádrže nebo má taky vliv na ten rozdělovač paliva ? :blush:
Přílohy
Fotografie0064.jpg

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od lister »

ten tuningovej regulátor tam má jakej smysl ?
jestli to dobře chápu od čerpadla jde benzín do regulátoru 1, takže regulátor 1 nasatavuje tlak mezi čerpadlem a sebou samým, přebytečnej benzín jde do rozdělovače paliva a odtud dál k regulátoru 2 ?

btw: ty gumový opletený hadice ke vstřikům nebudou fungovat, musí být buď tvrdej plast nebo kov, cokoliv co pruží je na ho**o.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

karhos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 04.05.2011 19:11
Bydliště: kraslice

Re: 1.8 16v PL nová el. první start po výměně motoru a generálce

Příspěvek od karhos »

´´tuningovej´´ regulák tam je protože je tam závodní pumpa místo origo čerpadla tudíš s nim škrtíš tlak aby nešlo 8barů na rozdělovač paliva.

hadice jsou přímo palivový proč by to nemělo fungovat? myslíš že budou mít takovou roztažnost že by to bylo nějak znát na otevření vstřiku a délce vstřikování ? a i kdyby tak to neřeší to že když tu hadici odpojim přímo u roždělovače paliva tak z toho nic neteče...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“