MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
felvi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 56
Registrován: 24.02.2006 21:02

MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od felvi »

pri prezerani motora som nasiel dve hadice ktore neviem na co sluzia jedna je pripojena druha nie, vsetko je na fotkach ktore prikladam za kazdu opoved vopred dakujem
mam FORD GALAXY 1,9 TDI 81kW rok vyroby 1999

Uživatelský avatar
sid666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 435
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sevwer čech Otvwice

Příspěvek od sid666 »

ta spodní fotka- to v modrém kroužku je podtlaková vývěva pro posilovač brzdového válce...vytváří podtlak v brzdovém posilovači a tím zvyšuje účinnost brzd...

ta horní fotka-hadičky musí být zapojené obě..jsou připojené k hadici která vede od intercooleru...a teď si nejsem stopro jistý,ale jedna by měla být připojená na ventil N75 a jedna jde k počítači...zjistím to... :wink:

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Sdílím sidův názor

Uživatelský avatar
dome
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od dome »

Ahoj muže mi někdo napsat k čemu jsou hadičky na fotkách 1 je zapojená a vede někam za motor 2je odpojená ale při nastartovaném motoru v ní je podtlak tak nevím jestli by neměla být někde zapojená je to za vzduchovým filtrem a hlavně je tm slišet při chodu motoru jakoby syčení předem děkuji za pomoc
Přílohy
DSC00066.JPG

veeman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.03.2014 07:38

Podtlakové hadičky

Příspěvek od veeman »

Ahoj chlapi,

koupil jsem sharana 1,9 TDI AFN r.v. 1999, kterej je zasažen kutilem ... auto jede v nouzáku, takže jsem koukal na všechny hadičky. Jedna (gumová) je podle mně uštípnutá a bohužel vůbec netuším kam jde ... další (plastová) jsem našel na volno. VAG mi mimo bagů a budíků jinou jednotku nenajde, takže z toho jsem nevyčetl lautr nic.
Snad někdo poradí :)


Díky
Přílohy
Krátka
Krátka
krátká
krátká
plast
plast
plastová zapojený konec
plastová zapojený konec

Uživatelský avatar
vikino1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SK-TO

Re: Podtlakové hadičky

Příspěvek od vikino1 »

Toto ti možno pomôže
Přílohy
Screenshot 2014-03-20_18-40-18.jpg

veeman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.03.2014 07:38

Re: Podtlakové hadičky

Příspěvek od veeman »

Paráda :) díky

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

Re: Podtlakové hadičky

Příspěvek od matko001 »

Nemas podobny obrazok aj pre ASZ? Lebo mam koncovku, ktora vyzera, ze by mala byt napojena niekam a nikde nemam ziadnu hadicku naviac.

Ide o hadicku medzi tandemom a (asi) posilovacom brzd - v jednom mieste na rozbocka - jedna cast ide dalej do toho posilovaca, jedna hadicka mizne niekde vzadu za plechom a jeden koniec vyzera dost neurcito.... (ma na sebe svetlo zeleny kruzok)

ETKU mam, ale novu a z nej som toho moc nevycital.

Dakujem
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Uživatelský avatar
vikino1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SK-TO

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od vikino1 »

No skúsim
Přílohy
Screenshot 2014-03-21_08-00-14.jpg

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od Marek77 »

Pokud hadičky vypadají takhle, je nejvyšší čas (ne-li už pozdě) k jejich kompletní výměně. Lze bez obav použít hadici pro přepad nafty (mezi vstřikovači) o rozměrech 3,2 x 7 mm, která se prodává v metráži za symbolickou cenu (50-80 Kč / bm). Pneumatické rozvody musí být vždy ve 100% stavu. Hrozí totiž, že díky nějaké netěsnosti mohou třeba selhat brzdy, protože uteče podtlak z posilovače. To se v mém okolí také několikrát stalo a potom ušetřené dvě stovky za hadičky mohou vyjít secsakra draze.

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od matko001 »

Dakujem - to je ono.
Nevie niekto, ze co je ta vec v cervenom kruhu?
Vyzera ze by to mohlo byt to miesto, kde mi chyba ta druha hadicka.
Přílohy
Screenshot 2014-03-21_08-00-14.jpg
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Uživatelský avatar
vikino1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SK-TO

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od vikino1 »

No neviem ale vyzerá to ako brzdový válec. skús ešte pohladať tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=n75" onclick="window.open(this.href);return false;

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od Marek77 »

Je to zpětný vakuový ventil, nachází se na silné podtlakové hadici mezi vývěvou a posilovačem.

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od matko001 »

Vyveva? To je co? Neznie to ako tandem... A v tom pripade tam na byt nieco zapojene, alebo nie?
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Příspěvek od Marek77 »

Tandemové čerpadlo je tandemové proto, že se skládá ze dvou částí - dvou nezávislých čerpadel, která jsou ovládaná jedním pohonem a pracují společně. Jednou částí tandemového čerpadla je palivové čerpadlo, druhou částí je vývěva podtlaku (čerpadlo vzduchu). Takže vývěva podtlaku je jednou z částí tandemového čerpadla.

Nemusí tam být zapojeno nic, může však (podle výbavy a typu motoru). Na ventilu bývají většinou dva vývody. Jeden je obsazený vždycky, druhý někdy.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“