Problém brzdy B5.5
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12.10.2010 23:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy B5.5
vagom 304 by to neslo ?
- Skid
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.09.2011 22:33
Re: Problém brzdy B5.5
Zdravím řeším stejný problém jako Samík.. Pedál tvrdý není to prostě tak jak to má být. A dělá mi to to samé jak si psal na začátku. Když při jízdě párkrát za sebou našlapu tak to uplně přestane brzdit :/ Řekl bych že to bude ta vývěva. Měl bych jí mít od znamého tak bych to zkusil nechat vyměnit. Já mám ještě jeden problém, když zastavím v mírném kopci a pustím brzdový pedál tak trvá třeba půl vteřiny než auto přestane brzdit a začne se samovolně rozjíždět. Napadá vás něco čím by to mohllo být?
Passat B5.5 1.9TDi 96kW Highline 4Motion
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Problém brzdy B5.5
Tvrdý pedál je způsoben únikem podtlaku. Nejčastěji kolem vývodu na tandemu (jde s ním hýbat) a v průchodce požární příčkou. Stačí zde zadat do vyhledávání (např. ztráta podtlaku) a najdeš tuny příspěvků o opravě. Nejčastěji se vývod na tandemu oblepí tek. kovem a průchodku novou nebo utěsnit např. silikonem na motory. Takže tandem (vývěvu jak jsi psal) zatím nekupuj. Může to být zbytečné.
S tím rozjížděním v mírném kopci mě napadá třeba to, že ti nějaký brzd. třmen přibržďuje - nevrací se z důvodu koroze brzd. pístku. Ale to chce obhlédnout na autě. Sundat postupně kola, zatočit si a posoudit na kterém je chyba. Vodítkem může být vyšší teplota kola po jízdě. Ale není to pravidlo. Samotnou opravu (repas pístku a prachovky s těsněním) bych ti pak poradil nebo je ve starších příspěvcích. Nebo může být moc "přitažená" ruční brzda. Nedávno se repas zadního brzdiče řešil zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=160&t=279088 Přední je ještě jednoduší. A seřízení lanovodů ruční brzdy pak zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... n#p2791270
S tím rozjížděním v mírném kopci mě napadá třeba to, že ti nějaký brzd. třmen přibržďuje - nevrací se z důvodu koroze brzd. pístku. Ale to chce obhlédnout na autě. Sundat postupně kola, zatočit si a posoudit na kterém je chyba. Vodítkem může být vyšší teplota kola po jízdě. Ale není to pravidlo. Samotnou opravu (repas pístku a prachovky s těsněním) bych ti pak poradil nebo je ve starších příspěvcích. Nebo může být moc "přitažená" ruční brzda. Nedávno se repas zadního brzdiče řešil zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=160&t=279088 Přední je ještě jednoduší. A seřízení lanovodů ruční brzdy pak zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... n#p2791270
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Skid
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.09.2011 22:33
Re: Problém brzdy B5.5
Díky já už právě do brzd nacpal už dost peněz a pořád to není 100% levý přední pístek jsem už měnil byl zarezlí. Pravý nekontrolován ale kolo se nehřeje nijak víc. Hadice v předu na obou stranách nové. A na zadku nové lanovody + na pravé straně se měnil třmen (starší) a na levém vyměněné těsnění pístku + hadice. Tak už mi chybí snad jen zkouknout ten PP pístek a PZ brzdová hadice. Ale spíš půjdu po tom podtlaku. Včera jsem narazil na prodřenou hadičku u vzduch filtru. Prodřela se o sání někdo to tam chytře připevnil zdrhovací páskou.
Passat B5.5 1.9TDi 96kW Highline 4Motion
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Problém brzdy B5.5
Zásadní je mít všude zdravé prachovky bez sebemenší dírky. Když vyjmeš destičku z pístku a malinko ho vyšlápneš ven, tak po odhrnutí prachovky ze zápichu pístku uvidíš začátek broušené plochy. Jak tam bude koroze je to většinou na výměnu sadou nových gumiček s pístkem.
Jinak co se ještě týká rozjezdu z kopce, tak musíš počítat že čtyřkola má větší odpor. Hold se nám točí víc "koleček" v pohonu.
Podtlak. vedení zkontroluj a hadice které se ti nezdají vyměň (dohromady 1m 3,5mm a 0,8m 5mm). Nestojí to moc. Tedy pokud nechceš rovnou silikonové. Ale ani ty nestojí ranec : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... ove-hadice
Jinak co se ještě týká rozjezdu z kopce, tak musíš počítat že čtyřkola má větší odpor. Hold se nám točí víc "koleček" v pohonu.
Podtlak. vedení zkontroluj a hadice které se ti nezdají vyměň (dohromady 1m 3,5mm a 0,8m 5mm). Nestojí to moc. Tedy pokud nechceš rovnou silikonové. Ale ani ty nestojí ranec : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... ove-hadice
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém brzdy B5.5
poskladal jsi dobře ten zadni brzdič?neni tam někde něco z křiva?
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 24.11.2009 22:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy B5.5
Dle mého je toto zcela jasne...pod tlak pumpa je v dupe. Zkus ji vyměnit...třeba si od někoho pujc...ale z 90% to bude ono...5x až 6x zabrzdis a máš tvrdý pedál...pak zkus vytočit motor nad 2500ot aspoň na chvíli a zabrzdi znova...pedál je měkký...podtlak čerpadlo vytvořilo vlivem vyšších otáček potřebný pod tlak...mělo by ho to vytvořit dost i na volnobeh..pokud ne je prostě v dupe a nebo je v dupe třeba ta gumová pruchodka v kastli nebo hadice...tohle si pořádně prohlídni a pokud není nic z gumových částí poškozeno tak výměn vyvevu(podtlak pumpu)jinak ti to bude brzdit pořád jak stará škoda 100 a nemluvě o tom že se ti na to navazou další problémy a chyby-třeba regulace turba
-
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 13.02.2008 13:57
Re: Problém brzdy B5.5
Jen pro zajímavost, já jsem dopadl tak, že jsem nechal udělat repas brzdových třmenů, nové desky a kotouče BOSCH (měl jsem tam FERODO - nikdy více, desky tvrdé a rozsypané po dvou letech), bylo to lepší, ale nic moc - nakonec vyzkoušen a vyměněn i brzdový válec a už je to o poznání mnohem mnohem lepší!!!!
VW Passat 1.9 TDIPD 85kw variant r.v.2000 (B5)
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém brzdy B5.5
přesně tak ferodo už nikdy navic strašně spini elektrony
- Jeka
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16.03.2009 18:06
- Bydliště: Ostrava City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy B5.5
Zdar chlapi,
potřebuji vyměnit zadní desky komplet a i kotouč.. ale problém je ten, že desky mám venku.. ale nemůžu sundat držák třmene 8mm imbus.. kladivem.. pak přes delší tyč.. a šrouby ne a ne povolit..
Stříkal jsem to Wurth na rez a nepomohlo.. zkoušel jsem to trochu nahřívat a taky nic..
Máte nějaké rady prosím ?
Díky
potřebuji vyměnit zadní desky komplet a i kotouč.. ale problém je ten, že desky mám venku.. ale nemůžu sundat držák třmene 8mm imbus.. kladivem.. pak přes delší tyč.. a šrouby ne a ne povolit..
Stříkal jsem to Wurth na rez a nepomohlo.. zkoušel jsem to trochu nahřívat a taky nic..
Máte nějaké rady prosím ?
Díky
Mitsubishi Pajero V80 3.2 DiD 167kW 2018
Skoda Octavia Combi 96kW 2004
Variant B5.5 V6 2.5TDi,4Motion 2002
Skoda Octavia Combi 96kW 2004
Variant B5.5 V6 2.5TDi,4Motion 2002
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Problém brzdy B5.5
Napadá mě trocha tepla pokud to máš čím nahřát. Případě šroubů ohřívat držák třmenu v místě konců šroubů ze strany brzd. kotouče.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Jeka
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16.03.2009 18:06
- Bydliště: Ostrava City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém brzdy B5.5
M@ty píše:Napadá mě trocha tepla pokud to máš čím nahřát. Případě šroubů ohřívat držák třmenu v místě konců šroubů ze strany brzd. kotouče.
no právě kotouč nemůžu sundat.. přes ten držák.. je to 4x4 V6 a asi nejprve musím sundat ten držák třmenu:-(
a bojím se že když za to fakt zaberu tak že urvu šroub ??... co potom ?
Mitsubishi Pajero V80 3.2 DiD 167kW 2018
Skoda Octavia Combi 96kW 2004
Variant B5.5 V6 2.5TDi,4Motion 2002
Skoda Octavia Combi 96kW 2004
Variant B5.5 V6 2.5TDi,4Motion 2002
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Problém brzdy B5.5
Co máš za zdroj tepla? Plyn. hořák nebo autogen? Zkus nahřát ten držák třmenu a pokud máš jak tak šrouby pak nějak ochladit. Injekční stříkačkou a vodou třeba. Prostě aby dostaly pořádnej tepl. šok...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Problém brzdy B5.5
Nejlepsi bude kdyz zajedes nekam do pneuservisu a tam ti to razovym utahovakem povoli nez se s tim takhle drbat...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém brzdy B5.5
jak už psal mastibruch nejlepši je na to utahovačka