Chyba motoru CR 2008 dotaz

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Nemo »

Ja som to hodil len do visu 4.7 a toto mi vyhodilo. Nie je tam ani rada ako na to alebo čo to môže byť. Trošku som pohľadal a našiel túto stránku: http://engine-codes.com/p2196_volkswagen.html" onclick="window.open(this.href);return false; , je v angličtine tak sa budeš musieť prelúskavať ak nevieš anglicky, ale možné veci čo to spôsobujú zvládal prekladač takto:

Chybný predné vyhrievané lambda sonda Bank 1
- Predné vyhrievané lambda sonda Bank 1 zväzok je prerušený alebo skratovaný
- Predné vyhrievané lambda sonda Bank 1 okruh zlé elektrické spojenie
- Nevhodný tlak paliva
- Chybné vstrekovače paliva
- Sacie únik vzduchu môže byť chybný
- Vysávače úniky

Vychádza mi z toho, že môžeš mať aj netesnosť a prisáva falošný vzduch respektíve niekde uniká.
Našiel som aj článok kde to poriešil chalan tým, že nejako pozisťoval únik a bolo to práve tým. Takže budeš musieť len skúsiť popátrať predtým ako dáš vymeniť lambdu. Našiel som aj také skúsenosti, že niekto lambdu vymenil a nepomohlo. Takže zameral by som sa na netesnosti najprv, ak sa nejaká nájde vyriešiť ju, zmazať chyby a dúfať, že to bolo preto, a ak máš možnosť skús si dať zmerať aj vstrekovače či sú dobré a dávkujú ako majú a poprípade aké hodnoty vo voltoch hádže (tam sa dá zistiť či ozaj nie je KO) a či je všade dobrý el. kontakt. To je asi zatiaľ najlacnejší postup. Fyzicky neviem kde tie lambdy sú (niekto skúsenejší z mechanikov z fóra by ti asi vedel povedať viac) ale mala by byť na strane spolujazdca ale to som len narýchlo našiel v nejakej odpovedi na dotaz takže možno to je blud, nezaručujem sa za to. Dúfam, že som ti aspoň z časti pomohol a chalani viacej znalý ma poprípade doplnia alebo opravia, šak fešáci :blush:
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
Zajic
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Teplice

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Zajic »

Ahoj, zkusím se na tomto tématu přiživit.

Rozsvítila se mi též kontrolka motoru, auto jede normálně jako by nic a VAG-COM vyhodil tuto poruchu:
Jedná se o 2.0TDI CBBB MR2009

Addresa 01: Motor Labely: User\03L-906-022-CBA.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 BM HW: 03L 907 309
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 3381
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 40461 146 97910
VCID: 71EC4E28684156966BD-8024
1 nalezena chyba:

008598 - rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 000 - signal prilis vysoky - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 18
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 155390 km
Indikace času: 0
Datum: 2014.03.05
Čas: 17:59:20

info o závadě:
Otáčky: 2162 /min
Rychlost: 74.0 km/h
Lambda: 49.7 %
Váha vzduchu: 525.0 mg/str
Napětí: 0.825 V
bez jednotek: 16.0
Napětí: 0.975 V


Readiness: 1 1 0 0 0


Někde jsem četl že je to lambda sonda. Sice Sharik4x4 v druhém příspěvku píše že to lambda sondu nemá, ale koukal jsem se a mezi turbem a DPF lambda sonda je.

apastej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 14.04.2010 07:34

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od apastej »

Zdavim Pani, tak ja mam presne tuto istu chybu na motore CBAB + dalsie naviac:

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)
P2196 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 174970 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.23
Time: 19:22:51

Freeze Frame:
RPM: 1955 /min
Speed: 101.0 km/h
Lambda: 44.2 %
Mass Air / Rev.: 505.0 mg/str
(no units): 17.73
(no units): 16.0
Voltage: 0.975 V

008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low
P2102 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 77
Mileage: 175214 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.23
Time: 22:10:31

Freeze Frame:
RPM: 2576 /min
Speed: 133.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 18.8 %
Lambda: 99.4 %
Mass Air / Rev.: 755.0 mg/str
Temperature: 87.3°C

008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low
P2102 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 175215 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.23
Time: 22:11:23

Freeze Frame:
RPM: 3496 /min
Speed: 91.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 100.0 %
Lambda: 99.4 %
Mass Air / Rev.: 660.0 mg/str
Temperature: 88.2°C

008451 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High
P2103 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 175215 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.23
Time: 22:11:23

Freeze Frame:
RPM: 3496 /min
Speed: 91.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 100.0 %
Lambda: 99.4 %
Mass Air / Rev.: 660.0 mg/str
Temperature: 88.2°C

005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High
P145F - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 175216 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.23
Time: 22:11:59

Freeze Frame:
RPM: 1702 /min
Speed: 88.0 km/h
Voltage: 14.14 V
Load: 100.0 %
Load: 10.2 %
Mass Air / Rev.: 340.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 675.0 mg/str

Teraz som uz po vymene spatnej klapky + vycistenie EGR, ktora bola fakt uz na odpis. Prosim tiez o radu ci ta chyba ohladom lambda sondy nesuvisela len so spatnou klapkou. Lebo som cca 3 dni po vymene ...a ta lambda sa tam objavuje uz zase. :-( ....tak teraz nevie ci mam menit rovno lambdu sondu ...alebo nie? Co vy na to? Auto taha pekne ziadny ubytok vykonu nepocitujem.......
___________________________________
3C VARIANT, 2.0 TDI - CBAB

carda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 13.11.2007 11:52
Bydliště: Vítkov okr.Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od carda »

Ahoj kluci mám tu samou chybu na GVI nevíte co stím?
Auto jede normálně ale ta kontroka :(

Addresa 01: Motor Labely: User\03L-906-022-CBA.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 LF HW: 03L 906 022 G
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC 0000SG 6177
Kódování: 0000071
Číslo dílny: WSC 83712 794 592582
VCID: 74E1E4B51737CAB8354
1 Fault Found:

008598 - rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 000 - signal prilis vysoky - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 190233 km
Indikace času: 0
Datum: 2113.14.25
Čas: 13:07:37

info o závadě:
Otáčky: 1679 /min
Rychlost: 67.0 km/h
Lambda: 48.9 %
Váha vzduchu: 555.0 mg/str
Napětí: 0.600 V
bez jednotek: 16.0
Napětí: 0.975 V


Readiness: 1 1 0 0 0

Uživatelský avatar
Dohy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 14.11.2010 01:01
Bydliště: (Karlovy Vary)

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Dohy »

ja o vikendu zkusil tu lambdu vyjmout vycistil jsem ji prekontroloval kabely atd a tak jako tak nic ... koupit novou a jen tak ji zkusit ? Nevím si rady, na víc když se závada vyřeší, zhasne kontrolka ? Nebo je potřeba pres pc vymazat chyby a čekat ? Vůbec nevim ... :negative: :oops: :sorry:
Vento Tdi,Passat 3C B6 2.0 Tdi variant, Blackbeast

Uživatelský avatar
K!NG
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 20.04.2012 16:07

Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od K!NG »

Vetsinou to samo nezmizi takze je potreba pres VAG smazat chyby


Sent from my iPhone using Tapatalk
VW Passat 3C 2.0 TDI 103 KW

carda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 13.11.2007 11:52
Bydliště: Vítkov okr.Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od carda »

Prosím vás a která sonda to je? Jsou tam dvě né? :(

Uživatelský avatar
Dohy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 14.11.2010 01:01
Bydliště: (Karlovy Vary)

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Dohy »

ja ji mam hned nahore .. za motorem ... ale take jsme slyseli ze tam jsou dve....
Vento Tdi,Passat 3C B6 2.0 Tdi variant, Blackbeast

Uživatelský avatar
Zajic
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Teplice

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Zajic »

Už jste tuhle poruchu někdo vyřešil?

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od KJirka »

Dohy, už jsi byl u někoho, kdo má pořádnej VAG a umí ten kód chyby identifikovat ? Proč se v tom takovou dobu rejpeš sám, když si nevíš rady ? Jestli jsi z Klášterce, zastav se třeba v Březně u CV (servis v kopci vpravo). Máš to zadem kolem Nechranic kousek.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

apastej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 14.04.2010 07:34

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od apastej »

Zajic píše:Už jste tuhle poruchu někdo vyřešil?
Cau.
Tak uz to mam vyriesene (chyba 008598). V sobotu doma na dvore vymenena nova origo lambda sonda 03L906262B za origo novu opravnu sadu cislo 1K0998262AD za cca 50 eur. Takze spokojnost. Uz ma ta kontrolka otravoval casto,stale ma trapilo ci to nebude nieco ine, a sporadicky sa to zacalo prejavovat na spotrebe...ale nie vzdy....aj po mazani, tak som kupil novu a mam pokoj. Po vymene uz viac ako 600 km...a nic, zatial ani zazanam , takze zatial pohoda, hadam to bolo len to. :-) Dufam ze som niekomu pomohol. A nas motor ma 1 lambda sondu pred DPF a 2 snimace teloty - pred a za DPF filtrom.
___________________________________
3C VARIANT, 2.0 TDI - CBAB

Uživatelský avatar
Lukas.cc
Pilot
Pilot
Příspěvky: 726
Registrován: 02.03.2013 10:20
Bydliště: Orlová

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od Lukas.cc »

Dohy píše:ja o vikendu zkusil tu lambdu vyjmout vycistil jsem ji prekontroloval kabely atd a tak jako tak nic ... koupit novou a jen tak ji zkusit ? Nevím si rady, na víc když se závada vyřeší, zhasne kontrolka ? Nebo je potřeba pres pc vymazat chyby a čekat ? Vůbec nevim ... :negative: :oops: :sorry:
Bohužel na lambdě moc nezoznáš, průběh se kontroluje osciloskomep. Jědině tak poznáš zda je vadná doma nepoznáš. :(
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw

apastej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 14.04.2010 07:34

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od apastej »

Dohy píše:ja o vikendu zkusil tu lambdu vyjmout vycistil jsem ji prekontroloval kabely atd a tak jako tak nic ... koupit novou a jen tak ji zkusit ? Nevím si rady, na víc když se závada vyřeší, zhasne kontrolka ? Nebo je potřeba pres pc vymazat chyby a čekat ? Vůbec nevim ... :negative: :oops: :sorry:
A inac ta kontrolka zhasne ak prestane lambda sonda blbnut, mne sa to zo zaciatku stalo 2 krat ze shasla...pri vacsom pocte km. Ale potom uz zacala blbnut stale....takze vymenena, aj ked som si nebol isty ci je zla iba ta sonda, ale nastastie bola. :)
___________________________________
3C VARIANT, 2.0 TDI - CBAB

Uživatelský avatar
svanco
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2295
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OpavWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od svanco »

Ty sondy tam jsou celkem 4 trefit bez vybaveni tu správnou chce mít štěstí jinak se musí změřit a je to na jistotu

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chyba motoru CR 2008 dotaz

Příspěvek od KJirka »

no, takhle trefoval kamarád vadnou svíčku v osmiválci. Byla to ta předposlední.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“