Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Již delší dobu se potýkám s problémem škubání motoru v tahu.Ponejvíce v režimu prudkého přidání plynu bez podřazení při vyšších rychlostech od otáček v rozmezí 1500 -2000 ot/min.Nad 2000 ot/min problem vymizí.Ne však zcela na 100%pouze jako by auto někdo vzadu jemně semtam přidržel za kouli.Vstřiky přetěsněny,filtry vyměněny,egr zaslepen.Režim jízdy jsem nalogoval,tak jestli by se mi na to tady někdo mrknul a poradil.
Naposledy upravil(a) viktoska dne 05.04.2014 22:09, celkem upraveno 2 x.
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Todle ti nikdo luštit nebude, stáhni si program diesel power viewer, v tom otevřeš ten log a hodíš sem tabulky z toho, je to tam pěkně přehledný
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
to ne no ... pak uz je jen sifra mistra leonarda
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Tak už jsem to opravil.Může se na to někdo mrknout?
V logu z diesel poweru se mi otevřela jen kolonka č.1.
V logu z diesel poweru se mi otevřela jen kolonka č.1.
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
všechno špatně zpátky na stromy. Naloguj skupiny 3 a 11, tady neni nic poznat. A hlavně nedělej kilometrovej log, ale najdi si rovinku, dej tam čtyřku, spomal skoro na volnoběžný otáčky, šlápni plnej zapni log a drž to aspoň do 4000ot a furt plnej.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Ok díky za radu.Prubnu a dám to sem.Sedlo01 píše:všechno špatně zpátky na stromy. Naloguj skupiny 3 a 11, tady neni nic poznat. A hlavně nedělej kilometrovej log, ale najdi si rovinku, dej tam čtyřku, spomal skoro na volnoběžný otáčky, šlápni plnej zapni log a drž to aspoň do 4000ot a furt plnej.
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Pokud mohu přidat trošku moudra do tohoto tématu.Mám to stejné auto se stejným motorem a měl jsem asi 5 let stejnou závadu Stálo mě to asi 100 tis a nakonec to bylo tim kovovým nesmyslem co je nad naftovým filtrem..Někde si to tam přisávalo, ale přitom neteklo ven!! A nebo skus vyčistit sítko v nádrži
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Díky za reakci.Už jsem o tom taky někde četl,že zlobilo tohle předehřívání paliva.Řešil to snad i tím,že to dal zcela pryč,s tím,že mu to sice nepředehřívá ale že má už konečně klid.Mrknu na to....Ohledně filtru paliva v nádrži...na to se taky určitě podívám ale tam jsem docela skeptický.Pravděpodobnost je dost nízká.Danny píše:Pokud mohu přidat trošku moudra do tohoto tématu.Mám to stejné auto se stejným motorem a měl jsem asi 5 let stejnou závadu Stálo mě to asi 100 tis a nakonec to bylo tim kovovým nesmyslem co je nad naftovým filtrem..Někde si to tam přisávalo, ale přitom neteklo ven!! A nebo skus vyčistit sítko v nádrži
Apropó,jak jsi řešil problém s předehříváním Ty?Vyměnil jsi to anebo nějak přetěsnil?Ona je to taková opičárna,kam vedou hadičky z chladicího okruhu,je to přitěsněné k filtru jedním středovým imbusem.Nevím kudyma by to tam přisávalo.Mám hlavu filtru z motoru AFM 81Kw.Koupit k tomu filtr a zkusit to tam dát,jestli to přestane blbit?
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Řešil jsem to s autorizovaným servisem a ti mi řekli, že je to tam zbytečné.Stejně tak jako byl omyl dávat na 85kw AJM hydraulicky napínak (tlumič kmitů) ma rozvodový řemen,že se to bez něj obejde.Tak jsem dam dal obyčejný naftový filtr z golfa (octavie) a to chlazení jsem odpojil.Ono je to spíše příhřev, protože kdyý se podíváš pořádně,tak je to napojené na chladící kapalinu..Ale přitom ta nafta se v té PD hlavě nahřeje dost!! Takže podtrženo sečteno.Mám tam obyčejný filtr, auto přestalo cukat a jede jako z praku.Mám tam čip na 147koní a ani nezakouří..Takže to je opravdu k ničemu.Já bych viděl hlavní problém v tom, že všechny PD motory od ¨konce roku 1999 mají v nádrži palivové podávácí čerpadlo.Já ho tam ještě neměl.Takže tandemové čerpadlo na motoru,si muselo samo natahovat palivo přes sítko z nadrže, přes hadice a ten složity filtr.Přišel jsem na to tak, že jsem dal čiré hadičky mezi palivový filtr a tandemové čerpadlo..A nesmí tam lítat bublinky..Já jich tam měl opravdu dost a dělalo to přesně co píšeš..Nebylo to potrubím, ale tím debilním chladičo-ohřívačem.Takže proto to ty první PD dělají..Nevychytaný motor.Ten chladič tam nemá co dělat, to stejné s tím čerpadélkem v nádrži a nebo ten tlumič na rozvodech..Prostě se to učili! Jelo to když to 100% těsnilo,ale rokama se to zhoršilo.A u novějších passatu ten problém není (2000-a výš) protože již nemají ten předehřev a hlavně už mají to podavaci čerpadlo v nádrži.Tak není v hadicích podtlak ale přetlak!! Stálo mě to hodně peněz než jsem na to přišel.Nové turbo,vstřiky a skončilo to totalní generálkou...Nakonec to bylo touhle prkotinou...Tímto děkuji HUMLOVI z Diesel poweru, který na to přišel z logu..Že má motůrek žízeň
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
No já to jen opravím: Chlazení paliva bylo i v AVF / AWX do 2002 a čísla kastle 3B-2-450 000. Samozřejmost už bylo podávací čerpadlo v nádrži.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Supr reakce,takže se mrknu,jestli mi vedou dráty do nádrže k čerpadlu.Pokud ne,tak to mám jako ty.Náš pašík je tuším 10.měsíc 2000.Myslím si ale,aniž bych se zatím přesvědčoval fyzicky,že tam čerpadlo mám.Už podle toho,jak to bezproblémově chytne po výměně pal.filtru.U rotačky to trvalo,než si to natáhlo.Tady otočím klíčem,chvilku počkám a cvak,běží.Ten bazmecht podle obrázku tam ale přesně mám.Př.z rotačky 81Kw by tam filtr měl jít bez problému,ne?
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Obměnil jsem svoje logy v úvodním příspěvku,abych to tady nepřeplňoval nesmysly.Dal jsem logovat trojku a jedenáctku.Přidal jsem ještě třináctku.Snažil jsem se dodržet postup.Snad to bude stačit.Jinak předem díky za reakce.
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Turbo se chová pěkně, váha nemá už hodnoty nic moc, ale ještě ujde a rozhodně by nezpůsobovala to škubání.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.02.2012 16:33
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
Díky za reakci.Možná to bude taky nedostatkem šťávičky....Sedlo01 píše:Turbo se chová pěkně, váha nemá už hodnoty nic moc, ale ještě ujde a rozhodně by nezpůsobovala to škubání.
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Škubání v tahu 85Kw tdi PD
jestli tam máš problém s tim výměníkem tak bych se určitě zaměril tam
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP