2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Už delší dobu mě blbne pašík jedna se o b5 rok 9/2000 APR 2.8 30v 142kw.
Má nepravidelný volnoběh motor tak jako poskakuje občas sebou cukne. Za jizdy jede celkem pěkně. Občas teplý dýl startuje ,ale když člověk pustí kliček s tím že ho zkusí natočit ještě jednou tak se chytne jakoby na min valcu a postupně do otaček vyskočí.
Zavady mi to na diagnostice ukazuje snímač vačkového hřídele řada 2 a tak sem koupil jinej starší ukazuje to furt tak sem je nakonec prohodil mezi sebou a furt mi to piše snimač vačkové hřídele zkrat na plus. Tam nevím co s tím.

Další věc mi to vypisuje chybu 1129 multiaplikativní korekce směsy takhle to vypsalo v na diagnostice bosh kts na vagu to vypsalo s tím že se taky jedná o druhou řadu válcu . Zkoušel sem měřit vahu vzduchu na diagnostice hodnota poskakuje mezi 4-5g/s . Když sem se podival na korekce tak 1 řada adaptivní 0,2 a multiaplikativní 15,6 zhruba na druhe řadě válců byla adaptivní -5,5 a multiaplikativní -25 což mi příde hrozně rozhozený. Nemá někdo tip co by to mohlo být že ten motor tak divne jde ?

Abych nezapoměl v autě je lpg ma najeto asi 8tis km měnili se kvuli tomu svíčky kabely dale se zkoušela přehazovat klapka a furt to same. A pocitove se min motor cuká na lpg na benzín jde motor ještě huř.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od xerxes »

Ahoj co se tyče te prvni chyby tak pokud jsi měnil čidlo na vačce a pořad to same tak bud bude špatna kabeláž a nebo kukni na piny v řidici jednotce jestli tam neni náhodou oxidace
Ta druha chyba to je nejspiš problem v lambda sondě :(

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Diky za radu a nahodou schema ty kabelaze a kde sou spoje atd by nebylo? Ty lambdy jeste zkusime osciloskopem kdyz se zadari

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Je mozny ze kdyby byli zle rozvody bude to na cidle vacky ukazovat zkrat na plus?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od xerxes »

tohle by neukazovalo máš dobře zapojenou kabeláž?
na ktere řadě ti to vypisuje chybu?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od xerxes »

na řadě 1 je myslim konektor zeleně označen tak projdi to

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Na rade pred ridicem to je 2 myslim

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Tak sem vyndal všechny svíce a na rade 1 jsou všechny pekne bílý a na 2 rade sou všechny cugrunt černy a tak sem objednal obě lambdy a uvidime

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od Dymák »

mě taky psal VAG chybu na jedný řadě válců... koupil jsem sadu káblú za nekřesťanstký love a jezdím jak drak.,.... takže chybu hledej v káblecch, nebo ve svíčkách...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Kabely mam novy svice maj 8000

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Neposkytl by někdo prosím schema motorove kabelaže 2.8 v6 r2000 kod Apr abych vedel co ma byt na jakym pinu na svorkovnici řídící jednotky ?

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

Tak po vyměně lambda sond (nefunkční byla origo + na druhe strane vyměnena) se motor rapidně sklidnil korekce se taky jaks stakst srovnaly ale motor ma na volnoběh furt tendenci maličko se klepat a občas jako by vynechal ale vypadky zapalovaní diagnotika nepíše a co sem koukal na čidla klepani tak všechny ukazují mezi 1.3-1.5v i při tom vypadku je to jako by chtěl zhasnout a hned se chytil a hodně líta na volnobeh předstih od 5-20stupnu při 680-720otáčkách což se mi taky nezdá muže toto způsobovat čidlo otaček kliky popřipadě ma někdo jaké hodnoty předstihu mam v kolika otačkách naměřit ? budu moc vděčnej za pomoc s timto problemem :)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od xerxes »

chod motoru by mohlo ovlivnit nasavani falešneho vzduchu tak kukni na hadice odvětrani,tenhle motor by měl jit krasně klidně taky jsem nad tim špekuloval nakonec jsem přiel na jednu věc která by mě nikdy nenapadla

h.kyvi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.12.2013 21:01

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od h.kyvi »

jo a je někajaky předně bolavý mistečko ? já bych nejradši všechny ty vyvody z odvětraní vyvedl pod auto a bylo by. Ejště sem si vzpoměl zatížení motoru na volnoběh 20% a nekdy se mu furt nechce chytat

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.8 v6 Nepravidelny chod -multiaplikativni korekce směsy

Příspěvek od xerxes »

to by nebylo špatne vyvest nekde pryč aspon by se nezasiral motor,to zatiženi motoru měřiš při vymačknute spojce?změř ho ještě při zmačkle spojce

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“