pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od tomtva »

Tak po problemech s vačkou nasledovaného problémem s bublanim jsem chtel udelat tesneni pod hlavou nakonec toho bude ale trochu vice protoze po predchozich majitelich urcite stav motoru neodpovida 235 000km a navic s nejakou tou prihodou za sebou
stav hlavy
stav hlavy
mazla vacka od praskleho vahadla
mazla vacka od praskleho vahadla
razitko s prasklinkou na pistu
razitko s prasklinkou na pistu
zanovni hlava z BKC
zanovni hlava z BKC
zanovni hlava a stara hlav po prebrusu
zanovni hlava a stara hlav po prebrusu
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od tomtva »

jinak opravu pistu jsem chtel puvodne resit levnejsim prehozením bloku i s pistama a klikou. Koupit spodek ktery za neco stoji nema natoceno hodne pres pul mega je asi problem nakonec jsem sehnal blok ktery i vybada že najzdil méně ale byl s automatu. bohuzel na mě vybafl problém že kliku z automatu nenarvu na manualní převodovku neni kam nalisovat jehlove lozisko
zadni cast kliky automatu
zadni cast kliky automatu
klika pro manual s jehlovim loziskem
klika pro manual s jehlovim loziskem
pisty
pisty
pist s ojnici z mého motoru avf 11/2000
pist s ojnici z mého motoru avf 11/2000
pisty
pisty
Přílohy
pist s koupeneho bloku 79,44
pist s koupeneho bloku 79,44
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od tomtva »

jinak tady jsem koukal na polomotor 85kw asi to bylo AUY 85kw pricnej podle vseho vyroba 7/2000. Ale co jsem koukal blok je stejnej a udelat znaj podelnej problem nebude holej motor a nutnost prehodit urcite vanu. drzaky jsou vsechny na svém místě ve vsech je zavit
ale nevim kam ma tento motor vnitrnostma blize jestli k 74kw nebo k 96kw. ja si na nej netroufl

zajmave je to ze podle absence jehlového ložiska je motor taktez s automatu a presto nema ubrané zakončení klikové hřídele a lze dolisovaním jehlového ložiska hodit na maulni prevodovku
Přílohy
AUY?
AUY?
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od djrix »

Prosímtě dotaz, ten rozdíl mezi motorama z automatu a manuálu je nějak poznat dopředu ? Teda AVF 96kW z automatu má jinej výstup kliky ke spojce než AVF 96kW z manuálu ??? :roll:
Na mě jdou mrákoty, kupoval jsem teď druhej motor a je nějakej problém se spojkou (auto mám v servisu) a jestli je to tímhle tak umřu, motor je už komplet nastrojenej v autě...
Díky moc !

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od tomtva »

Rozdil obrazek 1 a obrazek 2

automat nema jehlove lozisko pro mrkev prevodovky a misto kam se nalisovava chybí

ja ted sestavil motor.nakonec prehozena klika do jineho bloku ale

jinak je to docela darda jen polomotor
pistni krouzky 1900
lagry kliky 2600
lagry ojnic 1600
srouby ojnic 700
domecek zadni 800
retez olej cerpadla 450
napinak retezu 130

a dale

tesneni pod hlavu 900
srouby 500
rozvody

Ted jsem jeste zjistil ze i kdyz je hlava z oktavky2 z 77kw stejná vlastne je stejna skoro z jakehokoliv 8 ventiloveho PD tak jsou jine ventily maj prej 0,5mm nizsi hlavu tj jsou skoro stejne vse stejne sedi do totozne hlavy ale proste presah ventilu pres hlavu je o 0,5 mm mensí tím padem mi to asi trochu snizuje kompresi. jsem zvedav co to udela

jinak hrubým vypoctem ovlivneni komprese p1*V1=p2*V2 cca 2-1,5 atmosfery ale jestli to bude mit vliv jeste na neco jineho nevím

jinak fotky rajce tomtva
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od djrix »

Teď jsem volal a prej mám být v klidu, motor je z manuálu... spojka ale nevypíná, prý ojetej přítlačák a novej by to měl vyřešit, gól je že tam pasuje jen jeden typ lamely od LUKu za skoro bůra, další bůr stojí přítlačák....
Když vidím ty tvoje ceny, možná jsem měl udělat GO svýho motoru, střelilo mi turbo a přidřel jsem to, možná ale stálo za to dát jej do kupy....

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od d.d.t33 »

ono je to ale vzdy otazka zda do toho jit.Vem v uvahu koupis cca za 10tis jinej motor nevim kolik jsi za nej daval a stejne ma ranec najeto a porad musis neco dodelat a kdybys vrazil do sveho mas aspon jistotu ze mas pulku veci povymenovano atd,ale jak rikam zalezi za kolik jsi koupil motor a turbo.Ja osobne kdybych vedel ze si auto chci nechat dele udelam opravu a mam na delsi dobu klid rozhodne dele nez s jetym motorem pac po nejake dobe se z toho vyklube zajic v pytli

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: pustil jsem se do GO motoru AVF moje poznatky

Příspěvek od tomtva »

jj taky jsem koukal kdyz jsem nasel prasklinu na pistu a co stim

ja ale uz mel doma sehnanou jinou moc peknou hlavu z BKC 77kw takze jsem celej motor kupovat nechtel a najit motor z nejakou znamou historii se mi taky nedarilo
vsichni chcou za holej motor 8000 - 12000 ale dovnitr na pisty nevidis. a co to ma odjeto se da jen odhadovat i kdyz u 8v PD je dobrej ukazatel omackaní sedel vstriku v hlave

pri hledani jsem nasel jen jedno peknejsi asz z Fabie RS male omackani hlavy male. rozvody vypadaly jako jeste original. na motoru byl vydet urazenej tepelnej vymenik pod olejovim filtrem. horsi byla cena ktera byla u horni hranice za holej motor bez vacky. co jsem zjistoval tak po vymene vany by do passata nandat sel nenasel jsem zadnej rozdil v drzakach nicem. par lidi mi to potvrdilo ze to jde ale odvahu jsem nemel navic bych musel nekdy potom resit ze je kod motoru jinej.

ted me dostalo jen ten rozdil v tich ventilech ze si vyrobce udelal tenci hlavu ventilů a zaroven mensi vybraní v pistu pro ventil u 77 a 103 Kw jsem se dozvedel az kdyz jsem hlavu narazil na auto.

jsem zvedavej jak auto pojede jak pujde motor zatim jsem nastartoval jen na hodinku na volnobeh a lehce zvisil volnobezne otacky
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“