V10 vs. R5
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V10 vs. R5
Ahoj,
Premyslim ze si udelam radost touaregem jako druhe auto. Odjakziva se mi libi v10 svoji unikatnosti. Je opravdu ten motor tak spatnej a na udrzbu komplikovanej? Znamej na nem jezdil od 100tis do 250tis, potkala ho skrin (tahal lod) a pak uz jen alternator a prkotiny. Take se mi libi r5. Ale tam si uz vubec nejsem jistej motorem. Koukal jsem na allegro.pl a pouzity motor r5 se prodava za 70-100tis! Kdezto v10 kolem 30-50tis. Vim ze oba motory maji nejake neduhy, proto se koukam i na ceny motoru potkalo to tady nekoho vymena motoru? spotreba jsem koukal ze je cca o 2l vyssi u v10, ale zase je to motor co ma podle me koule. V8 s Lpg mit nemuzu, denne jsem v podzemnich garazich
Diky za rady
Premyslim ze si udelam radost touaregem jako druhe auto. Odjakziva se mi libi v10 svoji unikatnosti. Je opravdu ten motor tak spatnej a na udrzbu komplikovanej? Znamej na nem jezdil od 100tis do 250tis, potkala ho skrin (tahal lod) a pak uz jen alternator a prkotiny. Take se mi libi r5. Ale tam si uz vubec nejsem jistej motorem. Koukal jsem na allegro.pl a pouzity motor r5 se prodava za 70-100tis! Kdezto v10 kolem 30-50tis. Vim ze oba motory maji nejake neduhy, proto se koukam i na ceny motoru potkalo to tady nekoho vymena motoru? spotreba jsem koukal ze je cca o 2l vyssi u v10, ale zase je to motor co ma podle me koule. V8 s Lpg mit nemuzu, denne jsem v podzemnich garazich
Diky za rady
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: V10 vs. R5
Člověče já bych našetřil a koupil nejrozumnější střední cestu - V6 TDI
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: V10 vs. R5
jenze k tomu V6 TDI ja nemam zadnej vztah, vsem kolem me se to jen sere. Ja mam bavorackou 3.0d a ten motor je i pres svuj nabeh ve skvele kondici, neresim zadne klapky, vstriky a nedej boze napinaky retezu s potkanym motorem a ted doufam, ze se do me nepustite
Ten V10 me zajima protoze ma podle me koule a je to unikatni stroj
Ten V10 me zajima protoze ma podle me koule a je to unikatni stroj
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: V10 vs. R5
v pohodě, tak si ho kup
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: V10 vs. R5
V každým případě bych se vyvaroval těch válejících se v koutech bazarů za 175.000 Kč
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: V10 vs. R5
proooč? zbydou peníze na servis
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Peterka72
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.12.2010 20:15
- Bydliště: Díra u Hanušovic
Re: V10 vs. R5
Taky bych ti doporučil V6 ale kdýž máš výhrady , tak asi né . Co tady čtu a slyším od jiných tak právě víc lidí má problémy s V10 a 2.5 litrem . Tak tedy nevím ?
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: V10 vs. R5
Taky jsem to prochazel. Ja nedokazu urcit miru spolehlivosti techto motoru s V6 TDI a taky vim, ze s R5 a V10 ty problemy jsou. Spis jsem chtel slyset nazory typu "mam v10 a jsem ok" nebo ze jsou s tim problemy. Cenova relace je kolem 250k, pokud bych resil jako druhe auto pro sebe v relaci 300k+ nebo spis 400k+ asi bych koukal po necem jinem. Za V10 bych tolik penez nedal, vzhledem k povesti a vyspat se muzes do V10 za 250 stejnetak jako za 350 Auta docela tocim, takze bych to videl na to, ze ho budu mit tak rok.
- vrbic
- Člen klubu
- Příspěvky: 365
- Registrován: 21.01.2010 22:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: V10 vs. R5
Člověče já Ti asi nějak nerozumím Chceš si udělat radost a koupit si V10 - OK, proti gustu... , ale je tak 150% jistota, že do toho auta v prvním roce něco dáš, takže to nějak postrádá smysl, do toho něco napumpovat, vypiplat si ho a hodně pod cenou ( V10 padá strašně ) ho za rok prodávat.
V10 je labužničina a kdybych ho vybíral já, našel bych v Německu po FL nějakýho hrozně našlapanýho individuála ať to má koule, když už...
V10 je labužničina a kdybych ho vybíral já, našel bych v Německu po FL nějakýho hrozně našlapanýho individuála ať to má koule, když už...
- Peterka72
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.12.2010 20:15
- Bydliště: Díra u Hanušovic
Re: V10 vs. R5
Napsal bych to asi stejně . První rok je nákladově asi nejhořší , uděláš výměny náplní , brzdy atd. , protože pokaždý není ten servis tak doloženej . Vychytáš nedostaky co majiteli před Tebou třeba nevadily a pak ho se ztrátou prodáš ?
Už dříve jsem popisoval moje zkušenosti se servisem a provozem Touarega , když se mě na to kdosi ptal . Tak Ti to sem hodím - cituji
Jestli myslíš provoz , tak ten o proti osobákům co jsem měl je drážší určitě . Už 17 let jezdím ve vozech koncernu VW od Jetty 1,6 d , passata combi 3 - 1.9 d , passata combi 4 - 1,9 tdi , passata combi 5 - 1.9 tdi 4x4 , manželka golf 4 - 1.4 , golf 5 - 1,6 Touareg je samo uplně jiná liga , jak ve svezení , v komfortu a pohodlí , místa ve předu , vyššího posezu , jízdy v terénu , zátahu motoru Ale je to i jiná liga v provozních nákladech . Kupoval jsem ho v lednu 2011 , během půl roku jsem do něj nasypal přes 60000 kč Bohužel na mě přišla řada ohledně vyměn veškerých oleju a filtrů v motoru , tak jsem to hned spojil i s automatem a diferákama - 18000 kč, komplet brzdy - desky , kotouče a pakny v zadu na parkovací brzdě - 20000 kč , utržený unašeč na kardanu 5000 kč , škrtící klapka sání - 10000 kč , regenerace filtru pevných částic 2000 kč atd. To všechno v průběhu najetých 10000 km Do 4 passata combi 1.9 tdi za deset let co ho mám a měl najeto 120000 km , těd bude mýt už na tachaku 300000 km jsem dal tak 40000 kč . S Touaregem měsíčně najedu kolem 2000 km Při dnešních cenách nafty a mojí průměrné spotřebě 12 l projezdím skoro 10000 kč za měsíc . Tak si ty náklady na provoz nějak přeber . Ale zase to svezení stojí za to !!!
Už dříve jsem popisoval moje zkušenosti se servisem a provozem Touarega , když se mě na to kdosi ptal . Tak Ti to sem hodím - cituji
Jestli myslíš provoz , tak ten o proti osobákům co jsem měl je drážší určitě . Už 17 let jezdím ve vozech koncernu VW od Jetty 1,6 d , passata combi 3 - 1.9 d , passata combi 4 - 1,9 tdi , passata combi 5 - 1.9 tdi 4x4 , manželka golf 4 - 1.4 , golf 5 - 1,6 Touareg je samo uplně jiná liga , jak ve svezení , v komfortu a pohodlí , místa ve předu , vyššího posezu , jízdy v terénu , zátahu motoru Ale je to i jiná liga v provozních nákladech . Kupoval jsem ho v lednu 2011 , během půl roku jsem do něj nasypal přes 60000 kč Bohužel na mě přišla řada ohledně vyměn veškerých oleju a filtrů v motoru , tak jsem to hned spojil i s automatem a diferákama - 18000 kč, komplet brzdy - desky , kotouče a pakny v zadu na parkovací brzdě - 20000 kč , utržený unašeč na kardanu 5000 kč , škrtící klapka sání - 10000 kč , regenerace filtru pevných částic 2000 kč atd. To všechno v průběhu najetých 10000 km Do 4 passata combi 1.9 tdi za deset let co ho mám a měl najeto 120000 km , těd bude mýt už na tachaku 300000 km jsem dal tak 40000 kč . S Touaregem měsíčně najedu kolem 2000 km Při dnešních cenách nafty a mojí průměrné spotřebě 12 l projezdím skoro 10000 kč za měsíc . Tak si ty náklady na provoz nějak přeber . Ale zase to svezení stojí za to !!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.07.2013 13:47
Re: V10 vs. R5
Ahoj, jsem majitelem V10 poměrně čerstvě. I tak mám srovnání s mými předchozími auty. Kdybych si měl vybrat mezi R5 vs. V10 volil bych V10. To bych volil z důvodu výkonu. Mám 2,5ku sice jiného výrobce (CITROEN), které je lehčí o tunu, nicméně je to líný. A ta R5-ka ti bez chipu nebude moc jezdit. Bál jsem se V10-sítky spotřeby - ta je tady na fóru diskutována. S V10 se dá jezdit i za 10set - sice to šolicháš, ale jde to - vyzkoušeno. Průměr mám 12,5, ale dá se jezdit k za 15-náct. Náklady? Každé auto se může po..sr*t. Jen tak mimochodem, zrovna ta 2,5 TD od CITROENu je považována za nejšílenější motor, který kdy lidstvo postavilo. Doporučuji si přečíst nějaké CITROEN fórum. Jen namátkou - má 2 rozvoďáky. V10-sítky bych se nebál odmění tě výkonem, zvukem, spotřebou.
VW Touareg 5.0 TDI