Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gielen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 31.01.2011 21:34

Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

Příspěvek od Gielen »

Ahoj..

Mám Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW .. při rychlejší jízdě nebo při výjezdu velkého kopce mě šlo auto do nouzového režimu.
(stačilo za jízdy vypnout klíček a vše zase jelo v pořádku)
Pak jsem koupil nový snímač tlaku na sacím potrubí.. a auto jelo asi měsíc úplně skvěle.

Asi po měsíci auto začalo zase zlobit. ten stejný problém...
a za poslední týden nepomáhá už ani vypnutí klíčku, takže auto je pořad v nouzovém režimu.

Diagnostika mě píše :

519 snímač tlaku v sacím potrubí G71 nahodilá závada - zkrat na plus
575 snímač tlaku v sacím potrubí nahodilá závada - regulace mez nedosažena

Že by po měsíci odešlo zase to čidlo?
Nebo kde muže být problém?? :( :(

Diky za help...
Naposledy upravil(a) Gielen dne 22.04.2014 22:23, celkem upraveno 2 x.
WV Passat 2,5 TDI 110 kw B5,5 2003

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

Příspěvek od pohodarkajik »

není jen prodřená kabeláž někde k němu ?

Uživatelský avatar
Gielen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 31.01.2011 21:34

Re: Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

Příspěvek od Gielen »

Asi vyřešeno ...Viz dole
Naposledy upravil(a) Gielen dne 29.04.2014 23:43, celkem upraveno 1 x.
WV Passat 2,5 TDI 110 kw B5,5 2003

Uživatelský avatar
Gielen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 31.01.2011 21:34

Re: Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

Příspěvek od Gielen »

Gielen píše:Ahoj..

Mám Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW .. při rychlejší jízdě nebo při výjezdu velkého kopce mě šlo auto do nouzového režimu.
(stačilo za jízdy vypnout klíček a vše zase jelo v pořádku)
Pak jsem koupil nový snímač tlaku na sacím potrubí.. a auto jelo asi měsíc úplně skvěle.

Asi po měsíci auto začalo zase zlobit. ten stejný problém...
a za poslední týden nepomáhá už ani vypnutí klíčku, takže auto je pořad v nouzovém režimu.

Diagnostika mě píše :

519 snímač tlaku v sacím potrubí G71 nahodilá závada - zkrat na plus
575 snímač tlaku v sacím potrubí nahodilá závada - regulace mez nedosažena

Že by po měsíci odešlo zase to čidlo?
Nebo kde muže být problém?? :( :(

Diky za help...

Takže po 9 hodinách práce ..

Jsem vyměnil ventil n75 a snímač tlaku sání. (tim to samozrejmne nebylo..ale aspon je to nový )

Demontáž turba (bez autogenu u mě ani rána - připečené matky).. rozdělání turba.. ( všude saze = čištěni benzínem ) . odbroušení napečených "hrbolků" ( jemný brusný papír) o které jemně třeli vrtulky...a pracné složení turba dohromady (tím to taky nebylo..ale aji bych řek že má turbo zdravější zvuk)

Váha vzduchu je stále původní (ta to prej dělává taky)..tak tu jsem jen demontoval a vyčistil.

pak jsem si řek.. co podtlak, který ovládá naklápění tech vrtulek? a to byla ta správná cesta :)


Takže posadit člověka do auta co bude pravidelně vytáčet od neutrálu do cca 3,5 tis...a sledovat jestli se pozvedává pravidelně táhlo od regulátoru tlaku. (cca 1,5 cm by se mělo zvedat )...Mě se nepohnul ani o mm.
Takže odpojit od něj hadičku..přiložit prst na hadičku a mělo by vás to jemně vcucnout když se přidá plyn (pokud ne je chyba jinde)
Pokud vás to jemně vcucne..tak je jasný, že je vadný regulátor tlaku turba.

A pokud jste měli stejné příznaky jako já.. zkuste stahovací páskou natvrdo asi o 1 cm zvednout to táhlo od regulátor tlaku turba.
(udělal jsem to tak.. a jel se projed... Výkon který už jsem 14 dni neznal byl zpět. ( akorát jde slyšet dojezd turba, protože se nezavírá ten podtlak..tak slyšíte jak se zpomaluje turbína když pustíte plyn) ..ale jako test a potvrzeni závady.. ( že je vadný regulátor tlaku turba ) je manuální pozvednutí táhla dobrá "zkouška"... Já to tak nechal 3 dny ( abych mohl jezdit ).. než jsem sehnal nový reg. tlaku..

Při výměně regulátoru nastavte novy regulátor, přesně podle starého..( takže sehnat uplne ten stejný..)

PS: kdyby jste se pouštěli i do turba..a rozdělávali ...POŘÁDNĚ SI poznačte všechny díly tak aby jste přesně věděli jak je složit zpět ! a nikde nic neotočit / neposunout !!!!!!

PS 2 : pokud jste měnili snímač tlaku sání. ( ten co je na straně řidiče pod xenonem, který zavazí ((nevim esi je to tak i u normalnich svetel )) .tak jste určitě neskutečně proklínali Němčoura za to že nejde nasadit klíč na ten zadní šroub od snímače, protože Vám tam překáží jakýsi černý plast...Tak to vyřešte jako já kdysi ... Cca 18mm vrták.. a provrtat díru do plastu přesně nad zadním šroubkem)
= nyní když měním snímač tlaku povolím 5 přístupných šroubku..posunu světlo o kousek dopředu a krásně nasadím golu na oba dva šrouby :) a čidlo je do 10 min vyměněno )

PS 3 : zkrátil jsem všechny hadičky od ventil n75 a hadičku od regulátoru tlaku cca o 0,5 cm.. protože tech 0,5cm byli všechny hadičky natrženy...a podle mě to tam nemohlo uplně 100% těsnit. + jsem stahovacíma páskami pojistil hadičky na N75. ( původně jsem tam žádné pásky neměl)

TAK CHLAPY hodně zdaru... snad jsem někomu aspon trosku pomohl. ( když už mě nikdo :( )
Ahoj
WV Passat 2,5 TDI 110 kw B5,5 2003

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2003 V6 TDI 2,5 110KW Nouzák

Příspěvek od pohodarkajik »

tak regulace se kontroluje pomalu jako 1. vec ;-) jinak jde spustit test akcnich clenu, kdy ti prerusovane funguje ventil N75 a tahlo lita od min. po max. polohu a nepotrebujes nekoho aby na to slapal ;-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“