Nespálená nafta

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Leosprochazka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.09.2012 18:22

Nespálená nafta

Příspěvek od Leosprochazka »

Ahoj hlapi,mám dotázeček.....Koupil jsem si passata b5,5 rok 2001 AVF motor a při nastartování tak po 2 minutách začne motor chrlit hustej modrej štiplavej kouř z výfuku,nespálená nafta jak kdyby jí tam šlo moc.....Jinak když jsem auto kupoval,majitel mi říkal že bylo něco děláno s turbem.....Když jsem si je dovezl nedelaloto a po pár testovacích jízdách na krev to začalo.....Může to mít nějakou spojitost s tým turbem a nebo je to nějaký teplotní čidlo nebo vyhrncovaná hlava na střikách .......je toho asi dost že.....Jako přestane to až to projedu a až se to zahřeje na provozní teplotu.....Díky za poznazky....

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Nespálená nafta

Příspěvek od M@ty »

Budeš muset dodat víc údajů. Máš VAGínu?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Leosprochazka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.09.2012 18:22

Re: Nespálená nafta

Příspěvek od Leosprochazka »

No v práci borci mají a komoši kolem sebe kam se podívám taky :D Říkáš na VAG a musí to něco vyhodit......

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Nespálená nafta

Příspěvek od M@ty »

Spíš jsem myslel mrknout do měř. hodnot na odchylky vstřik. množství, na teplotu paliva a teplotu chlad. kapaliny na studeném motoru a při jeho ohřívání.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Leosprochazka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 15.09.2012 18:22

Re: Nespálená nafta

Příspěvek od Leosprochazka »

Ahoj tak nespálená nafta vyřešena,vyškloubnul jsem někde nějakou hadici vapkou když jsem umýval motorovej prostor a co se týče mýho cukaní auta......Stane se že auto začně vypadavát kolem 2,5 tisíce otáček......Psalo to vadné čidlo snímání otáček to se vyměnilo ale jednou za čas to udělá zas.....Ted to napíše vadné čidlo teploty nafty a teplotní čidlo kapaliny asi chladící nebo so si to ted už nepamatuju.......Je to zvláštní že to udělá fakt třeba 1-2 za týden,co vstřiky nebo turbo........

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Nespálená nafta

Příspěvek od Sedlo01 »

by tam mohl bejt jen někde špatnej kontakt když to dělá takhle málo často. Čidlo teploty vody je pod EGRkem ze zboku motoru
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“