co si napisal, vsetko je pravda, ale..Trminek píše:Prostě je ten rozdíl ve výkonu tak malej, že ho normálně nepoznáš.. Podle mě bys to poznal někde na okruhu v trošku lepším čase.
Malej příklad:
Když jsme to zkoušeli na dálnici a jel jsem za kolegou, který má G5 GTI upravený na cca 360 koní, tak pokud zachytím jeho akceleraci i ve vyšší rychlosti včas, tak mi moc neujíždí, prakticky se dá říct, že se ho i trochu udržím. Je jasný, že pokud on na to šlápne a já mám cca 1-2 sekundy zpoždění v reakci tak je ten rozdíl znát, ale stejně mi bude ujíždět O RSko...
Jedna věc je výkon na papíru a druhá je realita...
A zrovna hmotnost G7 je hodně kritizovaná... Ono když máš DSG a k tomu performance kit, tak jsi na cca 1477 kilo a to už je dost. Třeba jen ten performance pack je + 42 kilo navíc...
Jen pro info GV GTI má hmotnost 1413 kilo.
...ale zabudol si na vykonovy rozdiel, co je 130 koni.