Termostat-umisteni 1.6 AKL
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
a co teplotni čidlo i tam je častý problém
- subaru326
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28.10.2010 18:41
- Bydliště: Rájec - Jestřebí
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
To bylo nedávno měněné a nemyslím že by najednou přestalo fungovat (před výměnou teplota dosahovala téměř 90°C proto jsem sáhl po výměně termostatu.) není možní že jsem ho tam nějak špatně dal?
- OGÍ
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.02.2012 16:40
- Bydliště: Jihlava
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Mne se taky absolutně nemůže zahřát max tak na 70 a to mám vyplé topení jakmile zapnu topení motor je studený, mám tam sportovní vzduchový filtr je možné že je to tím ?
VW GOLF IV 1.6 SR 74KW
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Pokud je cidlo teploty OK tak to bude termostat ten vymen a budes mit klid.
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
- Danxm
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.05.2011 23:55
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Nevím kde berete ty bezva ceny ??? Termostat origo VW 267,- kč.
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Ahoj uz oneco podrahnul http://www.cc-autodily.cz/termostat-oct-1-8-2-0" onclick="window.open(this.href);return false; stoji 297Kc
A nebo jak mas chut na chinu ta http://www.cc-autodily.cz/termostat-oct-1-8-2-0-1-1" onclick="window.open(this.href);return false; pouhych 84Kc
A nebo jak mas chut na chinu ta http://www.cc-autodily.cz/termostat-oct-1-8-2-0-1-1" onclick="window.open(this.href);return false; pouhych 84Kc
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
- wlcakk
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22.07.2010 11:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Ja koupil origo přímo ve VW a nějak netěsnil. Musel jsem nechat těsnění ze starého termostatu a vše už bylo Ok.. Na novém bylo těsnení kulatého průřezu a na starem bylo hranaté. Takže pro to..
Chceš-li býti správným Čechem, utírej si pr..l mechem. Není-li mech v dosahu, sjeď si řití po svahu.
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Divne ja tam daval tento http://www.cc-autodily.cz/krouzek-termostatu" onclick="window.open(this.href);return false; a vse OK
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07.09.2012 21:24
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Zdravím, před nedávnem sme začal mít problémy s teplotou, kolísá mezi 60-80°C, ve městě spíš k těm 80, po dálnici při klidné jízdě kolem 110-120 se drží na 60, občas se stane že vyleze výš a pak zase rychle klesne. Typnul sem to na termostat, tak jsem s jej dneska cvičně vyměnil ale nic se nezměnilo. Mohlo by to být čidlem?
A ještě další věc co mě zaráží, že ta hadice, která jde od termostatu do chladiče je studená (po ujetí asi 10km) a ta co jde z chladiče zpět do motoru je teplá, nemělo by to být naopak?
PS: nevíte někdo jak dostat skvrny of fridexu ze zámkovky?
A ještě další věc co mě zaráží, že ta hadice, která jde od termostatu do chladiče je studená (po ujetí asi 10km) a ta co jde z chladiče zpět do motoru je teplá, nemělo by to být naopak?
PS: nevíte někdo jak dostat skvrny of fridexu ze zámkovky?
Golf IV 1.6 74kw LPG, r.v.2000
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
jaky byl vyrobce termostatu vyměn i teplotni cidlo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 07.09.2012 21:24
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
termostat je febi...zkoušel jsem hledat teplotní čidlo, jak jsem jej našel tak sem si cvičně vypojil konektor, trochu ho profoukl, nacvakl zpět a světe div se, po cestě do Ovy cca 250km se teplota z 90 ani nehnula...tka to vypadá že sem projebal 4 kila a zbytečně jel 30km na kole do kelly
Golf IV 1.6 74kw LPG, r.v.2000
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
to se stavo no přiště budeš chytřejši
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Zdarec mam ted jiny problem, pred nedavnem mi vytlacilo G12 prez expansku. Tak se udelalo tesneni pod hlavou vcetne zabrusu hlavy a taky test jestli neni rupla vse OK. Vymeneny termostat, nove rozvody komlet, nove cidlo teploty, vymeneny ventilator chladice (byl spaleny motor) a rupla pojistka u baterky 30A vse vymeneno a opraveno. Ale ventilator na chladici se neroztoci jak je teplota na budikach 90, zeby jeste to cidlo na chladici odeslo? Jak zapnu klimu tak se toci obje sahary.
Odesláno z mého GT-I9505
Odesláno z mého GT-I9505
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Termostat-umisteni 1.6 AKL
Chce to změřit teplotu diagnostikou během jízdy,tedy jaká je skutečná provozní teplota a budíků a udělat si i test ventilátoru 02 motor AČ.Teplota na budících je jen orientační.Po zkušební jízdě kdy je teplota dle budíků již 90C nechej zahřátý motor ještě běžet (ideální teplé počasí) a sleduj teplotu diagnostikou kdy sepne ventilátor.Jestli bude teplota stoupat nad těch 90C a nesepne se chlazení tak může být znova vadné i to termočidlo přímo na chladiči nebo i ta jednotka dochlazování.Zapnutím klimošky dáváš příkaz jednotce dochlazování aby zapla "oba" ventilátory na saharách.Při chlazení motoru ti sepne ten "větší" ventilátor a to na I a II stupeň dochlazování dle teploty motoru.
Tolik teorie.Praxe = zkratni to čidlo jestli se sepne ventilátor.
Tolik teorie.Praxe = zkratni to čidlo jestli se sepne ventilátor.