V8
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- PavelSv
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 22.01.2010 17:50
- Bydliště: Deblín 30km od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
Zřejmě suchej starter
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18.10.2010 07:15
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
dík
Naposledy upravil(a) h.h8 dne 29.05.2014 06:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 27.03.2011 19:38
- Bydliště: F-M
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
Mám taky podobný problém,nastartuji a něco mi tam řehtá jakoby něco opravdu šlapalo na sucho. Nejvíc když zvednu otáčky na 1000/m pak při vyšších se to uklidní.
VW Touareg 2,5 TDI,R5-128KW,2004,Automat(prodáno ). Škoda Octavia I, 1.9TDI-81KW.2003. VW Passat Highline 2.0 TDI 103 kW,2007,automat(DSG). Audi A4 Quattro Allroad,2010,155KW,2.0 TFSi AUT
- PÁJA77
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 27.10.2011 09:33
- Bydliště: okr.Jindřichův Hradec
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
Jestli není starter zimou zatuhý,pastorek pak nezaskočí do věnce setrváku.Pak se ty zuby pastorku mydlí čelně o zuby na setrváku a rachtá to. Bude lepší ho vyndat,rozdělat,namazat a třeba bude O.K.
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
suchej starter je asi suchej vtip
je potřeba říct, jestli to dělá během otáčení startéru, nebo bezprostředně po tom, co motor naskočí
1. případ - problém je pouze se starterem.
2. případ - netěsní hydroštely - cvakají, dokud se znovu nenaplní olejem
je potřeba říct, jestli to dělá během otáčení startéru, nebo bezprostředně po tom, co motor naskočí
1. případ - problém je pouze se starterem.
2. případ - netěsní hydroštely - cvakají, dokud se znovu nenaplní olejem
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18.10.2010 07:15
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
ok
Naposledy upravil(a) h.h8 dne 29.05.2014 06:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 18.12.2013 02:26
Re: divné zvuky-zarachtání při nastartování
Hydroštěly jsou pod vačkou...Bejt tebou hned si to nechám zkontrolovat mě zadřený hydroštěly ( španý výměny oleje předešlíma majtely ) tu vačku obrousily a celková výměna i s všema těsněníma novejma je to lepší když už je to celé rozebrané s prací vyšla na 20 000 kč. To znamená vyndat a rozebrat motor pořádně ho nechat vyčistit od těch jemných pylin a udělat výměnu oleje a filtrů jo a ještě vyčistit vanu motoru. Poznal sem to že se zvýšila spotřeba zvuk a chod motoru nebyl jako má být.
Nvm jestli je tohle tvůj případ ale aspon víš co se stane jestli budeš mít v háji hydroštely nebo aspon jedna z příčin toho
Nvm jestli je tohle tvůj případ ale aspon víš co se stane jestli budeš mít v háji hydroštely nebo aspon jedna z příčin toho
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05.06.2012 13:41
divné zvuky-zarachtání při nastartování ? hydroštely?
Ahoj, mam podobny problem. Najeto 270000 km. Jak se da zkontrolovat jestli to jsou opravdu hydrostely? Dekuju za odpoved
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 01.11.2008 12:59
Re: V8
Skoda ze jsem na toto tema kouknul pozde vyresil by jsem vam to hned:), jj je to kllasika, ale pokud clovek to vyhmatne driv nestoji to ranec, protoze se prodre jen ten obloucek a ten ma uplne stejny octavia 1,8T a samozrejme mooooc levnejsi, ale nebojte kluci taky jsem ten na jedne strane musel menit ve vw:))) je pro srovnani komplet me to vyslo i s praci cca 16tis
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 26.05.2011 23:39
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: V8
Zdravím Pánové,
rád bych oživil toto téma jelikož jsem zjistil že se mi ozývají řetízky když motor běží u mé V8 stane se že občas při nastartování zarachtá ale netrvá to ani vteřinu udělá to jen jednou za čas. Známí to řešil u své A6 4.2 V8 v servisu nechal zhruba 65k měnili mu napínáky řetízky a komplet rozvody ale stejně mu to čas od času zarachtá.
Údajně jsou v hlavách z5tné ventily aby držely olej v horní části ale tomu se mi moc nechce věřit.
Zajímá mě spíše shodnost dílů s 1,8t ? má někdo zkušenosti ? D
Dále umí někdo sehnat za slušnější cenu díly než když pujdu jako soukromá osoba to koupit do VW popřípadně oporučit nějaký servis co má zkušenosti s motory V8 od koncernu ?
rád bych oživil toto téma jelikož jsem zjistil že se mi ozývají řetízky když motor běží u mé V8 stane se že občas při nastartování zarachtá ale netrvá to ani vteřinu udělá to jen jednou za čas. Známí to řešil u své A6 4.2 V8 v servisu nechal zhruba 65k měnili mu napínáky řetízky a komplet rozvody ale stejně mu to čas od času zarachtá.
Údajně jsou v hlavách z5tné ventily aby držely olej v horní části ale tomu se mi moc nechce věřit.
Zajímá mě spíše shodnost dílů s 1,8t ? má někdo zkušenosti ? D
Dále umí někdo sehnat za slušnější cenu díly než když pujdu jako soukromá osoba to koupit do VW popřípadně oporučit nějaký servis co má zkušenosti s motory V8 od koncernu ?
Touareg 4,2 V8 228kw
dříve :
Passat B5,5 variant 120kw tiptronic
Passat B5 variant 81kw
dříve :
Passat B5,5 variant 120kw tiptronic
Passat B5 variant 81kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 18.10.2010 07:15
Re: V8
Ahoj, jsou to opravdu napínáky a řetězy, já je musel měnit rachtalo to hodně. Po výměně je to lepší, ale když auto stojí třeba 5 dní a nastartuji zarachtá to, ty nabínáky jsou hydraulické a než se natlakují a napnou chvíli to rachtá a hydroštely chvíli cvakají než se naplní. Někde mi i říkali, že je tohle standardnní věc a tyto motory jsou takto stavěné a budou to dělat vždy. Rozhodně ale po pár set tisíc se vytahaj řetězy a napínáky a musí se měnit. Vyšlo mě to na cca 50 tis. Pokud to zarachtá jen když auto stojí několik dní tak je to ok a konstrukce toho motoru. Když to dělá pokaždém startu řešil bych to.
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: V8
Jj, při delším stání a v zimě, kdy je olej "ztuhlý" to po startu zarachtá...
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 26.05.2011 23:39
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: V8
Mě to zarachtá opravdu občas ale když otevřu kapotu tak ten řetízek začínám slyšet při chodu motoru, ale s cenou těch šponováků ve VW to je šílené našel jsem něco na ebay z německa ale to zase nevím jaké to je s kvalitou dílů :/
http://www.ebay.com/itm/For-VW-Audi-4-2 ... SwNSxVL2ms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/For-VW-Audi-4-2 ... SwNSxVL2ms" onclick="window.open(this.href);return false;
Touareg 4,2 V8 228kw
dříve :
Passat B5,5 variant 120kw tiptronic
Passat B5 variant 81kw
dříve :
Passat B5,5 variant 120kw tiptronic
Passat B5 variant 81kw