Nově koupený b5 2,8 V6

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

Ahojte, měl bych pár dotazů ohledně 2,8 v6. Koupil jsem ji se spálenou spojkou doslova za hubičku, bohužel minulý majitel ikdyž jej měl jen chvilku tak jen jezdil, kurv**l a neopravoval. takže ty otázky. 1)Po výměně spojky se zjistilo že přední polosy jsou kaput, chtěl bych se zeptat, dájí se poloosy udělat doma? Technicke znalosti mam - studuju strojirenstvi ale nemám zkušenosti s takovouto opravou a chtěl bych koupit radši kvalitnějši součástku a ušetřit za praci než naopak. za 2) vubec netuším jaký olej se tam předtím dával tak bych chtěl poradit něco co se hodí do motoru z 230 tis. km který trošku prosakuje přes levou hlavu (jak gufera tak těsnění víka ventilů). K tomu patří otázka č 3) Výměna gufer a rozvodů doma, chci se zeptat zda u tohoto motoru jdou udělat gufera zezhora bez sundání hlav. U mojí bývalé b4 1,8 to šlo tak by mě potěšilo kdyby to šlo i zde. No a otázka č.4 - brzdy vzadu jsou kotouče uplně kaput tam bych chtěl nějaké bežné plné a dopředu bych se chtel zeptat zda se vyplatí kupovat vrtané kotouče např: zimmerman nebo stačí normálni s vnitřím chlazením? S autem nijak extra nelítám ale mám rád když je na brzdy spoleh. Díky moc všem za odpovědi.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Dymák »

sakra to je otázek :mrgreen:
- co to je poloosy kaput??? Vyměnit doma určitě jdou (povolit matku na náboji na zemi, pak zvednout, odpojit těhlici, 6x torx u převodovky a je to venku)
- olej klidně syntetiku (motor je držák, takže 230K není důvod, proč dávat semi)
- gufera nejdou svrchu - musí hlavy dolů
- kotouče bych dal normální chlazený - vrtaný hrozně žerou desky a jsou akorát na parádu (pokud ty díry budeš každej tejden čistit - jinak budou fuj fuj)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

No poloosy kaput bylo opravdu moc obecne, spatne jsou homokineticke klouby, na jednom uplny chyby manzeta a na druhem je dotrhana, na obe strany to strasne mlati, a pri vetsim vytoceni kol to strasne skube pri rozjezdu. Navod na vymenu z fotkama jsem jiz nasel, jen se chci zeptat je rozdil u kloubu manual/automat?

ondriso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 15.10.2010 23:26

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od ondriso »

gufera na ventiloch idu udela aj na motore... https://www.youtube.com/watch?v=Pkz6ueXocYw" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant highline, 2,8, lpg

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

Dekuji moc za odkaz, ty moje gufera uz stoji za prd a desil jsem se toho jak budu sundavat hlavu.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od xerxes »

nic na tom neni hlavně si poznač rozvod

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

Děkuji za rady, chtěl bych se zeptat zda nevíte číslo nebo označení toho přípravku kterým stlačoval ty pružiny těch ventilů. Nemohl jsem to nikde moc najit a nevím zda je to nějaký univerzál nebo přímo na tenhle motor.

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda někdo skoušel dát na tento motor LPG s jedním vstřikem? Bylo to na Chrysleru Voyageru 3,0 V6 a tam to prý fungovalo.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od xerxes »

lepši na každy valec tryska

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od mastibruch »

Technicky by to slo ale kdo vi jak by to fungovalo...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

No teď jsem s tim byl u borce co mi to mam montovat a rikal ze kdyby to v tom sani chytllo, což je docela možne když bude cele sani plne plynu a otevřou se ventily, tak by to nejspiš nevydželo:( že to tak jde jen pokud je sani hlikove nebo kovove. Museli ve vw zrovna na tomhle setrit:-(

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od mastibruch »

No tak jako dávat do tohodle motoru starý systém LPG je pěkná blbost. Když chceš aby ti to jelo normálně tak ta dej sekvenci. A druhá věc je že kdo ví za kolik by to jezdilo...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Debru
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 26.11.2011 12:12
Bydliště: Zlín

Re: Nově koupený b5 2,8 V6

Příspěvek od Debru »

Jenze co jsem se zatim dival tak sekvenci lovtec na v6 neni na bazarech moc, spis zadna a kupovat novy plyn se mi nevyplati, snad to nekde sezenu:)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“