Nově koupený b5 2,8 V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Nově koupený b5 2,8 V6
Ahojte, měl bych pár dotazů ohledně 2,8 v6. Koupil jsem ji se spálenou spojkou doslova za hubičku, bohužel minulý majitel ikdyž jej měl jen chvilku tak jen jezdil, kurv**l a neopravoval. takže ty otázky. 1)Po výměně spojky se zjistilo že přední polosy jsou kaput, chtěl bych se zeptat, dájí se poloosy udělat doma? Technicke znalosti mam - studuju strojirenstvi ale nemám zkušenosti s takovouto opravou a chtěl bych koupit radši kvalitnějši součástku a ušetřit za praci než naopak. za 2) vubec netuším jaký olej se tam předtím dával tak bych chtěl poradit něco co se hodí do motoru z 230 tis. km který trošku prosakuje přes levou hlavu (jak gufera tak těsnění víka ventilů). K tomu patří otázka č 3) Výměna gufer a rozvodů doma, chci se zeptat zda u tohoto motoru jdou udělat gufera zezhora bez sundání hlav. U mojí bývalé b4 1,8 to šlo tak by mě potěšilo kdyby to šlo i zde. No a otázka č.4 - brzdy vzadu jsou kotouče uplně kaput tam bych chtěl nějaké bežné plné a dopředu bych se chtel zeptat zda se vyplatí kupovat vrtané kotouče např: zimmerman nebo stačí normálni s vnitřím chlazením? S autem nijak extra nelítám ale mám rád když je na brzdy spoleh. Díky moc všem za odpovědi.
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
sakra to je otázek
- co to je poloosy kaput??? Vyměnit doma určitě jdou (povolit matku na náboji na zemi, pak zvednout, odpojit těhlici, 6x torx u převodovky a je to venku)
- olej klidně syntetiku (motor je držák, takže 230K není důvod, proč dávat semi)
- gufera nejdou svrchu - musí hlavy dolů
- kotouče bych dal normální chlazený - vrtaný hrozně žerou desky a jsou akorát na parádu (pokud ty díry budeš každej tejden čistit - jinak budou fuj fuj)
- co to je poloosy kaput??? Vyměnit doma určitě jdou (povolit matku na náboji na zemi, pak zvednout, odpojit těhlici, 6x torx u převodovky a je to venku)
- olej klidně syntetiku (motor je držák, takže 230K není důvod, proč dávat semi)
- gufera nejdou svrchu - musí hlavy dolů
- kotouče bych dal normální chlazený - vrtaný hrozně žerou desky a jsou akorát na parádu (pokud ty díry budeš každej tejden čistit - jinak budou fuj fuj)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
No poloosy kaput bylo opravdu moc obecne, spatne jsou homokineticke klouby, na jednom uplny chyby manzeta a na druhem je dotrhana, na obe strany to strasne mlati, a pri vetsim vytoceni kol to strasne skube pri rozjezdu. Navod na vymenu z fotkama jsem jiz nasel, jen se chci zeptat je rozdil u kloubu manual/automat?
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15.10.2010 23:26
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
gufera na ventiloch idu udela aj na motore... https://www.youtube.com/watch?v=Pkz6ueXocYw" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat Variant highline, 2,8, lpg
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
Dekuji moc za odkaz, ty moje gufera uz stoji za prd a desil jsem se toho jak budu sundavat hlavu.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
nic na tom neni hlavně si poznač rozvod
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
Děkuji za rady, chtěl bych se zeptat zda nevíte číslo nebo označení toho přípravku kterým stlačoval ty pružiny těch ventilů. Nemohl jsem to nikde moc najit a nevím zda je to nějaký univerzál nebo přímo na tenhle motor.
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda někdo skoušel dát na tento motor LPG s jedním vstřikem? Bylo to na Chrysleru Voyageru 3,0 V6 a tam to prý fungovalo.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
lepši na každy valec tryska
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
Technicky by to slo ale kdo vi jak by to fungovalo...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
No teď jsem s tim byl u borce co mi to mam montovat a rikal ze kdyby to v tom sani chytllo, což je docela možne když bude cele sani plne plynu a otevřou se ventily, tak by to nejspiš nevydželo:( že to tak jde jen pokud je sani hlikove nebo kovove. Museli ve vw zrovna na tomhle setrit:-(
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
No tak jako dávat do tohodle motoru starý systém LPG je pěkná blbost. Když chceš aby ti to jelo normálně tak ta dej sekvenci. A druhá věc je že kdo ví za kolik by to jezdilo...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Nově koupený b5 2,8 V6
Jenze co jsem se zatim dival tak sekvenci lovtec na v6 neni na bazarech moc, spis zadna a kupovat novy plyn se mi nevyplati, snad to nekde sezenu:)