1.2 TSi 77 kW - studený start
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.05.2014 15:12
1.2 TSi 77 kW - studený start
Ahoj, mám tento motor v O3 a momentálně mám najeto asi 2 tisíce a všiml jsem si, že při každém studeném startu motor chvilku zabručí jako diesel a následně se opět vrátí do normálního chodu, viz. video: http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; , každý další start je už v pohodě....
Další věci je, že pokud je auto na sluníčku, kde je teplota cca 20 stupňů a vyšší, tak po nastartování studeného motoru tento asi 20 sekund drží zvýšené otáčky na cca 1200 a ty lehce kolísají, poté se vše vrátí opět do normálu, myslel jsem, že takto by si motor měl pomáhat spíše při nižších teplotách....
Máte někdo podobné zkušenosti? Díky....
Další věci je, že pokud je auto na sluníčku, kde je teplota cca 20 stupňů a vyšší, tak po nastartování studeného motoru tento asi 20 sekund drží zvýšené otáčky na cca 1200 a ty lehce kolísají, poté se vše vrátí opět do normálu, myslel jsem, že takto by si motor měl pomáhat spíše při nižších teplotách....
Máte někdo podobné zkušenosti? Díky....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 23.03.2014 14:01
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
To mi dělá i 1.4 TSI 90 kW, jak kolísání otáček, tak nějaký ten zvuk. Ale toho zvuku si všimla až manželka, protože ještě nebyl mimo auto při startování
Neviděl bych to nějak tragicky.
Neviděl bych to nějak tragicky.
VW GOLF Variant VII 1.4 TSI 90KW Comfortline + mlhovky, sedadla ergoActive, rádio Composition Media
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
podle mě si už asi děláš prd_l s tím dotazem.Goril píše:Ahoj, mám tento motor v O3 a momentálně mám najeto asi 2 tisíce a všiml jsem si, že při každém studeném startu motor chvilku zabručí jako diesel a následně se opět vrátí do normálního chodu, viz. video: http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQ ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; , každý další start je už v pohodě....
Další věci je, že pokud je auto na sluníčku, kde je teplota cca 20 stupňů a vyšší, tak po nastartování studeného motoru tento asi 20 sekund drží zvýšené otáčky na cca 1200 a ty lehce kolísají, poté se vše vrátí opět do normálu, myslel jsem, že takto by si motor měl pomáhat spíše při nižších teplotách....
Máte někdo podobné zkušenosti? Díky....
Na nic bych nečekal, vzal soudního znalce a právníka a auto okamžitě vrátil. Viděl bych to na nedstranitelnou výrobní vadu!
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Rozvody/přestavovač (pokud má)... v pořádku to není.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Určitě porovnat s jinou O3.Mám taky 1.2 a studené starty jsou vždy trošku hlučnější.Dělají to ventily než se natlakují zdvihatka zcela normální stav.Ty otáčky jsou z důvodu studeného motoru.I kdyby to auto stálo celý den na slunci motor nebude na provozní teplotě a tudíž bohatší směs+zvýšené otáčky dá se to vysledovat i při jízdě s vyřazenou rychlostí -palubní počítač ukazuje zvýšenou spotřebu -po zahřátí spotřeba klesá pod 1litr.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.05.2014 15:12
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Vyjadreni Auto Jarov: zavada nezjistena. Ale pri predani mi technik rekl, ze vlastne vubec netusi, co by to mohlo byt, ani on, ani mechanik, ani vedouci dilny, kterej si to taky poslouchal, protoze to jsou novy motory a nikdo jeste nevi, co od nich cekat. Rikal mi neco o nejake klapce na turbu, kdyby si mohl tipnout, ale zdaji se mi pravdepodobnejsi ty hydrostely. Kazdopadne me ale prekvapilo, ze dva ze tri techniku, s kteryma jsem tam zatim prisel do kontaktu, vlastne ani poradne nevedela, do jakych modelu dava koncern novy tsi, ten posledni dokonce tvrdil, ze s temito novymi motory nebyly problemy ani v Roomsteru...
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
jak nemám servisy rád a ty u VW obzvlášť, tak bych tentokrát souhlasil. Co tam jako chceš reklamovat ? A výlevy, jako má Honzajendavendabenda, jsou úplně mimo. Máte hoši trochu podivný povědomí o spalovacích motorech a už byste reklamovali věc, kterou v životě vidíte vůbec asi poprve (myšleno tenhle konkrétní typ motoru). Kde bereš tu jistotu, že to tak být nemá. Ten olej musí přeci dostat chvíli čas, než zalije to, co zalít má !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17.02.2014 11:09
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
KJirka: myslím že jsi mou odpověď špatně pochopil
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.05.2014 15:12
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Rozumim tomu, ze se jedna asi o hydrostely, kdy olej neni dostatecne natlakovany a jde tedy asi o normalni jev, ale proc to udela uz po pul hodine stani? To se mi zda jako rychlej pokles tlaku. Nevim, asi se v tom moc stouram, kazdopadne tem, kteri odpovedeli normalne dekuji a mrzi me, ze nekoho muj laicky dotaz prinutil k arogantni ironii...
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
vzhledem k tomu, že to je na mě, tak se omlouvám, pokud to tak působilo. Nemyslel jsem to nijak zle. Jen prostě chlapi hned neblázněte, když k tomu není důvod. Na druhou stranu je v pořádku, žes to do servisu dal, když si nejsi jistej. Máš alespoň doklad o tom, žes na to již upozornil. Pokud se ti to nebude zdát, dej to tam před koncem záruky znovu. Pokud by pak dodatečně něco lehlo, máš dobrou startovací lajnu k uplatnění kulance (bezplatná výměna vadnýho dílu i po skončení standardní záruky. Platí se pouze práce.)
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.05.2014 15:12
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
To nebylo na Tebe, Ty jsi odpovedel v pohode. Obecene se ve vecech rejpu vic, nez je treba, bohuzel... To bylo na toho Bendu...
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
byly doby, kdy jsem se taky rejpal, ale už mě to zmohlo a rezignoval jsem. Řídím se tudíž heslem, když nejde o život, jde o h***o
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20.05.2014 15:12
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Tak reklamováno v Porsche Prosek, kde přiojímací mechanik ihned konstatoval, že tenhle zvuk určitě není normální, následovala návštěva první delegace z Boleslavi, po 14 dnech další z oddělení kvality, chtěli to slyšet na vlastní uši, protože nevěřili, že zase něco posrali, protože s představovači měli problém již u starých 1.4 TSI a mysleli si, že tento problém už vyřešili..... Uznali závadu, ale nevěděli, zda tento stav způsobuje opět představovač, nebo jestli ten je jenom důsledkem jiné příčiny, tak uvedli, že se na to podívají a dají vědět s tím, že s autem mám jezdit dál, na provoz by to prý nemělo mít snad žádný vliv. Měsíc se nic nedělo, tak jsem zavolal do Boleslavi, jestli se něco pohlo a tam mi slíbili, že druhý den zavolají. Druhý den ale zavolali rovnou do servisu a řekli jim, ať vymění představovač + nějaký ventil, že by to mohlo zabrat, ale evidentně stříleli naslepo. Výměna byla provedena, zvuk je asi o třetinu tišší, ale pořád tam to nezdravý zarachtání je. V zahraničí už je těchto Octávek v servisu více, u nás jsem byl první já, kdo s tím přijel. Bohužel VW už asi neumí udělat spolehlivej motor. Tady je video natočené po výměně představovače:
https://www.youtube.com/watch?v=pECtSGe ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=pECtSGe ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: EA211 1.2 TSI 77 kW - studený start
Jen bych chtěl opravit, kdyby někdo tuto diskuzi později našel a chtěl se podle ní řídit při opravě auta, nejedná se o představovač (protože se nepředstavuje) ale o přestavovač (vačkového hřídele, protože se přestavuje). Mně ho měnili také, na 1.4TSI, společně s řetězem a napínákem a všechny pazvuky přestaly.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 19.11.2014 20:23
1.2 TSi 77 kW - chvění motoru při startu
Zravím vás, chci se zeptat jestli máte stejnou zkušenost jako mám já? Mám motor 1.2 tsi 77 kw a už se mi dvaktrát stalo že jsem ráno nastartoval studený motor v garáži a otáčky vyletěly nad 1000 otáček a auto se začalo chvět jako by běželo na tři válce. Po nějaké době se to srovnalo. A když jsem byl v servise na diagnostice tak se nic nenašlo. Mužete poradit? Děkuju.