GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od ojeren »

Přikládám odkazy na zvuk motoru R32.
Nevím co si mám myslet...jestli jsou rozvody na výměnu....asi jo že?

Najeto 138.000

Za studena: http://www.youtube.com/watch?v=3Hg43e61 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- nešustí to ale klepe tam něco

Ohřátý: http://www.youtube.com/watch?v=IfqV-T_x ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- šustí to ale neklepe tam nic

ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od ojeren »

Tady mi přišla nabídka od autorizovaného servisu VW na dotaz veškeré díly pro výměnu rozvodů pro R32
Přílohy
document2014-01-03-075605.pdf
(325.76 KiB) Staženo 370 x

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od vtuni »

tak to jsem čekal větší ranec..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od ojeren »

Rozvody se už začli dělat....tady jedna malá ochutnávka...:P
Přílohy
1602016_10201485919459497_1237363107_o.jpg

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od xerxes »

masakr :)

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od yessmen »

hod pak fotky jak vypadaly napínáky a vodící lišty :)
A taky prosím co vyšla práce, nebo děláš sám?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

ojeren
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 23.09.2009 20:56

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od ojeren »

Čau, na tyhle rozvody bych si sám netroufnul....

ale vše dopadlo dobře :) Cena za práci i s kompletní výměnou všech náplní (motor, převodovka, diferenciál, haldex, filtr haldex, filtr prachový, filtr olejový ) 9000,- s DPH a to včetně dodání oleje do diferenciálu která jsem zapoměl a simeringu převodovky který mě autorizovaný servis VW taky nedal i když je potřeba.

takže celkem cca za rozvody a náplně s prací 20.000,-

kontroloval jsem po servismanech jejich výkon a dobrý až na pár drobností.

rozvody by určitě ještě nějaký ten pátek vydrželi nebyli ve špatném stavu ale zkrátka už tam trochu chrastili a aby se mi to potkalo tak to radši investuju a budu mít klidek.

Na řadu přišli další mouchy a to zatékání do interiéru..... rozdělal jsem celej interiér a utěsnil plastové průchodky podlahy silikonem, vysušil, složil.... ale samozřejmě jak to tak bývá pořád tam někde teče.... podezření mám na řidičovy dveře protože stahovačka jde už docela dost těžko takže to vyměním....podle mě tam tudy chčije.

Další problém který možná souvisí s těma rozvodama je nefunkční sahara takže projdu všechny čidla jestli pánové někde nezapoměli něco zapojit ale diagnostika nehlásí žádný problém, takže nevím...možná termostat...

takže až vychytáme tak letos WORTHERESEE!!!! |Někdo kdo by se připojil k výpravě?

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od yessmen »

Můžeš hodit kdyžtak výsledný soupis dílů? Bylo nutný měnit i těsnění víka ventilů případně u svíček?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od the.max »

Pánové, nevíte jakej je rozdíl mezi rozvodovými řetězy od vw a FEBI, SWAG, 03H 109 465, 03H 109 503, resp. kdo je vyrábí? Abych nekoupil řetězy od vw a nezaplatil navíc 1500 jen za krabici s jejich logem. Jdu na rozvody na VR6 AYL.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od yessmen »

Origo u VW R32 jsou Sachs.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od the.max »

Dík a co si pamatuju, tak na kole co jsem měl věci od Sachsu, tak řetěz pro ně dělal Sedis, takže možá i tohle bude původně Sedis.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od yessmen »

Každopádně vzhledem k ceně všeho ostatního se to podle mě ztratí takže klidně vem nový origo z VW..
Mě to vyšlo všechno s prací na 18tis.. jen 12tis byly díly.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od the.max »

Mno, dneska jsem to rozebral, horní je SACHS, spodní SWAG. Když vidím, že origo stojí 1432 bez daně a SWAG stojí cca polovinu, tak jsko sory, ale dávat půlku za krabici s logem vw se mi fakt nechce :-D Ale ještě mám pár dní čas, mám křivou hlavu, ve prostřed je 0.4mm fuga. Práci neřeším, dělám to doma v garáži.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od the.max »

Trochu opožděně, ale lepší než vůbec. Řetězy, lišty a napínáky vyšli něco kolem 6ti tisíc. Řetězy na krabici Febi, unvitř řetěz Swag. Lišty taky Febi, nepínák spodního řetězu origo dělá Swag, ten co jsem bral měl krabici Febi, uvnitř zase Swag, jen měl vybroušené číslo dílu. Napínák horního řetězu jsem musel vzít ve vw protože nikdo jiný momentálně neměl, původní byl od INA. Cena za papírovou krabičku s nápisem Genuine parts a logy vw, škoda, audi a seat byla krásných 296 korun. O tolik byl napínák dražší u vw, než přimo INA na eshopu.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
Marrty1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 26.03.2016 21:24

Re: GOLF IV R32 - rady, zkušenosti, úpravy

Příspěvek od Marrty1 »

vtuni píše:5.000 pro USA (jen pro zajímavost vyráběly se v Bratislavě)
5.000 pro Evropu (to číslo bylo cílené ale nakonec jich, kvůli vysoké poptávce vyrobili mnohem víc přes 7500)
200 pro Australii
-----tj nějakých 12.700 ...
podle toho co jsem našel se jich nakonec vyrobilo přes 14.000

ještě v roce 2009 se vyráběly v Číně zejména pro japonský trh...
nejvyšší udaj který jsem našel... nepodloženo byl 20.369

a podle barev:
40% blue
35% silver
15% black
10% red
Kde si se to docetl vtuni..? ja sem to nemohl nikde dohledat .. urcite ne takhle podrobne.. :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“