chybový kód vag
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26.08.2011 19:40
chybový kód vag
Nazdarek neví někdo co jsou chybové kódy 17671, 17669, 17964, 17675??? Moc dík za odpovědi
- petule007
- Závodník
- Příspěvky: 654
- Registrován: 10.11.2008 16:45
- Bydliště: Liberec
Re: chybový kód vag
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24180" onclick="window.open(this.href);return false;
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: chybový kód vag
Dle chyb bych usuzoval na problém s kabeláží ke vstřikům (počítám že to je PD), takže napružení kontaktů, omrknutí konektoru u hlavy válců popř. výměna kabeláže a pak je jedna chyba ohledně nouzáku regulace turba - to může mít "jen" zaprasenou regulaci sazemi a rzí.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26.08.2011 19:40
Re: chybový kód vag
jo jo jedná se o PD a už jsem z toho na švestku teď jsem měnil ventil N18 a stejně se turbo stále nesepne. někde jsem četl že ventil N75 má mít bílou hlavičku a já tam mám s černou je to tedy problém?? ještě se zeptám možná blbě ale když zkusím ten původní N18 dát místo toho N75 stane se něco když už ted mám s černou hlavičkou, můžu tím něco zničit nebo tím nezjistím jestli N75 je špatný??? a co vlastně znamená napružení kontaktů a nechat teda vyčistit turbo?? nevím jestli si troufnu na to ho vymontovat
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: chybový kód vag
N18 je ale na egr ...
Daj se na zkoušku zaměnit, N75 jsem nekuchal, ale bude to skoro to samý ( kuchnutej N18 je např. tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=45" onclick="window.open(this.href);return false; ).
A jen aby bylo jasno, nejde o žádný "spínání turba", ale v příp. N75 o jeho regulaci (pohonem pro něj jsou výfukový splodiny a bez nich neni co regulovat )
Napružení kontaktů znamená zajistit pevnější dotyk obvykle jemnym přicvaknutím samičího kusu A řeč je mj. o těch přímo na vstřicích, tj. pod víkem ventilů
Daj se na zkoušku zaměnit, N75 jsem nekuchal, ale bude to skoro to samý ( kuchnutej N18 je např. tady - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=45" onclick="window.open(this.href);return false; ).
A jen aby bylo jasno, nejde o žádný "spínání turba", ale v příp. N75 o jeho regulaci (pohonem pro něj jsou výfukový splodiny a bez nich neni co regulovat )
Napružení kontaktů znamená zajistit pevnější dotyk obvykle jemnym přicvaknutím samičího kusu A řeč je mj. o těch přímo na vstřicích, tj. pod víkem ventilů
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 27.05.2014 19:33, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26.08.2011 19:40
Re: chybový kód vag
Dík moc za radu hned o víkendu to vyzkouším. Kdyby něco ještě se ozvu. Fakt dík