1.8T "nízké" tlaky ve válcích
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
1.8T "nízké" tlaky ve válcích
Čest,
dnes jsme měřili tlaky ve válcích na mojem pašíkovi. Na prvním válci 8,5, druhej 8, třetí 8, čtvrtej 8... (měřeno na teplým motoru). Prej by to mělo mít tlaky v rozmezí 10-13. Motor mi olej moc nežere (asi tak do 1,5l na 8000km... podle příručky může žrát 0,8l na 1000km). Motor táhne pěkně - žádný změny ve výkonu neregistruju od tý doby co auto mám (necelé 2 roky).
Tak se ptám, zda je to nějakej problém, že jsou tlaky "tak malý" a jestli to nečemu vadí nebo nevadí. A případně co může být špatně. Jinak ještě jednou podotýkám, že se to měřilo na hodně teplým motoru a žrout oleje to není. Motor má najeto teď něco kolem 166tis. poctivejch. Kupoval jsem to se 127tis. (km seděly i z papírů z německých STKček).
Dík všem za info! Venca
dnes jsme měřili tlaky ve válcích na mojem pašíkovi. Na prvním válci 8,5, druhej 8, třetí 8, čtvrtej 8... (měřeno na teplým motoru). Prej by to mělo mít tlaky v rozmezí 10-13. Motor mi olej moc nežere (asi tak do 1,5l na 8000km... podle příručky může žrát 0,8l na 1000km). Motor táhne pěkně - žádný změny ve výkonu neregistruju od tý doby co auto mám (necelé 2 roky).
Tak se ptám, zda je to nějakej problém, že jsou tlaky "tak malý" a jestli to nečemu vadí nebo nevadí. A případně co může být špatně. Jinak ještě jednou podotýkám, že se to měřilo na hodně teplým motoru a žrout oleje to není. Motor má najeto teď něco kolem 166tis. poctivejch. Kupoval jsem to se 127tis. (km seděly i z papírů z německých STKček).
Dík všem za info! Venca
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- kipo
- Závodník
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16.04.2009 21:30
- Bydliště: SloVWensko-NO---Ostrava
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
Mal si dobrý tlakomer?? Lebo na tie km sú tie tlaky moc nízke,až sa mi to nezdá. Ja mám na svojom 125 000tis, a tlaky mám na všetkých +- 12 bar.Na motore ktorí mal 290 000 tis, sme namerali 10 bar. Pri takýchto tlakoch by ti to už malo zle štartovať za studena.
Moj passat http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=123255" onclick="window.open(this.href);return false;
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
Podozrivo nizke a podozrivo rovnake. Ako pise kokega. Skontroloval by som budik,potom zmerat aj studeny motor,a zkontrolovat rozvod. Ci nahodou neni o zub.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
No merili jsme na mojem AWT a pak jeste na AEB (280tis.) a tam mel tlaky okolo 11. Jen na jednom mel myslim 10,5. Jinak auto mi startuje za studena pekne a za tepla taky.kipo píše:Mal si dobrý tlakomer?? Lebo na tie km sú tie tlaky moc nízke,až sa mi to nezdá. Ja mám na svojom 125 000tis, a tlaky mám na všetkých +- 12 bar.Na motore ktorí mal 290 000 tis, sme namerali 10 bar. Pri takýchto tlakoch by ti to už malo zle štartovať za studena.
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
To by pak ale auto asi nejelo jak ma ne? Ja zadny zmeny vykonu apod. nepocituju. Dokonce se v tom projel clovek co ma taky 1.8T a pry to tahne o neco lip jak jemu. Ale on ma najeto 280tis., tak mozna akorat uz malinko linejsi turbo.
Co jsem tak procital forko tam preskoceny rozvod dela problemy treba i pri startu a s tim problem taky nemam. Kazdopadne s preskocenym rozvodem by to asi jevilo vetsi znamky nejakyho divnyho chovani, ale muj 8barovej pasik jede jak ma Treba z nej bude rarita
Co jsem tak procital forko tam preskoceny rozvod dela problemy treba i pri startu a s tim problem taky nemam. Kazdopadne s preskocenym rozvodem by to asi jevilo vetsi znamky nejakyho divnyho chovani, ale muj 8barovej pasik jede jak ma Treba z nej bude rarita
alfik666 píše:Podozrivo nizke a podozrivo rovnake. Ako pise kokega. Skontroloval by som budik,potom zmerat aj studeny motor,a zkontrolovat rozvod. Ci nahodou neni o zub.
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
Mal som rozvod na vacke o zub napred a nebolo nic poznat. Mozno trosku hupavy volnobeh a vetsi spotreba. Starty OK.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
jn, tak já mám volnoběh bez jakýhokoliv kolísání a spotřeba na benzín (na plnou nádrž cca 62l jsem schopnej najet klidně i 800km, spotřeba do 8 litrů benálu - převážně jízda mimo město)... tak snad to je vše v cajku Kdyby se to nějak začlo projevovat, tak to budu řešit dál, ale takhle to mohla být jen shoda náhod a okolnostíalfik666 píše:Mal som rozvod na vacke o zub napred a nebolo nic poznat. Mozno trosku hupavy volnobeh a vetsi spotreba. Starty OK.
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
správnej přístup... neser se do toho, když to funguje a řeš problém, až se projeví
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
hold puntičkářství je sviňa od tý doby, co jsem vyměnil na autě komplet spojku i s dvouhmotou (jelikož mi auto vybrovalo na neutrál), jsem už lehce poučen... byly jetý pouze silenty převodovky a jedno hydro lehce vyteklý... a takových věcí u mě bylo více... např. svítící kontrolka motoru a v servise výměna vstřiku na prvním válci, lambda apod. (nejlépe vyměnit vše v motoru...) pak jsem tady na fóru zjistil, že to dělává váha vzduchu, tak jsem ji sám objednal a vyměnil a bylo po problému... hold za zkušenosti se platí... já za ně v celku na tomhle autě dal už tak 70 klacků Vždy něco ťukne nebo skřípne a hned to chci vyměnit... ale s tím je už konec Teď už se jen tak nedámDymák píše:správnej přístup... neser se do toho, když to funguje a řeš problém, až se projeví
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.05.2014 20:55
Re: 1.8T benzín
Zdravim nějakou chvily se mi ukazovalo prvni OIL a pak service INSP.coto znamena presne prosim vas?a ja chtel nekde jed,a me dosel benzin,a nalel sem tam benzin a uz sem nenastartoval.a tedka sem to vymazal ten OIL a INSP,a stejne to nejde nastartovat.to zni jako by to chtelo chytit ale nechyti.prosim poradite??Děkuji mooooc
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T benzín
na toto je jen jedinna rada ... servis ... jelikoz napis oil je vymena oleje , napis insp je servisni prohlidka , coz je 30tis km na jeden olej ... v tvojem pripade navstevy servisu a pravidelnym prohlidkam natankovani beninu nepomuze to bude pretrzeny rozvod , kdyz kazdy sere na pravidelnou prohhlidkuToMmYy23 píše:Zdravim nějakou chvily se mi ukazovalo prvni OIL a pak service INSP.coto znamena presne prosim vas?a ja chtel nekde jed,a me dosel benzin,a nalel sem tam benzin a uz sem nenastartoval.a tedka sem to vymazal ten OIL a INSP,a stejne to nejde nastartovat.to zni jako by to chtelo chytit ale nechyti.prosim poradite??Děkuji mooooc
jinak venco , ty tlaky sou nizke , jak sem rikal , sou pod minimem , ale jede pekne . je to divne . rroblem v budiku asi neni , coz jsme se presvedcily hned nasledne na mem . muze to byt kravina , muze to byt horsi , zalezi na byvalem majitely a ruznych okolnostech , coz se asi projevi posleze ..
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.05.2014 20:55
Re: 1.8T "nízké" tlaky ve válcích
ale oleju tam mam dost..ale asi mas pravdu,bo jak mi to ukazovalo ten oil prvni,tak sem nesel na prohlidku,ale nalel sem tam olej..za 1. Budu muset udelat garančku co?