Před asi 3 týdny mi začala na palubce blikat ABS. Bylo to čím dál častější a vždy to souviselo s vibracemi při přejezdu nerovností.
Mám 1.8T 1999, tak jsem začal hledat klasickou jednotku 8E0 614 111 B přičemž jsem našel ty spousty návodů jak uvnitř na tištěném spoji je studený spoj který se musí opravit. Moje jednotka na VAGu také hlásila ztráty komunikace.
Když už bylo blikání na denním pořádku jsem se rozhodl do toho pustit. Bohužel jsem udělal chybu při odřezávání víka jednotky a dostali se mi dovnitř plastové piliny. Vybíral jsem snad 2000 pilin dobře tak 2 hodiny.
Všechno jsem seskládal zpět kontrolka se ale opět rozblikala, říkal jsem si že jsem při tom vybírání pilin určitě někde o něco zavadil a že budu shánět jednotku další. Jenže po ujetí 2km jsem zjistil, že se vůbec nic nezměnilo protože kontrolka zase zhasla. Tak jsem se připojil chybu vymazal. Ještě později večer jsem chtěl sjet na chyby celý auto a normálně se to vyčetlo, ale po chvíli bez hnutí nebo jakékoliv vibrace se chyba zase projevila.
Teď tedy nevím jestli není studěňák ještě někde. Ty dva drátky na plošňáku tipuju že jsou to země respektive napájecí kostra jednoty jsem propájel určitě správně. Při jejich rovnání do obloučku drželi na obou koncích pevně a už neměli vůůli vylejzat z gelu jako předtím.
Máte nějaký nápad kde může být dál chyba ?
Může být studeňák někde jinde ?
Oprava ABS - další kroky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
- DJ_blueFISH
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 20.01.2010 16:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava ABS - další kroky
Ahoj, a jaké chyby konkrétně ten VAG hlásí? A nedostala se ti jenom vlhkost do konektoru u jednotky ABS? Myslím hned vedle hrdla jak se lije voda do ostřikovačů (nebo alespoň já to tak mám a tím že jsem občas vylil trochu vody mimo, se mi dostala vlhkost do konektoru a zlobilo mi ABS).
S pozdravem ><((('>
S pozdravem ><((('>
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava ABS - další kroky
teď nevím přesně to číslo chyby, ale ztráta komunikace. A konektorem to určitě není měl jsem to celé rozebrané a konektory jsou všude jako nové.
Nyní už vůbec nekomunikuje tak nevím jestli ten opravený studeňák prostě jen opět není studeňákem. Letuje se to fakt blbě jak je to celé v gelu.
Nyní už vůbec nekomunikuje tak nevím jestli ten opravený studeňák prostě jen opět není studeňákem. Letuje se to fakt blbě jak je to celé v gelu.
- DJ_blueFISH
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 20.01.2010 16:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava ABS - další kroky
Aha, tak to potom bude jiná no, kdyby to bylo tou vlhkostí v konektoru, spíš by to hlásilo zkraty (což byl můj případ). Jinak tu ztrátu komunikace s jednotkou ABS mám v paměti závad taky, ale u mě to asi bude alarmem, který po vytažení klíčku ze zapalování nechá motor běžet (kvůli dochlazení turba a dálkovému startu) a přitom odpojí zrovna tu jednotku ABS (vždy mi pak bliká ABS), ale po dalším startu je vše zase ok (jen když motor běží tzv. bez klíče v zapalování to ABS bliká).
Pokud už se do jednotky ABS nedá dostat ani přes VAG, asi to zkus přeletovat celé ještě jednou, už asi není co ztratit, buď a nebo.
Hodně štěstí, s pozdravem ><((('>
Pokud už se do jednotky ABS nedá dostat ani přes VAG, asi to zkus přeletovat celé ještě jednou, už asi není co ztratit, buď a nebo.
Hodně štěstí, s pozdravem ><((('>