BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.11.2013 11:37
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Zdravím Vás,
přišel jste už někdo na řešení propadajícího pedálu?
Hledám už asi 2 hodiny a nikde nemůžu najít, že by to někdo vyřešil.
přišel jste už někdo na řešení propadajícího pedálu?
Hledám už asi 2 hodiny a nikde nemůžu najít, že by to někdo vyřešil.
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Já měl několik sdružených závad. Propadání pedálu, ztráta podtlaku, propadání pedálu za jízdy při intenzivním brzdění. Vyřešit to byl docela ořech a přiznám se, že to přišlo na dost peněz.
Začal jsem kotouči a destičkami, samozřejmě s pořádným odvzdušněním přes VAG a ještě lítačkou po travnatém letišti, kdy jsem málem zavařil čerpadlo ABS a ESP.
NIC.
Další krok byla podtlaková hadice od vývěvy.
NIC.
Dále samotná vývěva. Sice lepší, ale podtlak se dál ztrácel a pedál se dál propadal.
Jinak NIC.
Dále jsem se doopravdy naštval a koupil posilovač a hlavní brzdový válec. Jednu sobotu jsem si vyhradil na výměnu, ale když jsem viděl, co všechno odstranit, rozebrat jen abych povolil hlavní brzdový válec, povolily mě nervy a svěřil to odborníkovi. Ten si s tím hrál 2 dny, jestě mě v ceně vyluxoval auto a světe nediv se, ono to BRZDÍ.
Asi jsem moc nepomohl, ale třeba začni opačným směrem. Brzdovým válcem.
Mimochodem, brzdový válec a posilovač byl ještě originál z výrobní linky.
Začal jsem kotouči a destičkami, samozřejmě s pořádným odvzdušněním přes VAG a ještě lítačkou po travnatém letišti, kdy jsem málem zavařil čerpadlo ABS a ESP.
NIC.
Další krok byla podtlaková hadice od vývěvy.
NIC.
Dále samotná vývěva. Sice lepší, ale podtlak se dál ztrácel a pedál se dál propadal.
Jinak NIC.
Dále jsem se doopravdy naštval a koupil posilovač a hlavní brzdový válec. Jednu sobotu jsem si vyhradil na výměnu, ale když jsem viděl, co všechno odstranit, rozebrat jen abych povolil hlavní brzdový válec, povolily mě nervy a svěřil to odborníkovi. Ten si s tím hrál 2 dny, jestě mě v ceně vyluxoval auto a světe nediv se, ono to BRZDÍ.
Asi jsem moc nepomohl, ale třeba začni opačným směrem. Brzdovým válcem.
Mimochodem, brzdový válec a posilovač byl ještě originál z výrobní linky.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Propadal se mi také pedál - odvzdušňování nepomohlo - diagnoza zněla hlavní brzdový válec, vyndali ho, zkusmo rozebrali jestli pomůže opravná sada - nepomohla, protože válec byl uvnitř vydřený a to jako dost. Byl rovněž originál z fabriky.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.11.2013 11:37
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Takže tedy tuto vyměnit a mělo by to být zase na nějaký čas v pořádku?
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 3-8mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 3-8mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
To ti nikdo nezaručí. Ale snad ano. Já laboroval cca půl roku, než jsem došel k brzdění. K tomu odkazu. Těch válců je několik. Záleží jakou máš výbavu auta (ABS,ESP a další).
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Čaute, měl jsem prasklou podtlakovou hadici posilovače brzd, objednal jsem novou, ale dodali mi ji bez té zelené čepičky na jednocestném ventilu. Nevíte, jestli se dá ta čepička koupit? Číslo na ní žádné není.
Kuchnul jsem čepičku z původního ventilu, ale samotnou demontáží se dosti zdeformovala a tak mám strach, že nebude na 100% plnit svoji funkci(i když vlastně nevím, jakou funkci má?)
Kuchnul jsem čepičku z původního ventilu, ale samotnou demontáží se dosti zdeformovala a tak mám strach, že nebude na 100% plnit svoji funkci(i když vlastně nevím, jakou funkci má?)
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Je to jenom záslepka rezervního vývodu. Klidně na ni dej gumovou ucpávku odvzdušňovacího ventilu. Je tam podtlak, tak to nemusíš ničím stahovat. Samo se to přicucne a utěsní.
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 09.11.2007 20:12
- Bydliště: Žamberk
Re: BRZDY: problém pri brzdení, stráta tlaku na pedále
jakub172 píše:Takže som to nakoniec vyriešil! U nás v Sk mi žiaden mechanik nevedel pomôcť! Nakoniec som sa včera na ceste z práce zastavil vo VW v rakúsku, mechanik hneď povedal že to je UDRUCKROHR po našom to asi bude ta tlaková výveva alebo podtlakový ventil, stálo to 28 eur. Po výmene auto okamžite začalo normálne brzdiť aj motor ide lepšie. V prílohe prikladám obrázky.
Ahoj, kdepak seženu tenhle díl a za kolik? Tady u nás všichni prodejci kroutí hlavou jako kdyby snad ani neexistoval.
J.
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re:
Snadno, byla praskla podelne u toho ventilu tak,ze sla stahnout rukou. Prisavala tudy falesny vzduch a a houpaly mi tak otacky na volnobeh nebo to pri prudkem brzdeni a naslednem vyrazeni zadusilo motor. Navic posilovac nebyl dostatecne podtlakovan, protoze to pri deceleraci nesalo jen z nej,ale taky z motoroveho prostoru. Uvazuju, ze jen vyvod pouziju k pripojeni k +/- manometru pro sledovani tlaku v sanimatko001 píše:Ako si zistil ze je prasknuta? Ako sa to prejavovali?
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Jinak jsem tu trubku kupoval ve skodovce,kde byla o 2stovky levnejsi,nez v porsche. Podle cisladilu psaneho na trubce samozrejme
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Zase mam problem s brzdami, ale nie vzdy - hlavne ked idem dole kopcom, kde mi staci zjazd do garaze.
Podtlakova hadicka bude asi OK, ked aj po tyzdni bez nastartovania drzala podtlak (zasycala pri odpojeni)
Tandem robi podtlak, prisaje prst, ale ta koncovka na podtlakovu hadicku sa mi zda nejaka volna - ma byt uplne napevno, alebo nie?
Mam pocit, ze mi uteka vzduch okolo "tlmitka" - ma niekto tusenie, co ta vec vlastne tlmi? Aspon odtial som pocul jemne unikanie vzduchu po vypnuti motoru, ale rukou som nic na hadicke nenahmatal.
Niekto nejaky napad, co este skontrolovat?
Podtlakova hadicka bude asi OK, ked aj po tyzdni bez nastartovania drzala podtlak (zasycala pri odpojeni)
Tandem robi podtlak, prisaje prst, ale ta koncovka na podtlakovu hadicku sa mi zda nejaka volna - ma byt uplne napevno, alebo nie?
Mam pocit, ze mi uteka vzduch okolo "tlmitka" - ma niekto tusenie, co ta vec vlastne tlmi? Aspon odtial som pocul jemne unikanie vzduchu po vypnuti motoru, ale rukou som nic na hadicke nenahmatal.
Niekto nejaky napad, co este skontrolovat?
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.08.2013 18:50
Re: BRZDY: problém pri brzdení, ztráta tlaku na pedále
Ahoj. Předem se omlouvám jestli to tu někde už je, ale nikde jsem to nenašel. Mám uplně stejný problém jako je popsán na první stránce(cca 4 řádky níž) - výkon až od 2 tisíc a zabrzdím jednou prudce a podruhé už je pedál skoro tvrdý. Když hodím kvalt tak to zase brzdí normálně. Dělá to jen na volnoběh nebo v nizkých otáčkách. Chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo zkušenejší mohl říct o jakou hadičku se jedná, nikde na netu jsem tohle nenašel. Stačí číslo dílu nebo odkaz. Děkuji
Diky informacim z tohoto fora a od kolegu z sgaf.de jsem svoji zavadu mohl identifikovat i bez otevreni kapoty (ono i kdyz ji otevru tak tam pod temi kryty stejne neni nic videt).
Prubeh zavady Galaxy 2005 1,9TDi 85kW cca 90tkm:
Prvni projevy - obcasny pocit ze to nebzdi pri jizde na volnobeh (nizke otacky motoru).
- postupne zhorsovani behem 500 km jezdeni (v lete, ve Spanelsku, tj. dost teplo)
- pocit ze uz to netahne tak pekne odcpoda jak driv
- totalni vypadek posilovace brzd, tuhy brzdovy pedal, brzdeni vsi silou (a stejne nic moc)
- motor zabira az od 2000 otacek, do 2000 vubec zadna akcelerace
Tak takhle jsem pak jel asi 2000 km z dovolene ze Spanelska, na dalnici to nevadi, ale ve meste hruza.
Podle priznaku musi byt vadna prave ta prvni hadice od podtlakove pumpy na motoru k posilovaci brzd a dal k turbu
Telefonicke konzultace se servisem a prodejnou dilu:
- hadice se musi objednat v Nemecku, cena asi 350 kc, dodani za 3 dny
- v servisu mi neverili, ze pry bude jiste vadna ta podtlakova pumpa a posilovac a kdovi co jeste, tak jsem pockal az dorazi hadice, sel jsem jinam a tam mi ji za 1/2 hodiny a 300kc vymenili a je klid.
Diky informacim z tohoto fora a od kolegu z sgaf.de jsem svoji zavadu mohl identifikovat i bez otevreni kapoty (ono i kdyz ji otevru tak tam pod temi kryty stejne neni nic videt).
Prubeh zavady Galaxy 2005 1,9TDi 85kW cca 90tkm:
Prvni projevy - obcasny pocit ze to nebzdi pri jizde na volnobeh (nizke otacky motoru).
- postupne zhorsovani behem 500 km jezdeni (v lete, ve Spanelsku, tj. dost teplo)
- pocit ze uz to netahne tak pekne odcpoda jak driv
- totalni vypadek posilovace brzd, tuhy brzdovy pedal, brzdeni vsi silou (a stejne nic moc)
- motor zabira az od 2000 otacek, do 2000 vubec zadna akcelerace
Tak takhle jsem pak jel asi 2000 km z dovolene ze Spanelska, na dalnici to nevadi, ale ve meste hruza.
Podle priznaku musi byt vadna prave ta prvni hadice od podtlakove pumpy na motoru k posilovaci brzd a dal k turbu
Telefonicke konzultace se servisem a prodejnou dilu:
- hadice se musi objednat v Nemecku, cena asi 350 kc, dodani za 3 dny
- v servisu mi neverili, ze pry bude jiste vadna ta podtlakova pumpa a posilovac a kdovi co jeste, tak jsem pockal az dorazi hadice, sel jsem jinam a tam mi ji za 1/2 hodiny a 300kc vymenili a je klid.
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL