Problém 1.8T

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Vesel »

Zkousel si jet bez vahy??? Jestli to jede stejne tak je v nebi. Jak bylo receno vis spotrebuji ovlivnuje zejmena vaha a lambda
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od PetrVK »

Tak to taky nevím,jaký má mít sonda hodnoty ale měla by se hodnota nějak seč nepatrně pohybovat.
Jinak před nějakou dobou jsem řešil s klukem něco podobného, a tomu dělal neplechu (spotřeba 20L)čidlo chladící kapaliny.Zkus ji změřit ohm metrem, nebo si ji od někoho půjčit a vyzkoušet.

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

jangeltner
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 22.11.2007 09:36
Bydliště: KARVWINÁ

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od jangeltner »

hoši čtete to co tu pišu ? :D vahu jsem skousel novou zadna zmena čidlo teploty jsem daval nový taky nic

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od PetrVK »

Tak pak jedině ta sonda.
Jen otázka.
Kdy byly dělány rozvody?Možná bych po té sondě zkontroloval, jestli to neskočilo o zub, pokud je tedy vše ok.
Kdy to vlastně začalo dělat, předcházelo tomu něco?
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Vesel »

A udelal si na co sem se te ptal? jel si bez vahy? to ze je nova neznamena ze je funkcni ... to stejny cidlo...sice by to byl pech ale i takove veci se deji
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

jangeltner
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 22.11.2007 09:36
Bydliště: KARVWINÁ

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od jangeltner »

chlapi oprveno a nebylo to ani jedno :D byla to zpetna hadice od blow off ventilu co se vraci do sani byla praskla po vymene vse ok :D

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od alfik666 »

A to si nepocul odfukovanie? Pri prerazeni to muselo byt jak had syčavy...
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Dejvas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 06.06.2014 10:56
Bydliště: Bukovany, Olomouc

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Dejvas »

Ahojky, chtěl bych se s vámi poradit o problému s mojim passatem. Mám motor 1.8T APU 110Kw.
Auto špatně startuje , zdechá, při jízdě cuká jak stará škodovka 120.
Začalo to když jsem si nechal vyčistit klapku protože se mi nelíbilo kolísání otáček. Borec tak udělal , dolil mi i motorový olej . Od té doby začaly problémy. Auto bylo již podruhé v servisu, rozebraly motor zjistili ,že je rozvodový řemen o zub posunutý. Na to jsem zareagoval kompletní výměnou rozvodového řemene, kladky atp.
Myslel jsem,že se tím problém odstranil, bohužel ne. Stále přetrvává a já už nevím co stím.
Zkuste prosím něco poradit co bych s tím mohl ještě provést. Kladivo a majzl zatím ještě ne :)


https://www.youtube.com/watch?v=KeIEfkPcYvc" onclick="window.open(this.href);return false; --- zde na videu je slyšet jak motor jede trochu kolísají otáčky a nakonec sám zdechne.


https://www.youtube.com/watch?v=zxJ2VwWog6Q" onclick="window.open(this.href);return false; ---- na tomto videu jsem nestihl doběhnout skoro od volantu abych zapl natáčení mobem a jak vidíte opět zdechá..


Odjížděl jsem z práce nemohl jsem nastartovat až na 5tý pokus se podařilo. Vždy to probíhalo tak,že rafička otáčkoměru ukázal 2 čárky, a motor zdechl.

Za každou radu děkuji.
Dejvas

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od amavet »

vykonove vse ok ? diag bez zavad ? komprese valcu ? vacky vuci sobe co se tyce nastaveni ok ? cerpadlo tlaci dost ? udelalo se zakladni nastaveni po vycisteni ? svicky maji kolik nabehano ? toto vypada , jak kdyby tomu dosel benzin nebo cidlo otacek delalo problemi . chtelo by to v prve rade diag ...
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od PetrVK »

Taky se přikláním k názoru o benzínu.Nejdřív udělat základní nastavení klapky, a kouknout jak tlačí čerpadlo ... atd co psal kolega amavet
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

Dejvas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 06.06.2014 10:56
Bydliště: Bukovany, Olomouc

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Dejvas »

Ahojky, dík za radu zkusím mrknout na benzinový filtr, snad není z roku 1999. Nedávno jsem to auto koupil i s tím že otáčky trochu houpaly , ale teď je to tak jak jsem to nahrál na youtube.
Rozvody jsem nechal udělat nové i se snímačem vačkové hřídele. Teď mi technik v servisu udělal vag a ten mu ukázal ,že je problém s váhou vzduchu, ale že by byl až takový ? Možná že jo. V úterý si to berou do servisu na prohlídku tak jsem zvědav. Připadám si jako by v Olomouci servisy nebyli schopné toto odstranit.

Jen pro zajímavost už jsem ve třetím. :(

Dejvas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 06.06.2014 10:56
Bydliště: Bukovany, Olomouc

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Dejvas »

Ahojky,
takže v servisu našli problém a to nějakou prasklou hadici.Spíš bych řekl ne hadici ale nějaké plastové kolínko. Nevím jak to odborně nazvat.
Řekli mi ,že to nějak souvisí s přisáváním falešného vzduchu a že je na to napojena i váha vzduchu i podtlaková čidla nebo co.
Tak jsem zvědav jestli to bude opravdu tím.Je to schované pod tou hliníkovou částí motoru.Na obrázku jsem vyznačil místo kde to je.

Dejvas
Přílohy
Můj motor s označením vady.
Můj motor s označením vady.

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od amavet »

odvetravani kliky ... taky sem jej mel praskle a jelo mi to ale uplne normalne :lol:
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

Uživatelský avatar
ahitmana
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 23.04.2010 14:53
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od ahitmana »

Ahoj, měl jsem podobny problem, vyreseno novým " Snímač teploty chladicí kapaliny " stary daval jednotce zkreslene informace o teplote. Daaolo to spatnou smes, auto chcipalo, kolisalo a neslo nestarotvat.

Dejvas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 06.06.2014 10:56
Bydliště: Bukovany, Olomouc

Re: Problém 1.8T

Příspěvek od Dejvas »

Poradíte mi jak ten snímač najít ? a jakou značku toho snímače použít třeba to zvládnu vyměnit sám?
Nejlépe foto a zakroužkovat prosím..

:oops:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“