Uměli by jste někdo změnit nastavení maxidotu, aby kontroloval signál oleje už od menších otáček, ideálně řekněme už od 500 otáček motoru, tedy aby to i na volnoběh řvalo když to přestane mazat ?
Jak to podle mě funguje v originále - systém má u AVF motoru jen jedno čidlo, které spíná od 1,75 Bar, budíky kontrolují že je spínač seplý až někde od 2000ot motoru, jinak ne, pokud tedy dojde k poruše mazání někde v koloně a vy popojížídte s lehkým plynem do 2k otáček, nic to nehlásí a může dojít až k zadření motoru
Má otázka je:
1. skutečně má Passat jen jedno čidlo oleje, na vysoký tlak a nekotroluje se tlak oleje na volnoběh ? (po skušenostech a inspekci motoru to tak podle mě je, stejně jako např na benzínovým golfovi MK4)
2. je zde někdo (nebo vůbec někdo ) kdo umí zjistit, jaké otáčky jsou nastaveny v maxidotu a eventuelně změnit tuto hodnotu tak, aby to hlásilo už na volnoběh ?
Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava
Naposledy upravil(a) djrix dne 07.07.2014 15:04, celkem upraveno 1 x.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
kontaktuj tornada pomuže ti s tim
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
Otázkou ale zůstává, jestli jsem jedinej komu vadí to jak se to chová , nebo jestli mám něco špatně já v autě ? Nikde není přesný popis jak se chová na kterým autě a motoru kontrola oleje....
-
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 02.11.2011 20:25
- Bydliště: Týn nad Vltavou
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
Kdyz se nad tim zamyslim, napada me jedna vec... kdyz startujes bez pridani plynu, kontrolka mazani zhasina temer okamzite po nastartovani... no a vzpominam si, kdyz jsem menil naposledy olej a sel jsem startovat, tak motor normalne naskocil a kontrolka mazani svitila jeste asi cca 2s po startu, nez se protlacil olej... pri dalsich startech zhasina okamzite... takze to nejakou kontrolu tlaku mit i bude...
( toto popisuju chovani na neDotu...)
( toto popisuju chovani na neDotu...)
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
vadí to spoustě lidem, doporučuju vkusnej přídavnej budík tlaku
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
Přídavnej budík nechci.... to čidlo v originále je asi spínací na tlak 0,85Bar (nebo víc??), musím vyzkoušet jak to přesně je s tím hlášením na maxidotu, od kterých otáček to řve....
Nemáte někdo tušení jestli na maxidot přístrojovce není nějaká šikovná kontrolka nepoužitá v kombinaci s manuálem ? Že bych si tam přidal ještě jeden rozpínací baroskop na 0,5Bar a prostě si tam zapojil klasika kontrolku jak ve stodváce (já nemám mlhy, tak by to šlo dát na ně, ale zas bude debilní když se mi při nemazání rozsvítí kontrolka mlhovek chtělo by to nějakou vhodnější)
Kolik vlastně AVF maže na volnoběh, máte někdo tucha ? Ať to nemusím měřit... Někde jsem tu našel že to musí být alespoň 2 Bary při 2000ot Jinak musím vypozorovat jestli ten druhej otvor co je pod filtrem je taky od tlakovýho oleje, pak by stačilo vydělat tu záslepku a přidat jednoduše druhý čidlo....
Jinak proč to řeším... stálo mě to novej motor a turbo....
Nemáte někdo tušení jestli na maxidot přístrojovce není nějaká šikovná kontrolka nepoužitá v kombinaci s manuálem ? Že bych si tam přidal ještě jeden rozpínací baroskop na 0,5Bar a prostě si tam zapojil klasika kontrolku jak ve stodváce (já nemám mlhy, tak by to šlo dát na ně, ale zas bude debilní když se mi při nemazání rozsvítí kontrolka mlhovek chtělo by to nějakou vhodnější)
Kolik vlastně AVF maže na volnoběh, máte někdo tucha ? Ať to nemusím měřit... Někde jsem tu našel že to musí být alespoň 2 Bary při 2000ot Jinak musím vypozorovat jestli ten druhej otvor co je pod filtrem je taky od tlakovýho oleje, pak by stačilo vydělat tu záslepku a přidat jednoduše druhý čidlo....
Jinak proč to řeším... stálo mě to novej motor a turbo....
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava
Včera jsem se konečně dostal k tomu, ověřit to prakticky:
Snímač tlaku je na AVF jen jeden, má spínací kontakt, tedy pokud je tlak (čidlo je podle mě asi na 1BAR) , kontakt je seplý na kostru (-) motoru. Budíky kontrolují ale tento signál až od 1800ot motoru, pokud přidám plyn, od 1800ot začnou řvát TLAK OLEJE, když plyn pustím a sníží se otáčky, hlášení z budíků zmizí.
Takže tornado1, uměl bys to upravit, aby budíky hlídaly ten olej už třeba od 700ot ?? Tedy aby poznaly, že motor nemaže už na volnoběh ?
Díky moc !
Snímač tlaku je na AVF jen jeden, má spínací kontakt, tedy pokud je tlak (čidlo je podle mě asi na 1BAR) , kontakt je seplý na kostru (-) motoru. Budíky kontrolují ale tento signál až od 1800ot motoru, pokud přidám plyn, od 1800ot začnou řvát TLAK OLEJE, když plyn pustím a sníží se otáčky, hlášení z budíků zmizí.
Takže tornado1, uměl bys to upravit, aby budíky hlídaly ten olej už třeba od 700ot ?? Tedy aby poznaly, že motor nemaže už na volnoběh ?
Díky moc !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 25.02.2010 10:27
Re: Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava
Tak bohužel, tornada jsem kontaktoval, prý to nemá pro něj smysl řešit že bych to nezapaltil
Asi se to budu muset naučit sám Pokud by jste o někom věděli kdo umí kolem těchto věcí, prosím o kontakt.
Asi se to budu muset naučit sám Pokud by jste o někom věděli kdo umí kolem těchto věcí, prosím o kontakt.